Ek kwalficatie voor het ek-21 in Zwedenquote:De selectie van Jong Oranje verzamelde zich maandag in Odoorn ter voorbereiding op het EK-kwalificatieduel met Estland, komende woensdag. Opvallende aanwezige is Feyenoorder Jonathan de Guzman.
,,Ik heb Foppe de Haan een hand gegeven en mezelf voorgesteld." De Guzman behoorde tot de voorlopige selectie van het 'grote' Oranje, maar viel vrijdag af voor de oefeninterland met Oostenrijk. Een teleurstelling voor De Guzman? ,,Ik ben vooral blij dat ik in beeld ben bij het Nederlands elftal. Er spelen grote namen in. Laat ik me eerst maar bewijzen bij Jong Oranje. Het is een grote uitdaging en als je dan ook nog eens de kans hebt om met het Olympisch team mee te gaan naar de Spelen..."
Meer over De Guzman en Jong Oranje...
Dus ja drie punten moeten even binnen gehaald wordenquote:Group 5 Pld Pts
Netherlands 4 12
Norway 5 10
Switzerland 4 7
F.Y.R. Macedonia 5 5
Estonia 6 0
quote:
De wedstrijd, voorbeschouwing is om 17.45quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef Zjakkie het volgende:
Begint de wedstrijd 6 uur of de voorbeschouwing?
Mijn idee, ik heb nog twee weken afwas staan die ik er straks doorheen ga jagenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk voor onder het koken, eten en afwassen.
rtl7quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
De wedstrijd, voorbeschouwing is om 17.45
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
De wedstrijd, voorbeschouwing is om 17.45
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus Beerens!
Hij had die steekbal net op de Guzman moeten geven.
De Guzman had dan na 3 minuten in een Oranje shirt al zijn eerste goal kunnen makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zo'n kans krijg je nooit meer tegen Estland !!!
Oh sorry hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De Guzman had dan na 3 minuten in een Oranje shirt al zijn eerste goal kunnen maken
Het was dan ook weer vorige eeuw dat feyenoord drie spelers in Oranje heeft gehadquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord is trouwens net zoals bij het grote Oranje hofleverancier van de basis 11
Dat waren de Wolf, Fraser, Heus en van Gobbel toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het was dan ook weer vorige eeuw dat feyenoord drie spelers in Oranje heeft gehad
Van Gastel, Konterman en Van Wonderen meen ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat waren de Wolf, Fraser, Heus en van Gobbel toch?
Schaamteloos gestolen van vi.nlquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat waren de Wolf, Fraser, Heus en van Gobbel toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |