Ek kwalficatie voor het ek-21 in Zwedenquote:De selectie van Jong Oranje verzamelde zich maandag in Odoorn ter voorbereiding op het EK-kwalificatieduel met Estland, komende woensdag. Opvallende aanwezige is Feyenoorder Jonathan de Guzman.
,,Ik heb Foppe de Haan een hand gegeven en mezelf voorgesteld." De Guzman behoorde tot de voorlopige selectie van het 'grote' Oranje, maar viel vrijdag af voor de oefeninterland met Oostenrijk. Een teleurstelling voor De Guzman? ,,Ik ben vooral blij dat ik in beeld ben bij het Nederlands elftal. Er spelen grote namen in. Laat ik me eerst maar bewijzen bij Jong Oranje. Het is een grote uitdaging en als je dan ook nog eens de kans hebt om met het Olympisch team mee te gaan naar de Spelen..."
Meer over De Guzman en Jong Oranje...
Dus ja drie punten moeten even binnen gehaald wordenquote:Group 5 Pld Pts
Netherlands 4 12
Norway 5 10
Switzerland 4 7
F.Y.R. Macedonia 5 5
Estonia 6 0
quote:
De wedstrijd, voorbeschouwing is om 17.45quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef Zjakkie het volgende:
Begint de wedstrijd 6 uur of de voorbeschouwing?
Mijn idee, ik heb nog twee weken afwas staan die ik er straks doorheen ga jagenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk voor onder het koken, eten en afwassen.
rtl7quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
De wedstrijd, voorbeschouwing is om 17.45
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
De wedstrijd, voorbeschouwing is om 17.45
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus Beerens!
Hij had die steekbal net op de Guzman moeten geven.
De Guzman had dan na 3 minuten in een Oranje shirt al zijn eerste goal kunnen makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zo'n kans krijg je nooit meer tegen Estland !!!
Oh sorry hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De Guzman had dan na 3 minuten in een Oranje shirt al zijn eerste goal kunnen maken
Het was dan ook weer vorige eeuw dat feyenoord drie spelers in Oranje heeft gehadquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord is trouwens net zoals bij het grote Oranje hofleverancier van de basis 11
Dat waren de Wolf, Fraser, Heus en van Gobbel toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het was dan ook weer vorige eeuw dat feyenoord drie spelers in Oranje heeft gehad
Van Gastel, Konterman en Van Wonderen meen ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat waren de Wolf, Fraser, Heus en van Gobbel toch?
Schaamteloos gestolen van vi.nlquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat waren de Wolf, Fraser, Heus en van Gobbel toch?
Vermeerquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:26 schreef bergkamp85 het volgende:
kan de opstelling ook nergens vinden...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:21 schreef tha_dark het volgende:
Opstelling?
quote:------------------------Vermeer----------------------------
Zuiverloon----Donk------------Marcellis---------Pieters
--------------------------------------------------------------
de Guzman------------Brama-------------------Bruins
-------------------------------------------------------------
Beerens---------------Sno----------------------Drenthe
Had ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:47 schreef Damzkieee het volgende:
Drenthe loopt er als een arrogant mannetje bij helaas...
HELD!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef bergkamp85 het volgende:
als je sopcast hebt: http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports
Lekker boeiend, hij woont hier al de helft van zijn leven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef VoreG het volgende:
Jippie een buitenlander scoort voor Nederland!
Makaay mocht toch niet mee van Feyenoord als ze play-offs moeten spelen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt dus Makaaij op de spelen.
Jong Oranje heeft geen spits.
Wat een egoquote:
Beerens word ook een goeiequote:
Gooi je ogen is openquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef djnospinzone het volgende:
Waarom staat Aissati er niet in?
Ben jij een andere wedstrijd aan het kijken dan ik?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef djnospinzone het volgende:
Waarom staat Aissati er niet in?
Maar het is geen 1-0quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:40 schreef tong80 het volgende:
Als van Basten met 1-0 wint van Estland krijgt ie heel het land over zich heen. Zijn de spelers volgevreten vedettes.
En wat doen we nu met Foppe en de spelers ?
Kunnnen ie er ook niks meer van ?
Inderdaad, een verdedigende middenvelder tegen een team dat geen enkel keer heeft gescoord tot nu toe in de kwalificatie leek mij ook overbodig. Zeker als je met 4 verdedigers speelt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:41 schreef tong80 het volgende:
Goeie wissel zeggen ze dan. Maar als ie was gestart had het al eerder 2-0 gestaan.
En bij psv keihard aan het verpieteren doordat die sef denkt dat Culina, Mendez en Bakkal beter zijn of te laf is om hem op te stellenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:41 schreef djnospinzone het volgende:
Wat een held. Grootste talent van Nederland, met afstand.
Hoef je niet tegen mij te vertellen hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
En bij psv keihard aan het verpieteren doordat die sef denkt dat Culina, Mendez en Bakkal beter zijn of te laf is om hem op te stellen
Was waarschijnlijk meer een verkapte: Klote PSV postquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Hoef je niet tegen mij te vertellen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |