MP-fun is iets wat jou vreemd is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook al kreeg ik er een Halo Helm bij
Mits het publiek goed is kan het vast leuk uitpakken. Heb zeker mijn leuke momenten gehad. Echter,... ik ben een SP-gamer. Altijd geweest,... zal altijd zo blijven. MP is voor mij altijd een extra feature of optie,.... nooit de noodzaak!quote:
Neequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:22 schreef Lijst13 het volgende:
Zo sinds 1 week ben ik ook in het bezit van een xbox360.
Nou had ik alleen een vraagje. Kun je een nick die als bezet wordt aangegeven, maar als je vervolgens gaat kijken er geen activiteit op is. Op de een of andere manier opeisen. Zelfs de variaties met hoofd-kleine letters puntjes ertussen zijn op al gereserveerd.
Voor de rest Rainbow Six is super alleen erg kort.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Wie weet wordt die persoon wel ooit actief.
Al die moeite voor een Nicknamequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:42 schreef Lijst13 het volgende:
[..]Jammer.
En als ik nu een mailtje stuur met een fictief overlijdensbericht erbij. Om aan te tonen dat die persoon nooit meer actief zal kunnen deelnemen op Xbox live?
Dan laten ze hem nog bestaan, want wat kan dat kwaad?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:42 schreef Lijst13 het volgende:
[..]Jammer.
En als ik nu een mailtje stuur met een fictief overlijdensbericht erbij. Om aan te tonen dat die persoon nooit meer actief zal kunnen deelnemen op Xbox live?
mag ik em?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch heb ik er een
Ja het is al gelukt, ik nam gewoon een truck en ramde daarmee al die auto's het water inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet toch wegrijden en zien te ontsnappen!
15 aprilquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:17 schreef Reintji het volgende:
Halo 3 "heroic" mappack = gratis!
Ben weer wat vreemds tegen gekomen, als ik een entry wil doen via een deur sta ik naast de deur, open hem, gooi dan een flashbang naar binnen en dan wordt ik zelf verblind. Dat lijkt mij ook niet echt de bedoeling. Dit doe ik allemaal via cover als ik naast de deur sta ik kijk zelf dus niet de kamer inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij mij heeft 1 van mijn teammaten meerdere keren vast gezeten in een muur o.i.d.... erg irritant...
Terug roepen lukt ook niet.. afschieten kost je xp.. zelfmoord is key in die situatie
Normaal gesproken kan dat niet. Misschien dat je jezelf op offline kunt zetten, ik weet alleen niet of ie je dan nog steeds aanmeldt op Live en je dán pas op offline zet (zoals je bij MSN offline weergeven kunt kiezen) of dat ie je gewoon echt offline laat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja het is al gelukt, ik nam gewoon een truck en ramde daarmee al die auto's het water in![]()
Nog even een vraagje hè, toen ik de console net had heb ik een account gemaakt en ook op Live Silver. Maar nu is de 360 een maand of 2-3 op een plek waar geen internet is. Dus elke keer als ik inlog op me accountje dan zegt ie ''Connection failed with Xbox Live'' enzo, omdat ie dus geen internetverbinding heeft.
Kan ik ergens instellen dat dat account (tijdelijk) niet meer een Live account is maar een normaal account?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Is er naast oeverloos lullen nog een doel voor dit topic dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
TVP's op de derde paginaTopic schiet z'n doel grotendeels voorbij...
Ik heb mijn xbox bijna nooit aan internet, en als ik hem erop heb gehad dan heb ik meestal pas een paar keer dat ie wel probeert in te loggen op live daarna.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan dat niet. Misschien dat je jezelf op offline kunt zetten, ik weet alleen niet of ie je dan nog steeds aanmeldt op Live en je dán pas op offline zet (zoals je bij MSN offline weergeven kunt kiezen) of dat ie je gewoon echt offline laat.
Moet je even proberen.
Om maar helemaal in de stijl van het topic te blijven:quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
TVP's op de derde paginaTopic schiet z'n doel grotendeels voorbij...
grafisch mooi hequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is er naast oeverloos lullen nog een doel voor dit topic dan?
Anywho, sinds gisteren trotse eigenaar van PGR4, hij racet weer lekker! Motoren is wel even wennen, maar ik kan natuurlijk ook blijven rijden in vierwielige roestbakken dus ach
Ja, ik kreeg 'm ook. Nu ga ik, ondanks wat ik een paar posts hierboven heb gezegd, toch weer twijfelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:06 schreef Sackboy het volgende:
Krijg net een mailtje van Gamehubs: ze krijgen de PAL versie van GTA IV![]()
Toch netjes voor 34 euro. Hij wordt trouwens vanaf morgen duurder.
Kane & Lynch had ik destijds met een weekje binnen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg 'm ook. Nu ga ik, ondanks wat ik een paar posts hierboven heb gezegd, toch weer twijfelenIk bedoel, 34 euro. Dat is écht heel goedkoop.
Iemand al eerder iets daar besteld, en hoe lang duren de leveringen?
Okay, GTAIV besteld. 35 euro en 55 centen. Goedkoopste adres via budgetgaming is Zuiderpark voor 54quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kane & Lynch had ik destijds met een weekje binnen.
Hoe download je de beta dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
je hebt dus geen key nodig voor battlefield.
heb t net 5min gespeeld maar is nu al vet.
Ik heb het ook geprobeerd, maar na laaaang bellen met de helpdesk blijken ze niet het land van herkomst te kunnen veranderen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Gupje het volgende:
mijn live account is op een Amerikaans Windows live account aangemaakt kan ik die nu ook Nederlands krijgen?
want vind het wel kut dat ik geen MSP kan toevoegen!
download branden op cd ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe download je de beta dan?Vanavond ook eens uitproberen.
Waar vind ik die download dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
download branden op cd ofzo
heb net 2100 punten gehaald nieuwe super content in pgr4![]()
en BULLY, net 45 minuten gespeeld, wat een spel zeg, wat een humorvan die kindjes hard schoppen
hoezo zou je een ban moeten krijgen, het is gewoon speelbaar op een ongemodde 360quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geen idee, ga me er ook niet mee bezig houden
krijg je xbox dalijk een ban
voor een kut beta
Ik hoor wel van meer mensen dat hij heel vet is, wacht gewoon nog iets meer reviews afquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:13 schreef Solaar het volgende:
Heeft iemand Viking: Battle for Asgard al gecheckt? Als ik de PU moet geloven is het een ongelofelijke vette game, maar een 6.5 op IGN brengt me dan weer aan het twijfelen.
met cod4 kregen mensen ook een ban met de betaquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:23 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
hoezo zou je een ban moeten krijgen, het is gewoon speelbaar op een ongemodde 360
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anyway, ik wacht nog steeds op mijn RSV2, eerste én meteen de laatste keer dat ik bij Gamehubs bestel.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, GTAIV besteld. 35 euro en 55 centen. Goedkoopste adres via budgetgaming is Zuiderpark voor 54
Dan wacht ik wel een weekje langer
Die screens waren dus flink opgepoetst. Stelletje schavuiten!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:37 schreef Sackboy het volgende:
Hands on van Race Driver GRID. Met ingame beelden!
Niet bepaald mindblowing imho![]()
Dat meen je niet Jorienquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga zo naar de winkel en bully kopen![]()
6e spel in 3 weken
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, GTAIV besteld. 35 euro en 55 centen. Goedkoopste adres via budgetgaming is Zuiderpark voor 54
Dan wacht ik wel een weekje langer
Te vet manquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!!!!! RESIDENT EVIL 5 GAMEPLAY!!
http://www.gamevideos.com/video/id/18134
[ afbeelding ]
Ja hoor, na 3 maandjes ben ik nog niet op GTA IV uitgekeken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga GTA toch pas gamen in de grote vakantie ofzo eerder toch geen tijd!
Tegen die tijd is iedereen er al weer op uit gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |