Ik word een beetje moe van mijn 360. En dan vooral wat de betrouwbaarheid betreft.
Nu ik regelmatig LO speel, meestal in de vorm van lange sessies waarbij je niet altijd kunt saven, valt me pas op hoe irritant en frustrerend die vastlopers en disk read errors eigenlijk zijn. Ben je net 45 minuten door een dungeon gelopen, lekker gelevelled en skills geleerd. *PATS* kun je weer opnieuw beginnen. Laatst ook zo zitten stressen. Een behoorlijk lang stuk verhaal gedaan, paar moeilijke boss fights achter elkaar, maar geen save punt! Dat maakt het spel wel spannender, maar om de verkeerde redenen.
Ik zit er serieus aan te denken om voor GTAIV maar een PS3 te halen. Zeker als op de extra content na, de PS3 versie niet heel erg verschilt van de 360 versie. Als ik moet kiezen tussen stabiliteit en extra content, dan weet ik het wel.
De 360 heeft opzeker de tofste games, en de beste user interface. Maar ik heb nog nooit zo’n slecht ontworpen en in elkaar geschroefd product meegemaakt. Je kunt echt zien dat het snel en goedkoop moest.
Wat dat betreft wel respect voor de PS3. Daar hoor je nooit negatieve geluiden over, tenminste wat de hardware betreft.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo