Die twee zijn onvervangbaar denk ik, maar je weet niet wat ze halen. Je kan er nu dus niets over zeggen. Het ging mij meer om de eerste zinquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind jij de selectie zoveel voorstellen dan, als je het volgend jaar zonder Heitinga, Davids en waarschijnlijk ook Huntelaar moet doen?
Je vergeet de afkoopsom voor Fontein en de ongetwijfeld dikke gouden handdruk voor Jaakke.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:58 schreef Breach het volgende:
[..]
De salarissen van mensen als Colin, Kuffour en Luque betalen..
Spelers willen volgens mij gewoon lekker cashen en waar dat is zal ze niet veel uitmaken (op een Arabische zandbak of Russische toendra na dan).quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tsjah, het wordt (mede door jullie) weer gelijkgetrokken.
Spelers kijken niet meer naar historie, maar puur op wat bereikt is de laatste 4 jaar.
En dat is van beide nou eenmaal erg weinig.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Feyenoord ontbreekt nog langer dan Ajax in de CL, speelde dit jaar zelfs helemaal niet Europees, heeft minder geld te besteden dan Ajax, heeft een mindere historie en ook nog eens minder punten dit jaar. Zelfs met al die geweldige aankopen die jullie afgelopen zomer hebben gedaan en zelfs nu het bij Ajax zo kut mogelijk gaat. Bovendien speel je zelf waarschijnlijk ook geen CL volgend jaar. Het hele jaar al verliest Feyenoord van vrijwel elk team dat bovenin staat, hoe ze dan in de playoffs ineens twee van die teams uit gaan schakelen mag je mij gaan vertellen als je het weet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waar zijn die successen bij ajax dan?
Ajax heeft allang niet meer die status die jullie denken hoor.![]()
Als ajax geen CL haalt heeft Feyenoord voor spelers veel meer aantrekkingskracht dan ajax volgend jaar hoor. De selectie van jullie is dan echt om te janken.
Uitgeleerd, weet niet of jij de Cler en v. Bronckhorst deze competitie een beetje in de gaten hebt gehouden?
Davids, die is uitgeleerd.
Inkopen en weer zo presteren? Wat heb je er dan aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Als je met die salarisgelden spelers als Luque aantrekt heb je er nog weinig aan.
Ik ben erg benieuwd deze zomer, mocht ajax weer falen op de transfermarkt en Feyenoord net zo goed inkopen als vorig jaar dan wil ik het nog wel eens zien...
Jaakke was toch niet in dienst?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je vergeet de afkoopsom voor Fontein en de ongetwijfeld dikke gouden handdruk voor Jaakke.
En ze willen cashen, en ze kijken waar ze meer kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Spelers willen volgens mij gewoon lekker cashen en waar dat is zal ze niet veel uitmaken (op een Arabische zandbak of Russische toendra na dan).
Dr gaat bij Ajax een hele hoop fout, daar heb je absoluut gelijk in. Dat ze slechter inkopen wil nog niet zeggen dat ze minder aantrekkingskracht hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Als je met die salarisgelden spelers als Luque aantrekt heb je er nog weinig aan.
Ik ben erg benieuwd deze zomer, mocht ajax weer falen op de transfermarkt en Feyenoord net zo goed inkopen als vorig jaar dan wil ik het nog wel eens zien...
Feyenoord heeft duidelijk niet gedacht aan de breedte, dat is ons fataal geworden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Inkopen en weer zo presteren? Wat heb je er dan aan?
Mwoah.. als ik de jaarverslagen van afgelopen jaar er even bij pak:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een deel van het geld gaat in het opvullen van de gaten in de begroting door het uitblijven van CL. Verder blijft er natuurlijk genoeg geld over om goede spelers te halen
Aannemen? Je moet niks meer aannemen van dit Ajax.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:08 schreef ASroma het volgende:
ik neem aan dat deze man nog steeds deze zomer komt?
Daar ben ik dus benieuwd naar, zal ajax nog steeds die aantrekkingskracht hebben?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:08 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dr gaat bij Ajax een hele hoop fout, daar heb je absoluut gelijk in. Dat ze slechter inkopen wil nog niet zeggen dat ze minder aantrekkingskracht hebben.
kampioen worden met standard en daar CL spelen denkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aannemen? Je moet niks meer aannemen van dit Ajax.
Ga er maar vanuit dat hij niet komt. Geef 'm nog groot gelijk ook.
Had ik ook gedaan, daar heb je inmiddels het hele seizoen voor geknokt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kampioen worden met standard en daar CL spelen denk
Welke Feyenoorders hebben de laatste jaren een transfer naar een grote club gemaakt dan? Kuyt en Kalou, volgens mij ben je er dan wel. Dan maak je bij Ajax toch meer kans op een mooie transfer lijkt me. Voor de meeste voetballers is dat veel interessanter dan met Makaay en Van Bronckhorst (die het niet geweldig doet) te voetballen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En ze willen cashen, en ze kijken waar ze meer kunnen bereiken.
Helaas staat een contract bij ajax de laatste 4 jaar nou niet echt garant voor succes.
Niet dat dat bij Feyenoord wel zo is, maar zoals Houniet ook al aangaf: als je dan toch tussen beide kan kiezen, dan zou ik er eerder voor kiezen om met v. Bronckhorst en Makaay te ballen dan met Kuffour en Luque.
ik heb het over gaten vullen in de begroting. PSV en Ajax hebben beide CL inkomsten nodig om de begroting sluitend te krijgen. Kijk de jaarverslagen er de laatste jaren maar op na, Ajax schrijft alleen maar zwarte cijfers als er goede transfers gemaakt worden. Zonder transfer inkomsten draait Ajax gewoon verliesgevend de laatste jaren. Een deel van de tekorten op de lopende bedrijfsvoering worden opgevuld met inkomsten uit transfers. Opzich niks mis mee maar verklaart wel een deel van waar het geld heen gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah.. als ik de jaarverslagen van afgelopen jaar er even bij pak:
ajax: eigen vermogen 58 miljoen
psv: eigen vermogen -10 miljoen
Ajax hoeft weinig gaatjes te vullen, er is genoeg geld beschikbaar ondanks het missen van CL lijkt me zo. Psv heeft door de CL bonus vanwege het missen van ajax wel het gaatje kunnen dichten, geloof dat die het gingen gebruiken om EV weer in de plus te krijgen.
Het brokkelt in NL wel af ben ik bang. Buitenland gaat zoiets langzamer volgens mij. Maar als Van Geel zo door gaat krijgen ze het daar ook door.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Daar ben ik dus benieuwd naar, zal ajax nog steeds die aantrekkingskracht hebben?
Misschien ook wel hoor, aangezien er nog steeds toppers vanaf ajax naar het buitenland gaan (Sneijder, VdV, Huntelaar).
v. Bronckhorst speelt met de week beter en heeft zich ontpopt tot éen van de betere middenvelders van de Nederlandse competitie na de 'winterstop', let er maar eens opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:16 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Welke Feyenoorders hebben de laatste jaren een transfer naar een grote club gemaakt dan? Kuyt en Kalou, volgens mij ben je er dan wel. Dan maak je bij Ajax toch meer kans op een mooie transfer lijkt me. Voor de meeste voetballers is dat veel interessanter dan met Makaay en Van Bronckhorst (die het niet geweldig doet) te voetballen.
Met alle respect maar deze twee spelers zou ik niet in het rijtje Vdv en Sneijder willen zetten, huntelaar moet zich inderdaad nog bewijzen in het buitenland (hoewel ik daar alle vertrouwen in heb) maar zon Drenthe, wat heeft hij nu laten zijn bij jullie? Voor het EK nog bar weinig en daarna was ie weg..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
v. Bronckhorst speelt met de week beter en heeft zich ontpopt tot éen van de betere middenvelders van de Nederlandse competitie na de 'winterstop', let er maar eens op
Als ik Huntelaar, VdV en Sneijder bij ajax noem, dan kan ik ook v. Persie, Drenthe, Kalou, Kuyt noemen en de interesse van Chelsea in de Guzman.
Ik had het puur over transfers naar topclubs.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:24 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Met alle respect maar deze twee spelers zou ik niet in het rijtje Vdv en Sneijder willen zetten, huntelaar moet zich inderdaad nog bewijzen in het buitenland (hoewel ik daar alle vertrouwen in heb) maar zon Drenthe, wat heeft hij nu laten zijn bij jullie? Voor het EK nog bar weinig en daarna was ie weg..
Maar hij ging wel van Feyenoord naar een absolute topclub en in dat opzicht is zijn transfer zelfs beter dan die van van der Vaart die "slechts" naar HSV ging.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:24 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Met alle respect maar deze twee spelers zou ik niet in het rijtje Vdv en Sneijder willen zetten, huntelaar moet zich inderdaad nog bewijzen in het buitenland (hoewel ik daar alle vertrouwen in heb) maar zon Drenthe, wat heeft hij nu laten zijn bij jullie? Voor het EK nog bar weinig en daarna was ie weg..
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:26 schreef F1Bas het volgende:
Kan dat Feyenoord gelul hier ophouden?
Dat gaat op in salarissen voor bankwarmers zoals Luque en tribunezitters zoals Colin.quote:Ik begrijp er niets van: 26 miljoen euro voor Sneijder vangen en iets van 17 miljoen voor Babel en er vervolgens nagenoeg niets mee doen, terwijl succes al jaren uitblijft. Wat doen ze dan met dat geld?
Vind ik ookquote:
Waarschijnlijk pothuizen ofzo? die ging toch stoppen na dit seizoenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik had het puur over transfers naar topclubs.
Als je kijkt naar de kwaliteiten zal je allleen Kalou en v. Persie af kunnen zetten tegen Sneijder en VdV.
Drenthe doet het trouwens niet onverdienstelijk bij Real, en Feyenoord heeft er flink voor kunnen cashen.
Maar inderdaad, genoeg ajax-feyenoord gelul hier. Wie wordt de opvolger van Heitinga?
Dat wordt eerder de opvolger van Urzaiz dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pothuizen ofzo? die ging toch stoppen na dit seizoen
Ik heb laatst ergens uitgerekend hoeveel geld Ajax globaal nog zou moeten hebben. In de jaarverslagen werd ook duidelijk dat er bv nog best veel belasting van die transfers af gaat en dat de heren (+zaakwaarnemers) ook een lekker bedrag daarvan weer hebben meegekregen. Van de 43 miljoen voor Babel en Sneijder zou ongeveer 10 miljoen sowieso al weer opgegaan zijn in rook. Na aftrek van inkomende transfers bleef er iets van 10 tot 12 miljoen over.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:31 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat gaat op in salarissen voor bankwarmers zoals Luque en tribunezitters zoals Colin.
Dat rijk rekenen aan transfergelden is allemaal zeer betrekkelijk, wat je zegt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens uitgerekend hoeveel geld Ajax globaal nog zou moeten hebben. In de jaarverslagen werd ook duidelijk dat er bv nog best veel belasting van die transfers af gaat en dat de heren (+zaakwaarnemers) ook een lekker bedrag daarvan weer hebben meegekregen. Van de 43 miljoen voor Babel en Sneijder zou ongeveer 10 miljoen sowieso al weer opgegaan zijn in rook. Na aftrek van inkomende transfers bleef er iets van 10 tot 12 miljoen over.
Maar goed, dan heb je nog het eigen vermogen en dat lag op 50?? miljoen. Dus wat dat betreft mogelijkheden genoeg voor MvB. tel er grofweg 5 tot 7 miljoen bij die je overhoudt van Sjonnie en klaar. Moet lukken toch?
Ik zal eens kijken of ik die rekensom terug kan vinden.
Volgens mij begrijp je het verschil niet helemaal tussen "over the hill" en uitgeleerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waar zijn die successen bij ajax dan?
Ajax heeft allang niet meer die status die jullie denken hoor.![]()
Als ajax geen CL haalt heeft Feyenoord voor spelers veel meer aantrekkingskracht dan ajax volgend jaar hoor. De selectie van jullie is dan echt om te janken.
Uitgeleerd, weet niet of jij de Cler en v. Bronckhorst deze competitie een beetje in de gaten hebt gehouden?
Davids, die is uitgeleerd.
Dat hebben we gezien afgelopen zomer en winter.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus ik weet wel zeker dat Ajax een stuk aantrekkelijker is voor spelers dan f'noord.
Nee, Ajax speelt de pannen van de daken, maar wordt gewoon door de KNVB genaaidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En met zaaddodend saai voetbal kampioen worden?!
Ach, waarom ook niet.
Je kunt tegenwoordig in de ArenA je kont afvegen met briefjes van 50quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:53 schreef cultheld het volgende:
Wat doen ze dan met dat geld?
Volgens mij is het beiden niet meer aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verschil niet helemaal tussen "over the hill" en uitgeleerd.
Davids is klaar, die had moeten stoppen na z'n beenbreuk....
Anyway, Ajax heeft nog altijd een rijker verleden en bankrekening dan f'noord. Dus alleen daarom al is het voor een speler aantrekkelijk. Zeker voor jonge spelers...
Kijk maar eens naar het aantal door Ajax opgeleide spelers en hoeveel er van f'noord komen. Van f'noord hebben we Van Persie en ehm...... Ehm....... Van Ajax zijn dat er een stuk meer.
Dus ik weet wel zeker dat Ajax een stuk aantrekkelijker is voor spelers dan f'noord.
quote:De Jong: "Publiek in Amsterdam is verwend"
Nigel de Jong is bij Hamburger SV na een moeizame beginperiode helemaal opgebloeid. De 23-jarige middenvelder kijkt in een interview met Sportweek nog een keer terug op zijn periode bij Ajax.
De Jong laakt de kritische houding van het Amsterdamse publiek. "Ik ben zelf Amsterdammer, ik kén Amsterdam. En het publiek in Amsterdam is verwend, door de eigen geschiedenis. Als het even niet gaat, dan zijn het in de ogen van de supporters toch meestal de spelers die het hebben gedaan. Ze komen wel kijken hoor, maar die kritische houding is soms frustrerend."
Het publiek zal haar houding volgens de negentienvoudig international niet wijzigen. "Nee, ik denk niet dat dat de komende jaren zal veranderen. Dat kritische, dat arrogante ook, zit er diep ingebakken", aldus De Jong.
bron
Luque kon naar f'noord, maar koos voor Ajax... En dat is een buitenlander.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien afgelopen zomer en winter.
Onzin, hoe kut Ajax ook presteert, de Ajax-school staat internationaal nog onwijs hoog aangeschreven. Bij jonge spelers telt dat ongetwijfeld mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is het beiden niet meer aantrekkelijk.
Ik zou investeren in de scouting, want de namen die voorbij komen zijn de bekende talenten waar half europa al achteraan zit. (bv Modric)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat rijk rekenen aan transfergelden is allemaal zeer betrekkelijk, wat je zegt.
En dan nog is het belangrijker: wat doe je ermee. En wie wil er komen?
Pff, hij kon niet kiezen. Feyenoord wou en kon het salaris niet betalen, hebben ze uiteindelijk nog gelijk in gekregen ook want volgens mij speelt die Luque niet zoveel ofwel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Luque kon naar f'noord, maar koos voor Ajax... En dat is een buitenlander.
Dat Denny Landverrader voor f'noord koos was alleen maar goed..
Modric is in 2005 al volop gescout door Ajax. Dat Van Geel niemand kent en naar niemand luistert is het probleem.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zou investeren in de scouting, want de namen die voorbij komen zijn de bekende talenten waar half europa al achteraan zit. (bv Modric)
De kans om een groot talent met alleen je naam en faam aan te trekken wordt per jaar kleiner. Escudé en Ibrahimoviç kwam bv echt voor het opleidingscentrum Ajax om van daaruit door te stromen, maar ik heb begrepen dat bijvoorbeeld een Modric daar al geeneens trek meer in had. Terwijl die jongen bij Ajax nog genoeg had kunnen leren lijkt me.
Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat zolang er geen zekerheid is over CL deelname, dergelijke talenten totaal geen trek hebben in de Eredivisie.
ah kijk, stom om dan te wachten. Net zoals je leest van talenten dat Ajax er wel naar gekeken had, maar dat van Geel het eigenlijk niks vond. (Dszudzsak bv)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Modric is in 2005 al volop gescout door Ajax. Dat Van Geel niemand kent en naar niemand luistert is het probleem.
Daardoor trekt Ajax ook zoveel buitenlandse talenten aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, hoe kut Ajax ook presteert, de Ajax-school staat internationaal nog onwijs hoog aangeschreven. Bij jonge spelers telt dat ongetwijfeld mee.
Mitea, Pienaar, Colin, Krohn-Deli, Manucharyan, Ogararu... toptalenten joh.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daardoor trekt Ajax ook zoveel buitenlandse talenten aan.
Belachelijk wat voor spelers hij dan wel goed genoeg vind voor Ajax en die dan keihard falenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah kijk, stom om dan te wachten. Net zoals je leest van talenten dat Ajax er wel naar gekeken had, maar dat van Geel het eigenlijk niks vond. (Dszudzsak bv)
nou ja, dus uiteindelijk weer de aloude conclusie dat Martin van Geel moet oprotten.
lees dan nogmaals mijn conclusie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:01 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Belachelijk wat voor spelers hij dan wel goed genoeg vind voor Ajax en die dan keihard falen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:26 schreef F1Bas het volgende:
Kan dat Feyenoord gelul hier ophouden?
quote:Sneijder: "Ajax moet salarissen verhogen"
Wesley Sneijder heeft zich in Sportweek uitgelaten over de salarissen die Ajax uitbetaald aan haar spelers. De huidige middenvelder van Real Madrid is van mening dat de lonen van de betere voetballers omhoog moeten.
"Wil je een goede speler behouden, dan moet hij in ieder geval een keuze hebben op financieel gebied", zegt Sneijder in Ajax Life. "Ajax zal zijn beste spelers forse salarisverhogingen moeten bieden, zodat ze niet naar een buitenlandse middenmoter in Duitsland of Spanje gaan, zoals Nigel de Jong, Steven Pienaar, Hatem Trabelsi en Daniel de Ridder."
"Ik hoor nog wel eens wat, en sommige buitenlandse spelers die zich dit seizoen nog geen seconde hebben bewezen, behoorden wél heel snel tot de grootverdieners bij Ajax", aldus Sneijder, die vermoedelijk doelt op spelers als Albert Luque en Ismaël Urzaiz.
Overigens zijn de Amsterdammers inmiddels wel bezig om een structuur te creëren waardoor spelers als Klaas-Jan Huntelaar in de toekomst beter betaald kunnen worden.
Omdat ie bij een dode club zit, omringd door prutsers en zijn kans op succes 0,0 is?quote:
Idd en dan naar Atheltico gaan waar je in principe al helemaal niet voor prijzen gaat spelen.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:10 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht op een spandoek:
"Wij zitten al jaren op de bank, krijgen wij dan ook een contact?"
Dat vind ik dan wel weer minder van hem, Atletico heeft goede individuele spelers maar als team is het niiet veel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Idd en dan naar Atheltico gaan waar je in principe al helemaal niet voor prijzen gaat spelen.
Vind de argumenten nou niet heel erg sterk. De Jong gaat naar een ploeg die meestrijd om de titel in Duitsland, Trabelsi was einde contract en De Ridder was nou niet bepaald denderend in de Ajax-periode. Bovendien geloof ik niet dat Heitinga niet naar Atletico zou zijn gegaan wanneer ie meer geld kreeg bij Ajax.quote:
Das waar, maar iig wel alvast dik cashen en dan komt Barca of Real vanzelf wel als het goed gaat. In ieder geval weg bij het drama dat Ajax heet. Het klinkt naar, maar zo is het wel lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Idd en dan naar Atheltico gaan waar je in principe al helemaal niet voor prijzen gaat spelen.
Precies, hij gaat dus echt voor het buitenland en dus ook het geld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze staan op dit moment wel op een voorronde CL-plek in de competitie een groep spelers kan groeien als team. Bovendien weet hij dat hij hier elke week zal spelen en wanneer ie naar Real Madrid of iets dergelijks zou gaan is dat altijd maar de vraag.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer minder van hem, Atletico heeft goede individuele spelers maar als team is het niiet veel.
Volgens mij staan ze nu 4e in Spanje. Spelen in Bernabeu en Nou Camp is wel ff iets anders dan elk week in de Arena tegen clubs als Willem II verliezen en elk jaar moeten toezien hoe PSV gewoon beter is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zou bijna blij zijn met m'n SVquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je die teringkneuzen zondag ook weer zag, verbaasd me dus echt niks.
Is wel zo, maar toch. Hij speelde al vanaf z'n 7e bij Ajax manquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze nu 4e in Spanje. Spelen in Bernabeu en Nou Camp is wel ff iets anders dan elk week in de Arena tegen clubs als Willem II verliezen en elk jaar moeten toezien hoe PSV gewoon beter is.
Zo vreselijk vind je je SV toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zou bijna blij zijn met m'n SV
Dit is Ajax (als club, bestuur) dus kei-en keihard aan te rekenen he? Hij wil best blijven denk ik, als ie toekomst zag voor de club, en die ziet hij niet. Gek he?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is wel zo, maar toch. Hij speelde al vanaf z'n 7e bij Ajax man
Hehe scheelt je wel geldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zou bijna blij zijn met m'n SV
Normale scheidsrechters, zou ik het alleen al voor doen....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:51 schreef Bananenman het volgende:
En eindelijk weer eens een normale nachtrust van zaterdag op zondag [ afbeelding ]
Zou je daarvoor een SV doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Normale scheidsrechters, zou ik het alleen al voor doen....
En de bodem is nog lang niet in zicht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn we het er dan nu eindelijk over eens dat Ajax een zinkend schip is?
voor de ajax fansquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Mitea, Pienaar, Colin, Krohn-Deli, Manucharyan, Ogararu... toptalenten joh.
quote:
Ja, natuurlijk, en dat is wederom de schuld van het bestuur. Ajax is in 10 jaar zoveel aanzien en krediet kwijt geraakt. Alleen al de europese "resultaten" zijn om je kapot voor te schamen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat menig voetballer toch wel de voorkeur heeft voor PSV, geen geouwehoer, veel prijzen, europees voetbal en perspectieven tot doorstroming.
Ook onbegrijpelijk dat die jongen geen kans krijgt nu hij al een tijdje heel is. Heeft ooit eens een halve wedstrijd gespeeld en je zag gewoon aan alles dat hij een groot talent is met veel creativiteit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor de ajax fans
manucharyan speelt morgen in pernis
sparta heeft intresse in hemquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk dat die jongen geen kans krijgt nu hij al een tijdje heel is. Heeft ooit eens een halve wedstrijd gespeeld en je zag gewoon aan alles dat hij een groot talent is met veel creativiteit.
Of zoals Gomes zegt: PCVquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, en dat is wederom de schuld van het bestuur. Ajax is in 10 jaar zoveel aanzien en krediet kwijt geraakt. Alleen al de europese "resultaten" zijn om je kapot voor te schamen.
10 jaar geleden in het buitenland was het een en al Ajax, nu hebben al die gasten het over aindhoven! goete team!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |