Das waar, maar iig wel alvast dik cashen en dan komt Barca of Real vanzelf wel als het goed gaat. In ieder geval weg bij het drama dat Ajax heet. Het klinkt naar, maar zo is het wel lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Idd en dan naar Atheltico gaan waar je in principe al helemaal niet voor prijzen gaat spelen.
Precies, hij gaat dus echt voor het buitenland en dus ook het geld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Idd en dan naar Atheltico gaan waar je in principe al helemaal niet voor prijzen gaat spelen.
Ze staan op dit moment wel op een voorronde CL-plek in de competitie een groep spelers kan groeien als team. Bovendien weet hij dat hij hier elke week zal spelen en wanneer ie naar Real Madrid of iets dergelijks zou gaan is dat altijd maar de vraag.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer minder van hem, Atletico heeft goede individuele spelers maar als team is het niiet veel.
Volgens mij staan ze nu 4e in Spanje. Spelen in Bernabeu en Nou Camp is wel ff iets anders dan elk week in de Arena tegen clubs als Willem II verliezen en elk jaar moeten toezien hoe PSV gewoon beter is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zou bijna blij zijn met m'n SVquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je die teringkneuzen zondag ook weer zag, verbaasd me dus echt niks.
Is wel zo, maar toch. Hij speelde al vanaf z'n 7e bij Ajax manquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze nu 4e in Spanje. Spelen in Bernabeu en Nou Camp is wel ff iets anders dan elk week in de Arena tegen clubs als Willem II verliezen en elk jaar moeten toezien hoe PSV gewoon beter is.
Zo vreselijk vind je je SV toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zou bijna blij zijn met m'n SV
Dit is Ajax (als club, bestuur) dus kei-en keihard aan te rekenen he? Hij wil best blijven denk ik, als ie toekomst zag voor de club, en die ziet hij niet. Gek he?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is wel zo, maar toch. Hij speelde al vanaf z'n 7e bij Ajax man
Hehe scheelt je wel geldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zou bijna blij zijn met m'n SV
Normale scheidsrechters, zou ik het alleen al voor doen....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:51 schreef Bananenman het volgende:
En eindelijk weer eens een normale nachtrust van zaterdag op zondag [ afbeelding ]
Zou je daarvoor een SV doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Normale scheidsrechters, zou ik het alleen al voor doen....
En de bodem is nog lang niet in zicht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn we het er dan nu eindelijk over eens dat Ajax een zinkend schip is?
voor de ajax fansquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Mitea, Pienaar, Colin, Krohn-Deli, Manucharyan, Ogararu... toptalenten joh.
quote:
Ja, natuurlijk, en dat is wederom de schuld van het bestuur. Ajax is in 10 jaar zoveel aanzien en krediet kwijt geraakt. Alleen al de europese "resultaten" zijn om je kapot voor te schamen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat menig voetballer toch wel de voorkeur heeft voor PSV, geen geouwehoer, veel prijzen, europees voetbal en perspectieven tot doorstroming.
Ook onbegrijpelijk dat die jongen geen kans krijgt nu hij al een tijdje heel is. Heeft ooit eens een halve wedstrijd gespeeld en je zag gewoon aan alles dat hij een groot talent is met veel creativiteit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor de ajax fans
manucharyan speelt morgen in pernis
sparta heeft intresse in hemquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk dat die jongen geen kans krijgt nu hij al een tijdje heel is. Heeft ooit eens een halve wedstrijd gespeeld en je zag gewoon aan alles dat hij een groot talent is met veel creativiteit.
Of zoals Gomes zegt: PCVquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, en dat is wederom de schuld van het bestuur. Ajax is in 10 jaar zoveel aanzien en krediet kwijt geraakt. Alleen al de europese "resultaten" zijn om je kapot voor te schamen.
10 jaar geleden in het buitenland was het een en al Ajax, nu hebben al die gasten het over aindhoven! goete team!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |