Tref ik nu elke keer in de tweede ronde en ik win nooitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:10 schreef tha_dark het volgende:
Haha, die Alexandr is inderdaad de moeilijkste!
Jij kan überhaupt niet tafeltennissen. Online niet, offline niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef rubbereend het volgende:
dat tafeltennisspelletje is sowieso enorm frustrerend
Ik ga bijna nooit door een slotje, blubbereendquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:Ray gaat weer eens ouderwets door een slotje heen
Between the lines wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij kan überhaupt niet tafeltennissen. Online niet, offline niet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef RayMania het volgende:
Zo dan, VoreG!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:27 schreef tha_dark het volgende:
Wie is eigenlijk de schuldige van deze hype?
1e ronde gewonnen met 11-4 terwijl ik met een mouse pad speel en dit spel ook voor de 1e keer opstart, maar ja. Ik zou Van Persie ook alle hoeken van de tafel laten zien, vroegah 5 dagen in de week na de training tafeltennis gespeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef toma het volgende:
nondeju.. daar heb je echt een muis voor nodig want met een mousepad is dit niet te doen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:32 schreef rubbereend het volgende:
damn ik kom maar niet door die eerste ronde heen
Oe lekker, nachtelijke shoarmaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:45 schreef tong80 het volgende:
Broodje Shoarma wezen halen en de sneeuw was blijven liggen
leuk is dat hè en dan je voetstappen zienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe lekker, nachtelijke shoarma
Hier een foto van 5 min. geleden :
[ afbeelding ]
3e ronde met 11-3 verloren, die gozer hield alles tegen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:45 schreef VoreG het volgende:
2e ronde met 11-7 gewonnen, eitje dit!
Je mist iemandquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef RayMania het volgende:
Zo dan, VoreG!
Een paar ja, maar past niet!quote:
Alleen belangrijke mensen die de lastige Gargamel hebben gevonden mogen in de sig staan!quote:
Ja héquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:10 schreef sjimz het volgende:
bwhehhee, komt er net een pizza boer bij me aan de deur.
Die vroeg of ik pizza had besteld.
Had zelf niets besteld maar had toch wel trek in pizza.
Denk dat wat vrienden een grap met me uit wilden halen.
Bij deze, bedankt voor de pizza, heb ik tenminste zelf niet de moeite gedaan om hem te bestellen!
en ik ben zo blij dat je gelijk gaat krijgen in mijn sigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen belangrijke mensen die de lastige Gargamel hebben gevonden mogen in de sig staan!
VoreG's sigcount: 2, Rubbereend, RayMania
Het was ook geen lastige voorspelling.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik ben zo blij dat je gelijk gaat krijgen in mijn sig![]()
het is trouwens rubbereend met een kleine r, geen hoofdletter
Net getrouwd en nu al onder de plakquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was ook geen lastige voorspelling.
Wel grappig is dat de tegenstander eigenlijk hetzelfde doet als jij. Het is minder dan met de andere versie, maar het werkt nog steeds voor hard/ zacht slaan en de richting.quote:
weinig van gemerkt op de fietsquote:
Nou ja, kan heel plaatselijk zijn hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:32 schreef Bos81 het volgende:
Grote kans dat wanneer het bij AZ sneeuwt het ook bij Ole sneeuwt natuurlijk.
Hier voorlopig niets
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:30 schreef Againzender het volgende:
De sneeuw komt weer met bakken uit de lucht hier
valt mij mee dat er nog geen CDA'er is geweest die kwaad is dat er geen weeralarm is gegevenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:30 schreef rubbereend het volgende:
omg wat een geouwehoer in het nieuws over schade door de files door de sneeuwzo kan je ook wel berekenen wat oostenwind aan schade brengt
bij het CDA zijn ze te druk met de volgende betuttelende regel te verzinnenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
valt mij mee dat er nog geen CDA'er is geweest die kwaad is dat er geen weeralarm is gegeven
Proficiatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Bier en Bossche bollen!
* Dylan Dog was gisteren jarig...
Zal je vriendin blij mee zijn!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef appelsientje het volgende:
Pfff.... wat een sneeuwbui... ben als een sneeuwpop thuis gekomen...
Alleen mis ik de wortel nog
Hoezo? Waarheid als een koe als je het mij vraagt.quote:
Als je mij als voorbeeld neemt wel. Maar genoeg PSV-ers die humor hebben, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoezo? Waarheid als een koe als je het mij vraagt.
Ik was ze nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je mij als voorbeeld neemt wel. Maar genoeg PSV-ers die humor hebben, lijkt me zo.
humor of geen humor, volgens mij lachen we als PSVers ons rot om Ajaxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je mij als voorbeeld neemt wel. Maar genoeg PSV-ers die humor hebben, lijkt me zo.
Kon je er wel komen door de sneeuw??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef tha_dark het volgende:
Middag!
Mijn eerste dagje op de uni zit er ook weer op!
Nee. Het is gewoon makkelijk scoren. Het is juist interessant wat zo'n vrouw beweegt, door zijn gedrag komt dat helemaal niet naar voren. Nu was het gewoon een beetje schreeuwen, maar daarvoor kan je ook naar DGK kijken.quote:
Het gaat hier als het goed is pas over een maand of 3/4 sneeuwenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kon je er wel komen door de sneeuw??
Mwha Hugo had een punt. Net ook weer een goede opmerking.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon makkelijk scoren. Het is juist interessant wat zo'n vrouw beweegt, door zijn gedrag komt dat helemaal niet naar voren. Nu was het gewoon een beetje schreeuwen, maar daarvoor kan je ook naar DGK kijken.
Okee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Het gaat hier als het goed is pas over een maand of 3/4 sneeuwen
Was weinig aan te hunten, kwam de voor de eerste keer weer tegen sinds carnaval en ze vroeg meteen of ze mocht blijven slapen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:29 schreef methodmich het volgende:
En FrankyMcG is een Milfhunter? Wie had dat gedacht!
Je hoefde dus alleen maar de puddingbuks te gebruiken....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Was weinig aan te hunten, kwam de voor de eerste keer weer tegen sinds carnaval en ze vroeg meteen of ze mocht blijven slapen...
MILFmagneet danquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Was weinig aan te hunten, kwam de voor de eerste keer weer tegen sinds carnaval en ze vroeg meteen of ze mocht blijven slapen...
Hmmmmz, dat klinkt goed!quote:
Naar de Oosterburenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:25 schreef RayMania het volgende:
Naar welk land ga je, dndiek?
Dit is serieus het meest smerige dat ik ooit heb gezien, gadverdamme.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
Ah, Gordon Ramsey begint! Fucking fuck de fuckfuckfuk.
Heerlijke aflevering, wat een bendequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is serieus het meest smerige dat ik ooit heb gezien, gadverdamme.
Jah, 2 uurtjes of zoquote:Op woensdag 26 maart 2008 03:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens bed.
Bluezz alsnog kunnen slapen ?
anderhalf uur geleden op de fiets was het ook nog lekker zonnig, maar nu zit alles potdichtquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:06 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk zonnetje weer.... laat maar komen de lente
Ja ik las het in de krantquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:15 schreef Suijk het volgende:
Na het weekend 20 graden??
En terecht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
De Google-Ads hebben er nog vertrouwen in voor EngCatjuh
Telegraaf zekerquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik las het in de krant
Dat zou wel lekker zijn... kunnen de t-shirts weer te voorschijn worden gehaald..
Yupquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Telegraaf zeker
temperatuur kan alle kanten op:
[ afbeelding ]
ietsje later maar al gedoucht en allesquote:Op woensdag 26 maart 2008 04:57 schreef Ole het volgende:
Ik ga slapen![]()
tot straks ongeveer 10 uur of zo
Ik heb het nu zooooooo koud, terwijl de kachel gewoon aan is..quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik las het in de krant
Dat zou wel lekker zijn... kunnen de t-shirts weer te voorschijn worden gehaald..
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Boris op de radio?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
Toepasselijke plaat voor ekdom is trouwens WHAT HAVE I DONE TO DESERVE THIS, dan kan er ook een alarm af gaan
erg goed bedacht, als Gerard een excuus heeft om PSB te draaien grijpt hij die met beide handenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:52 schreef borisz het volgende:
Ekdom is jarig vandaag, wordt 30 en dit was de meest toepasselijke plaat die ik kon verzinnen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:11 schreef rubbereend het volgende:oi
heeee Sientje; Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo)
en dit was de meest toepasselijkste titel, als je erop af gaat wat ekdom de afgelopen maand heeft geroepenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
erg goed bedacht, als Gerard een excuus heeft om PSB te draaien grijpt hij die met beide handen
Had je een oogje op sjimz?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bah, zat ik een beetje door een microscoop te turen [...]
Twee zelfs. Maar hij liep de hele tijd wegquote:
Ik heb Gargamel vanmorgen gezien. Heb een mail gestuurd naar je fokmailquote:
Je moet ook luisteren naar je baas.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Twee zelfs. Maar hij liep de hele tijd wegStond Gargamel opeens achter me...
Mn stijve was wel gelijk weg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moet ook luisteren naar je baas.
Ook daar zouden natuurlijk stats van te maken zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit door een slotje, blubbereend.
Zo dan, iedereen die de makkeljke Gargamel gezien hebben eruit!quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik heb Gargamel vanmorgen gezien. Heb een mail gestuurd naar je fokmail
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo dan, iedereen die de makkeljke Gargamel gezien hebben eruit!.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo dan, iedereen die de makkeljke Gargamel gezien hebben eruit!.
Kun je niet berekenen hoeveel slotjes ik heb gezet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ook daar zouden natuurlijk stats van te maken zijn
Nee, laat ik dat maar niet doen
Notes kan ik als niet-mod uiteraard niet zienquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je niet berekenen hoeveel slotjes ik heb gezet?. Of kan de status van een topic niet meeberekend worden?
. Volgens mij zit ik zeker aan de 750. Gezette notes zou wel eens het dubbele kunnen zijn
.
Pass die door-het-slotje-heen-posts maar hoor!
nee zag net beelden van Dwars door Vlaanderenquote:
Dat kwam door de tijdsplanning! 09:00 op stage, jas uit, PC aan, koffie pakken en het was 09:09.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vroeger was er ook altijd een of andere smurf die om 09:09 goedemorgen postte.
Serieus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef VoreG het volgende:
Dit weekend gaat de klok een uurtje vooruit. Een uurtje korter nachtdienst
Jij ook zo boos?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
RAAAAAAAAY!!!!!!
Weekendje Valencia?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfft. Heb ik een uur minder in Valencia!.
Die je nu ziet, die komt minder vaak langs.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
Wat is de lastige Gargamel dan?
Verkapt-ik-ga-op-vakantie-naar-Valencia-postquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfft. Heb ik een uur minder in Valencia!.
Tof, agh wat moet je nou om 2 uur 's nachts in Valencia! Alleen maar een uurtje korter slapen dus.quote:
Verander je onderschrift eens danquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die je nu ziet, die komt minder vaak langs.
Ik kan het ook aanpassen in "zie jij Azräel".
Helemaal niet verkapt hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verkapt-ik-ga-op-vakantie-naar-Valencia-post.
Goed dat je het zegt, moet zondag om half 8 in de ochtend op Schiphol zijn. Ik zou het zo vergeten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef VoreG het volgende:
Dan kan ik gewoon een screen maken van mijn eigen avatarquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kan het ook aanpassen in "zie jij Azräel".
Hey goed dat je het zegtquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef VoreG het volgende:
Niet door mij tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Zeg Ree, wat ik je vragen wilde, reageer je met opzet niet op mij omdat je plaatsvervangend baalt van golfer, of heeft het ander oorzaken?
Ik voel me hier structureel genegeerd door sommigen, maar het kan ook aan mij liggen, en dat wilde ik even uit de wereld helpen.
Kan het ook via PM doen, maar ik ben maar liever eerlijk.
Zeker, omdat ik gewoon 8 uur krijg uitbetaald. En een uurtje minder kan ik sowieso er wel bij hebben, want ik moet maandag en dinsdag ook al nachtdiensten draaien, niet bepaald het meest boeiende werkquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey goed dat je het zegt
Voor slapers minder, voor werkers lekker idd
Ja maar jij zegt ook alleen maar dat je bent opgestaan en weer naar bed gaat, daar kunnen we weinig mee.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Zeg Ree, wat ik je vragen wilde, reageer je met opzet niet op mij omdat je plaatsvervangend baalt van golfer, of heeft het ander oorzaken?
Ik voel me hier structureel genegeerd door sommigen, maar het kan ook aan mij liggen, en dat wilde ik even uit de wereld helpen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:28 schreef Grulez het volgende:
Niet door mij toch![]()
Of zou je dat juist graag willen![]()
Dan moet je echt eens beter lezenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja maar jij zegt ook alleen maar dat je bent opgestaan en weer naar bed gaat, daar kunnen we weinig mee.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Uur komt op een beetje vervelend moment, bij ons is het jaarlijkse Lentebal en ik moet de volgende morgen weer openen.
En daar ga jij naar toe?quote:De Volksdansgroep Vlissingen viert het jubileum dit jaar met nog een aantal activiteiten, zoals een lentebal en een gouden-voeten-feest. Meer informatie is te vinden op www.volksdansvlissingen.nl.
De rest negeer ik blijkbaar gewoonquote:
Je keek terug hèquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Ok, dan lag het aan mij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:35 schreef RayMania het volgende:, waar moet ik op reageren dan? Ik ben mij van geen kwaad bewust.
Wat interesseert het mij nou of golfer hier post, of niet?
Marc staat al op zomertijd, die ligt zodra de eerste zonnestralen verschijnen te kraaien in z'n bed. dus die zomertijd zou mij uiteindelijk misschien wel eens iets meer slaap kunnen gevenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey goed dat je het zegt
Voor slapers minder, voor werkers lekker idd
Je aantrekkelijkheid?quote:
colaquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:40 schreef Suijk het volgende:
Zitten jullie ook al klaar met chips en cola voor de wedstrijd vanavond?
Ja, deze wedstrijd wil ik nuchter bekijken.quote:
dat ben ik niet meer gewend door het Ajax van de laatste jarenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, deze wedstrijd wil ik nuchter bekijken.
Mag ik een film kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:40 schreef Suijk het volgende:
Zitten jullie ook al klaar met chips en cola voor de wedstrijd vanavond?
Welke?quote:
Zo'n gezicht had ik niet achter je gezocht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:42 schreef methodmich het volgende:
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=6958&Itemid=424
Let niet op de foto's en de enigszins pretentieuze bio.
quote:
Zelf geen ervaringen mee, maar lijkt me op het eerste gezicht al weer gedeeltelijk achterhaald, dvd had het voordeel dat het geen echte concurrent had. Bovendien is de prijs/kwaliteit bij dvd nog super (ook kijkend naar de huishoudens binnen nl). Wat met Blu-ray niet echt zo is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:09 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd pascal!
Pascal, wat vind jij eigenlijk van blu ray als filmliefhebber?
blu ray heeft toch ook geen concurrent. HD-DVD is ten dode opgeschreven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Zelf geen ervaringen mee, maar lijkt me op het eerste gezicht al weer gedeeltelijk achterhaald, dvd had het voordeel dat het geen echte concurrent had. Bovendien is de prijs/kwaliteit bij dvd nog super (ook kijkend naar de huishoudens binnen nl). Wat met Blu-ray niet echt zo is.
Volgens mij blijven de dvd's nog wel jaren meegaan. Tussen een video en een schijf is nog verschil. Maar de Blu ray en een dvd zijn allebei schijven, ik denk dat men niet zo heel snel over gaat. En ja topfilms kun je voor een prikkie kopen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Zelf geen ervaringen mee, maar lijkt me op het eerste gezicht al weer gedeeltelijk achterhaald, dvd had het voordeel dat het geen echte concurrent had. Bovendien is de prijs/kwaliteit bij dvd nog super (ook kijkend naar de huishoudens binnen nl). Wat met Blu-ray niet echt zo is.
ja ja dat heeft ook nog jaren geduurd tot februari dit jaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
blu ray heeft toch ook geen concurrent. HD-DVD is ten dode opgeschreven.
Hoeveel kost een blu ray film (blauwe rayquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef sjimz het volgende:
Ik heb tegenwoordig flink wat blu ray films en ik kijk elke keer nog mijn ogen uit.
Ja de kwaliteit is echt veeeeel beter!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoeveel kost een blu ray film (blauwe ray) nou tegenwoordig? En is het beeldkwaliteit echt zoveel beter?
ach, de meeste zijn nog sealed.quote:
tuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:59 schreef RayMania het volgende:
Maar maar DVD's hebben toch nog wel de toekomst?
Mwah toekomst. Vanaf volgend jaar zal het aantal DVD's denk ik hard naar beneden gaan. HD televisie is namelijk de toekomst en daar hoort de Blu-Ray bij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:59 schreef RayMania het volgende:
Denk niet dat BR het gaat winnen van DVD. De kosten voor een BRDVD speler zijn al zo hoog dat het voor 90% niet eens een overweging zal zijn om voor BR films te kiezen, terwijl DVD kwaliteit over het algemeen al erg goed is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:59 schreef RayMania het volgende:
vergis je je wel in denk ik, dvd blijft de komende jaren nog wel goed verkopen hoor, bovendien is de markt hier in nl niet zo dat HD tv gelijk de kop neemt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah toekomst. Vanaf volgend jaar zal het aantal DVD's denk ik hard naar beneden gaan. HD televisie is namelijk de toekomst en daar hoort de Blu-Ray bij.
De HD-TV's en HD-ready TV's zijn de TV's die goed verkopen. Men wil steeds betere kwaliteit ook door de digitale televisie en de huidige next-gen consoles.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vergis je je wel in denk ik, dvd blijft de komende jaren nog wel goed verkopen hoor, bovendien is de markt hier in nl niet zo dat HD tv gelijk de kop neemt.
nee maar met zo'n tv alleen ben je er nog niet, komt nog zo'n duur kastje bij, en dan hebben we het nog niet over de tv-uitzendingen zelf.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
De HD-TV's en HD-ready TV's zijn de TV's die goed verkopen. Men wil steeds betere kwaliteit ook door de digitale televisie en de huidige next-gen consoles.
En als je zo'n TV hebt wil je ook het maximale eruit halen, dat doe je niet met DVD's.
want alles is er in de loop van de jaren al verlopen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zo'n 400 casette-bandjes en 150 video's die ik nooit meer kan beluisteren of zien
Heb jij nog een cassetterecorder of video ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
want alles is er in de loop van de jaren al verlopen ?
nee nooit een videorecorder gehad zelfs (die van m'n ouders gebruikt), cassetterecorder gebruik ik verder niet meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij nog een cassetterecorder of video ?
Ja en Jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:18 schreef tong80 het volgende:
Heb jij nog een cassetterecorder of video ?
Is dat Broken Boy Soldiers?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:48 schreef VoreG het volgende:
Mag ik even het nieuwste album van The Raconteurs aanbevelen. Topalbum!
quote:
ik heb een aflevering Lost gekeken, was geen slechte keuze volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |