Tref ik nu elke keer in de tweede ronde en ik win nooitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:10 schreef tha_dark het volgende:
Haha, die Alexandr is inderdaad de moeilijkste!
Jij kan überhaupt niet tafeltennissen. Online niet, offline niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef rubbereend het volgende:
dat tafeltennisspelletje is sowieso enorm frustrerend
Ik ga bijna nooit door een slotje, blubbereendquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:Ray gaat weer eens ouderwets door een slotje heen
Between the lines wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij kan überhaupt niet tafeltennissen. Online niet, offline niet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef RayMania het volgende:
Zo dan, VoreG!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:27 schreef tha_dark het volgende:
Wie is eigenlijk de schuldige van deze hype?
1e ronde gewonnen met 11-4 terwijl ik met een mouse pad speel en dit spel ook voor de 1e keer opstart, maar ja. Ik zou Van Persie ook alle hoeken van de tafel laten zien, vroegah 5 dagen in de week na de training tafeltennis gespeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef toma het volgende:
nondeju.. daar heb je echt een muis voor nodig want met een mousepad is dit niet te doen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:32 schreef rubbereend het volgende:
damn ik kom maar niet door die eerste ronde heen
Oe lekker, nachtelijke shoarmaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:45 schreef tong80 het volgende:
Broodje Shoarma wezen halen en de sneeuw was blijven liggen
leuk is dat hè en dan je voetstappen zienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe lekker, nachtelijke shoarma
Hier een foto van 5 min. geleden :
[ afbeelding ]
3e ronde met 11-3 verloren, die gozer hield alles tegen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:45 schreef VoreG het volgende:
2e ronde met 11-7 gewonnen, eitje dit!
Je mist iemandquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef RayMania het volgende:
Zo dan, VoreG!
Een paar ja, maar past niet!quote:
Alleen belangrijke mensen die de lastige Gargamel hebben gevonden mogen in de sig staan!quote:
Ja héquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:10 schreef sjimz het volgende:
bwhehhee, komt er net een pizza boer bij me aan de deur.
Die vroeg of ik pizza had besteld.
Had zelf niets besteld maar had toch wel trek in pizza.
Denk dat wat vrienden een grap met me uit wilden halen.
Bij deze, bedankt voor de pizza, heb ik tenminste zelf niet de moeite gedaan om hem te bestellen!
en ik ben zo blij dat je gelijk gaat krijgen in mijn sigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen belangrijke mensen die de lastige Gargamel hebben gevonden mogen in de sig staan!
VoreG's sigcount: 2, Rubbereend, RayMania
Het was ook geen lastige voorspelling.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik ben zo blij dat je gelijk gaat krijgen in mijn sig![]()
het is trouwens rubbereend met een kleine r, geen hoofdletter
Net getrouwd en nu al onder de plakquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was ook geen lastige voorspelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |