Een tip: crocs ballerina's, model 'Prima'. Ze zijn niet spuug-lelijk en je kan er gegarandeerd de hele avond op lopen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja nou ja god nee, dat had ik dan zelf ook al wel bedacht. maar ik dacht eventueel mischien ballerina's?
Hakken is ook nog te overwegen, dan doe ik denk ik slippertjes in mn tas en doe de hakken aan als we op de feestlocatie zijn en dan ga ik aan tafel zitten en mooi wezen. Maar dan moet de jurk wel een succes zijn natuurlijk. Zodat iedereen denkt ieks wat een lekkertje, jammer dat ze blijft zitten ipv goh wat een raar kind in een hobbezak, gelukkig blijft ze zitten.
Mghihi sorry. Ik ben dik én arrogant.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:40 schreef DeSnelkiezer het volgende:
ik werd verdrietig van dit topic![]()
ik kan je geen tips geven sorry![]()
maar het is in ieder geval een positief punt dat je niet arrogant bent![]()
ik verklaar je hierbij lief!
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een tip: crocs ballerina's, model 'Prima'. Ze zijn niet spuug-lelijk en je kan er gegarandeerd de hele avond op lopen.
you go girl!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mghihi sorry. Ik ben dik én arrogant.
Maar ik vind het wel heus heel naar dat je verdrietig werd van mijn topic. Dat was heel niet mijn bedoeling.
En ik print dit topic wel even uit als ik naar het feest ga.
Als er dan iemand van de fashion politie mij van mn tafel komt rukken om me uit de feestzaal te gooien, Dan zwaai ik met dit topic naar iedereen de me uitlacht en naar me wijst en joelt.
Dat zal ze leren!
Omdat je ervoor uitkomtquote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja maar dat trok ik ook niet in twijfel.
promotie van obesitas door middel van slechte ongeïnspireerde muziek.quote:
same herequote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou waarschijnlijk gewoon thuisblijven. Heb exact dezelfde 'handicaps' en het zweet breekt me uit bij het idee aan een gala. Soms ben ik blij dat ik een slechtverdienend kutbaantje heb. Hoef ik in ieder geval niet naar een gala
Ik vind het moedig van je als je gaat haha, ik zou echt niet durven denk ik.![]()
Deze madam is anders niet zo dik hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
google op: plus size prom dress
Thuisblijven omdat je te dik bentquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou waarschijnlijk gewoon thuisblijven. Heb exact dezelfde 'handicaps' en het zweet breekt me uit bij het idee aan een gala. Soms ben ik blij dat ik een slechtverdienend kutbaantje heb. Hoef ik in ieder geval niet naar een gala
Ik vind het moedig van je als je gaat haha, ik zou echt niet durven denk ik.![]()
wat een aardige opbouwende opmerking, die zal zeker helpen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Thuisblijven omdat je te dik bentJe doet er hopelijk wel alles aan om af te vallen en je leven weer onder controle te krijgen?
Lieverd, mt 40 is de meest gangbare maat in NL. Het is doodnormaal, niets afwijkends, niet dik, niet mollig, niet onhandig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef Faithy het volgende:
Ik heb overigens mijn jurk ook gekocht bij Laury uit Voorburg
ok, wel een maat 40, maar ben echt erg tevreden over de service en kwaliteit, ik zou er zeker even langsgaan als ze jouw maat heeft![]()
Ik zeg ook niet dat ik niet tevreden ben met mijn eigen maatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Lieverd, mt 40 is de meest gangbare maat in NL. Het is doodnormaal, niets afwijkends, niet dik, niet mollig, niet onhandig.
Volgens mij heeft je hoofd zich nog niet aangepast aan je nieuwe vormen
Zelf inzien dat je vatsig bent is een pluspunt.quote:Nu heb ik 2 grote problemen. 1 ik ben dik
Doe eens normaal ofzo? Wat is er mis met dik zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef NED het volgende:
[..]
Zelf inzien dat je vatsig bent is een pluspunt.
Tsssk alsof miss Piggy in het zwart naar een gala gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in dat ding van faat lijk ik zlefs nog miss piggy
Jaja negeer de problemen maar. Tuurlijk voel je je fijner bij thuisblijven als je je ongemakkelijk voelt in een galajurk, maar zou je niet veel liever gewoon naar dat feestje gaan en je mooi voelen en genieten van de sfeer? Ik dacht het wel. In dat gevoel moet je dus wél wat aan je figuur doen. Dat gelul altijd van doen waar je je fijn bij voelt. Je voelt je fijn omdat je je aanpast aan je negatieve zelfbeeld ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:45 schreef simmu het volgende:
[..]
wat een aardige opbouwende opmerking, die zal zeker helpen!
gewoon lekker doen waar je je fijn bij voelt!!
O jawel hoor, met een cup H kon ik nog een strapless jurk aan. Al was dat wel een bustier die je moest aanrijgen. Heb geen bh aangehad die avond, maar het zat perfect en ik had geen last van mijn rug~!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:51 schreef Floripas het volgende:
Ben je mal.
Ik heb nogal jetsers, en dan kan je niet strapless. Een V-hals doet wonderen. En neem materiaal dat niet strechts of plakt, maar valt, zoals matte tafzijde.
tief's op hierquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:19 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Jaja negeer de problemen maar. Tuurlijk voel je je fijner bij thuisblijven als je je ongemakkelijk voelt in een galajurk, maar zou je niet veel liever gewoon naar dat feestje gaan en je mooi voelen en genieten van de sfeer? Ik dacht het wel. In dat gevoel moet je dus wél wat aan je figuur doen. Dat gelul altijd van doen waar je je fijn bij voelt. Je voelt je fijn omdat je je aanpast aan je negatieve zelfbeeld ja.
Het idee van een galajurk is dat je er elegant in uitziet, dat gaat me toch niet lukken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Thuisblijven omdat je te dik bentJe doet er hopelijk wel alles aan om af te vallen en je leven weer onder controle te krijgen?
18quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet iemand zo even snel waar mt 46 mee overeenkomt in engelse maten?
Op die site waar je ook je lichaamsvorm kunt uitzoeken zie ik een jurk die me wel leuk lijkt. Als is bruin natuurlijk wel een lastige kleur...
Zou zoiets kunnen bij dikheid?
[ afbeelding ]
dat voor 38 pond!
Prima, maar ik reageerde vooral op diegene die zei dat ze dezelfde 'handicaps' had. Ik ben blij dat jij het niet ziet als een handicap, want dat is het niet todat je het er zelf van maakt. Ook vrouwen met een maatje meer kunnen er goed uitzien in een galajurk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het idee van een galajurk is dat je er elegant in uitziet, dat gaat me toch niet lukken.Daarnaast zou ik het waarschijnlijk toch niet erg vinden, ik houd niet zo van die 'gezellige' personeelsfeestjes, en daarnaast heb ik een grafhekel aan winkelen, laat staan aan winkelen voor een jurk die je 1 keer draagt. Dus nee, niet alleen omdat ik dik ben, want dat maakt me normaalgesproken niet zo uit, maar de gelegenheid zou me gewoon heel nerveus en zelfbewust maken.
Trouwens, afvallen omdat iemand anders vindt dat je naar een galafeest zou moeten willen, dat is lekker zinnig...![]()
Nou, het staat dat gratenpakhuis in elk geval niet. Of het bij jou kan hangt af van je armen - het ding is nogal bloot daar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet iemand zo even snel waar mt 46 mee overeenkomt in engelse maten?
Op die site waar je ook je lichaamsvorm kunt uitzoeken zie ik een jurk die me wel leuk lijkt. Als is bruin natuurlijk wel een lastige kleur...
Zou zoiets kunnen bij dikheid?
[ afbeelding ]
dat voor 38 pond!
dan had je beter moeten lezen denk ik. ik ben weliswaar mollig, maar niet obesitas-dik. wel zwanger. dat maakt ook dik. wat wil je nu, dat iedereen ongeacht lengte aan maat 36 zit? de een is nu eenmaal wat dikker dan de ander, zolang dat niet ongezond is, is er niks mis mee hoor! wat dat betreft leven we gewoon in een walgelijke tijdgeist die voor iedereen bepaalt hoe iemand eruit hoort te zien, en mensen daar dan op beoordeelt. als een mens niet onzeker was, wordt een mens dus wel onzeker over al dan niet dik zijn! kunnen we dan nu weer ontopic gaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Prima, maar ik reageerde vooral op diegene die zei dat ze dezelfde 'handicaps' had. Ik ben blij dat jij het niet ziet als een handicap, want dat is het niet todat je het er zelf van maakt. Ook vrouwen met een maatje meer kunnen er goed uitzien in een galajurk.
Ik denk dat je aan zoiets als die van Otto moet gaan denkenquote:Op dinsdag 25 maart 200822:20 schreef littledrummergirl het volgende:
heb even wat dingetjes voor je gevonden
[afbeelding]
wehkamp 27e
[afbeelding]
otto 130 e
[afbeelding]
otto 160 e
[afbeelding]
ulla popken 80e
[afbeelding] en ik heb ook nog wat leuke dingen gezien op http://www.bonaparte.nl/ maar die kun je niet direct linken.
Ik postte enkele pagina's terug al het bedrijf:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god ja! Je hebt natuurlijk ook nog postorderbedrijven!
Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Daar ga ik ook eens snuffen inderdaad.
handige sitequote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik postte enkele pagina's terug al het bedrijf:
www.heine-shop.nl
is zo'n beetje dé plek voor galajurken en feestelijke kleding. Gaat tot mt 46
Overigens ook iets betere kwaliteit dan de wehkamp/otto, die in mijn optiek echt troep verkoopt. Zeker jurken zijn echt vieze synthetische lapjes.
Om te beginnen is het slecht voor hart en vaten en bovendien is het gewoon lelijk.quote:Doe eens normaal ofzo? Wat is er mis met dik zijn?
Als 1 zo'n groot probleem is, doe er iets aan?quote:Nu heb ik 2 grote problemen. 1 ik ben dik (maat 46) en 2 ik kan geen hakschoenen dragen.
Oh natuurlijk, zij is een van de 0,02% die er totaal niets aan kan doen. Sorry.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
káp nou 's met dat soort opmerkingen
Nee, maar nogmaals ze vraagt niet om zulke opmerkingen maar om advies wat betreft jurken en schoenen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, zij is een van de 0,02% die er totaal niets aan kan doen. Sorry.
Niet de symptomen bestrijden, maar de oorzaak.quote:Nu heb ik 2 grote problemen. 1 ik ben dik (maat 46)
Waarom ging je er dan überhaupt op in?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Sjeen het volgende:
We hebben je gehoord... zout nu maar op
Feebs, is dit misschien iets qua schoenen?
[ afbeelding ]
quote:Dus eigenlijk 3 vragen aan jullie:
1: Wat voor jurken staan een dikkerdje goed?
2: wat voor soort jurken zou je eventueel met platte schoenen kunnen dragen?
2b: welke jurken combineren 1&2?
3: waar vind ik in hemelsnaam zo'n jurk? (voor weinig)
O en natuurlijk moet het wel zwart zijn. Dat spreekt voor zich.
quote:Dus eigenlijk 3 vragen aan jullie:
1: Wat voor jurken staan een dikkerdje goed? Geen enkele
2: wat voor soort jurken zou je eventueel met platte schoenen kunnen dragen? Zie 1, tenzij slank
2b: welke jurken combineren 1&2? Zie 2
3: waar vind ik in hemelsnaam zo'n jurk? (voor weinig) Al sla je me dood
O en natuurlijk moet het wel zwart zijn. Dat spreekt voor zich. Ja, want dat kleed zo lekker slank af.![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:21 schreef schatje het volgende:
Laatste waarschuwing mensen, er wordt enkel gevraagd om tips voor jurken, meer niet.
[..]
Ik vind dat bonaparte een leuk assortiment heeft had (ze zijn wel heel erg into leggings tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
en ik heb ook nog wat leuke dingen gezien op http://www.bonaparte.nl/ maar die kun je niet direct linken.
Ik bedoelde ook meer het model, niet dat ze t bij Otto weg moet halen.quote:Op woensdag 26 maart 200810:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik postte enkele pagina's terug al het bedrijf:
www.heine-shop.nl
is zo'n beetje dé plek voor galajurken en feestelijke kleding. Gaat tot mt 46
Overigens ook iets betere kwaliteit dan de wehkamp/otto, die in mijn optiek echt troep verkoopt. Zeker jurken zijn echt vieze synthetische lapjes.
Vertel...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghiihi kennen jullie die mop van het dikkerdje dat op sneakers naar een gala zou gaan?
Nou ja, in ieder geval heb je nog gezegd dat je zou gaan. Normaalgesproken post je standaard dat je niet kan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghiihi kennen jullie die mop van het dikkerdje dat op sneakers naar een gala zou gaan?
Wat ik in die reclame zie is het inderdaad een beetje van "Hier heb je een tent met een leuk printje"quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Die Dyanne Beekman feeks heeft echt ontzettend lelijke kleren voor wat dikkere mensen geproduceerd
Ik vind het wel een lekker wijf.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:34 schreef schatje het volgende:
Ik vind Dyanne Beekman zelf al vreselijk.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef GambitRS het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my god, dat ga je toch niet naar een gala aandoen? Leuk voor een sexy of kinky party, dat wel
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik de C&A binnen ben gestapt. Is het echt zo ergquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Die Dyanne Beekman feeks heeft echt ontzettend lelijke kleren voor wat dikkere mensen geproduceerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |