Een tip: crocs ballerina's, model 'Prima'. Ze zijn niet spuug-lelijk en je kan er gegarandeerd de hele avond op lopen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja nou ja god nee, dat had ik dan zelf ook al wel bedacht. maar ik dacht eventueel mischien ballerina's?
Hakken is ook nog te overwegen, dan doe ik denk ik slippertjes in mn tas en doe de hakken aan als we op de feestlocatie zijn en dan ga ik aan tafel zitten en mooi wezen. Maar dan moet de jurk wel een succes zijn natuurlijk. Zodat iedereen denkt ieks wat een lekkertje, jammer dat ze blijft zitten ipv goh wat een raar kind in een hobbezak, gelukkig blijft ze zitten.
Mghihi sorry. Ik ben dik én arrogant.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:40 schreef DeSnelkiezer het volgende:
ik werd verdrietig van dit topic![]()
ik kan je geen tips geven sorry![]()
maar het is in ieder geval een positief punt dat je niet arrogant bent![]()
ik verklaar je hierbij lief!
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een tip: crocs ballerina's, model 'Prima'. Ze zijn niet spuug-lelijk en je kan er gegarandeerd de hele avond op lopen.
you go girl!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mghihi sorry. Ik ben dik én arrogant.
Maar ik vind het wel heus heel naar dat je verdrietig werd van mijn topic. Dat was heel niet mijn bedoeling.
En ik print dit topic wel even uit als ik naar het feest ga.
Als er dan iemand van de fashion politie mij van mn tafel komt rukken om me uit de feestzaal te gooien, Dan zwaai ik met dit topic naar iedereen de me uitlacht en naar me wijst en joelt.
Dat zal ze leren!
Omdat je ervoor uitkomtquote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja maar dat trok ik ook niet in twijfel.
promotie van obesitas door middel van slechte ongeïnspireerde muziek.quote:
same herequote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou waarschijnlijk gewoon thuisblijven. Heb exact dezelfde 'handicaps' en het zweet breekt me uit bij het idee aan een gala. Soms ben ik blij dat ik een slechtverdienend kutbaantje heb. Hoef ik in ieder geval niet naar een gala
Ik vind het moedig van je als je gaat haha, ik zou echt niet durven denk ik.![]()
Deze madam is anders niet zo dik hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
google op: plus size prom dress
Thuisblijven omdat je te dik bentquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou waarschijnlijk gewoon thuisblijven. Heb exact dezelfde 'handicaps' en het zweet breekt me uit bij het idee aan een gala. Soms ben ik blij dat ik een slechtverdienend kutbaantje heb. Hoef ik in ieder geval niet naar een gala
Ik vind het moedig van je als je gaat haha, ik zou echt niet durven denk ik.![]()
wat een aardige opbouwende opmerking, die zal zeker helpen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Thuisblijven omdat je te dik bentJe doet er hopelijk wel alles aan om af te vallen en je leven weer onder controle te krijgen?
Lieverd, mt 40 is de meest gangbare maat in NL. Het is doodnormaal, niets afwijkends, niet dik, niet mollig, niet onhandig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef Faithy het volgende:
Ik heb overigens mijn jurk ook gekocht bij Laury uit Voorburg
ok, wel een maat 40, maar ben echt erg tevreden over de service en kwaliteit, ik zou er zeker even langsgaan als ze jouw maat heeft![]()
Ik zeg ook niet dat ik niet tevreden ben met mijn eigen maatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Lieverd, mt 40 is de meest gangbare maat in NL. Het is doodnormaal, niets afwijkends, niet dik, niet mollig, niet onhandig.
Volgens mij heeft je hoofd zich nog niet aangepast aan je nieuwe vormen
Zelf inzien dat je vatsig bent is een pluspunt.quote:Nu heb ik 2 grote problemen. 1 ik ben dik
Doe eens normaal ofzo? Wat is er mis met dik zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef NED het volgende:
[..]
Zelf inzien dat je vatsig bent is een pluspunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |