same herequote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou waarschijnlijk gewoon thuisblijven. Heb exact dezelfde 'handicaps' en het zweet breekt me uit bij het idee aan een gala. Soms ben ik blij dat ik een slechtverdienend kutbaantje heb. Hoef ik in ieder geval niet naar een gala
Ik vind het moedig van je als je gaat haha, ik zou echt niet durven denk ik.![]()
Deze madam is anders niet zo dik hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
google op: plus size prom dress
Thuisblijven omdat je te dik bentquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou waarschijnlijk gewoon thuisblijven. Heb exact dezelfde 'handicaps' en het zweet breekt me uit bij het idee aan een gala. Soms ben ik blij dat ik een slechtverdienend kutbaantje heb. Hoef ik in ieder geval niet naar een gala
Ik vind het moedig van je als je gaat haha, ik zou echt niet durven denk ik.![]()
wat een aardige opbouwende opmerking, die zal zeker helpen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Thuisblijven omdat je te dik bentJe doet er hopelijk wel alles aan om af te vallen en je leven weer onder controle te krijgen?
Lieverd, mt 40 is de meest gangbare maat in NL. Het is doodnormaal, niets afwijkends, niet dik, niet mollig, niet onhandig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef Faithy het volgende:
Ik heb overigens mijn jurk ook gekocht bij Laury uit Voorburg
ok, wel een maat 40, maar ben echt erg tevreden over de service en kwaliteit, ik zou er zeker even langsgaan als ze jouw maat heeft![]()
Ik zeg ook niet dat ik niet tevreden ben met mijn eigen maatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Lieverd, mt 40 is de meest gangbare maat in NL. Het is doodnormaal, niets afwijkends, niet dik, niet mollig, niet onhandig.
Volgens mij heeft je hoofd zich nog niet aangepast aan je nieuwe vormen
Zelf inzien dat je vatsig bent is een pluspunt.quote:Nu heb ik 2 grote problemen. 1 ik ben dik
Doe eens normaal ofzo? Wat is er mis met dik zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef NED het volgende:
[..]
Zelf inzien dat je vatsig bent is een pluspunt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |