abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57591631
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou waarschijnlijk gewoon thuisblijven. Heb exact dezelfde 'handicaps' en het zweet breekt me uit bij het idee aan een gala. Soms ben ik blij dat ik een slechtverdienend kutbaantje heb. Hoef ik in ieder geval niet naar een gala

Ik vind het moedig van je als je gaat haha, ik zou echt niet durven denk ik.
same here
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 25 maart 2008 @ 00:51:49 #27
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57591701
Ben je mal.

Ik heb nogal jetsers, en dan kan je niet strapless. Een V-hals doet wonderen. En neem materiaal dat niet strechts of plakt, maar valt, zoals matte tafzijde.
pi_57591978
Volgens die site ben ik een zandloper. Knap hoor, als ik invul dat ik geen taille heb. Ik geloof er helemaal niks van.
Sanity is (not) statistical
pi_57593154
O ja gut nou ik wil wel gewoon gaan. En ik weet ook wel dat als ik daar eenmaal ben en ik underdressed blijk te zijn het probleem ook helemaal niet zo groot zal zijn. En ik weet ook dat ik er met de juiste jurk best bootylicious uit kan zien. (Hoera voor decolleteee!) En daarnaast verwacht ik gewoon een hoop lol met collega's en goed eten. Dat er daarnaast een paar tafels verder allerlei hoge piefen zitten, vergeet ik toch als 2 wijn op heb.

Dus ik wil zeker gewoon gaan en iig proberen me aan de dresscode te houden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_57593213
meld je twee dagen van tevoren ziek

hou je er vrije dagen aan over ook
pi_57593227
hoe lang ben je?

maat 46 met 1.60 is heel wat anders dan maat 46 bij 1.80 tenslotte!
en inbesteer anders gewoon een zaterdagmiddag in leuk winkelen, en snuffel gewoon eens bij de speciale grote maten afdeling of winkel, daar hebben ze dingen die qua 'snit' wat beter bij ons dikkertjes passen! (ben er ook eentje alhoewel ik nu eigenwijs als ik ben mad afval nu ik zwanger ben)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 25 maart 2008 @ 08:15:09 #32
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_57593244
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[ afbeelding ]

google op: plus size prom dress
Deze madam is anders niet zo dik hoor
pi_57595735
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou waarschijnlijk gewoon thuisblijven. Heb exact dezelfde 'handicaps' en het zweet breekt me uit bij het idee aan een gala. Soms ben ik blij dat ik een slechtverdienend kutbaantje heb. Hoef ik in ieder geval niet naar een gala

Ik vind het moedig van je als je gaat haha, ik zou echt niet durven denk ik.
Thuisblijven omdat je te dik bent Je doet er hopelijk wel alles aan om af te vallen en je leven weer onder controle te krijgen?
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2008 @ 14:59:55 #34
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57600135
Kijk voor schoenen eens in de collectie van Aerosoles. Daar zitten comfortabele platte maar best elegante schoenen tussen, dit seizoen ook veel in zilver!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_57600443
Misschien zijn platte sandaaltjes ook nog wel wat. Gewoon iets als dit:

, maar dan zonder hakje.

Lijkt me eleganter als ballerina's...

Galajurken zijn er juist heel veel voor 'dikkerdjes', inderdaad met een fantastisch decolete!
Sweet and innocent...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:19:50 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57600503
Euh, waarom jezelf met mt 46 in een jurk proppen? Daarmee leg je hoe dan ook de nadruk op je curves. ELKE jurk is namelijk genadeloos.

Waarom geen mooi kostuum? Een mooi colbert, een schitterende ketting, mooie pantalon en pumps met een lage hak?Haar opsteken of ondeugend krullen.. Ben je helemaal het vrouwtje
pi_57601886
* Faithy leest een beetje mee vooral als het gaat om de schoenen.. heb nog tot morgen om daar iets aan te doen
Doei.
pi_57602064
Misschien bij een gewone grote maten winkel? Ulla Popken ofzo (hun collectie staat ook op hun website)?
pi_57602208
Ik heb overigens mijn jurk ook gekocht bij Laury uit Voorburg

ok, wel een maat 40, maar ben echt erg tevreden over de service en kwaliteit, ik zou er zeker even langsgaan als ze jouw maat heeft
Doei.
pi_57602388
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:03 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Thuisblijven omdat je te dik bent Je doet er hopelijk wel alles aan om af te vallen en je leven weer onder controle te krijgen?
wat een aardige opbouwende opmerking, die zal zeker helpen!
gewoon lekker doen waar je je fijn bij voelt!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:31:39 #41
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57603361
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef Faithy het volgende:
Ik heb overigens mijn jurk ook gekocht bij Laury uit Voorburg

ok, wel een maat 40, maar ben echt erg tevreden over de service en kwaliteit, ik zou er zeker even langsgaan als ze jouw maat heeft
Lieverd, mt 40 is de meest gangbare maat in NL. Het is doodnormaal, niets afwijkends, niet dik, niet mollig, niet onhandig.
Volgens mij heeft je hoofd zich nog niet aangepast aan je nieuwe vormen

Mt 46 is natuurlijk een ander verhaal en ik vind dikke vrouwtjes in een jurk persoonlijk wat onsmakelijk.
Dikke vrouwen in pak daarentegen zijn sexy. Die ferme buste in een mooie v-neck top, weelderige ketting om de focus op de borstpartij te houden en mooie afslankende lijnen van een kostuum.
Het zit lekker, je voelt je zekerder en je bent geen cadeau-prop.
Supersjiek!

Mocht je trouwens toch voor een galajurk willen; kijk eens op www.heine-shop.nl

Klik op prestige en dan op events- feestelijk-gala-etc
Maten gaan tot 46

Ze leveren snel en ze ruilen snel. Het is mijn hotspot voor gala's en premiere's
pi_57603579
Bedankt allemaal voor de tips!
Ik ben trouwens mt. 46 bij een lengte van 1,76.
Ik vind maat 46 niet hoe dan ook te dik voor een jurk. Wanneer je een beetje zelfreflectie hebt zie je heus wel of een jurk wel of niet kan en sommige jurken kunnen denk ik zeker. Zeker wanneer je er een onderjurkje bij draagt wat de rollen wat eeuhm, gelijkmatiger verdeelt
Loop je wel heel de avond rond alsof je een corset draagt, maar goed je moet er wat voor over hebben.

Een op maat gemaakt pak staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar daar gaat te veel tijd in zitten en zeker ook geld. En dat vind ik ook voor deze gelegenheid niet zo geschikt.
Nee een jurk moet het worden. Of iets met een losse rok of god weet wat. Ieks de moed zakt me al in de sneakers als ik aan het shoppen denk!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:50:00 #43
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57603757
Kijk nou even op die site mop, er staan echt een shitload aan prachtige outfits voor de gelegenheid. Jurken, pakken, colbert met rok, prinsesse-spul. Van dattum.
Sowieso heb je je lengte mee, dan ben je niet propperig
pi_57603764
DP, ik ben ook 1.76 en kon met maat 46 (zit nu op 42-44) prima jurken aan. Ik denk dat SHE niet zo'n goed beeld heeft van vrouwen met maat 46. Je bent echt niet meteen een prop en al helemaal niet onsmakelijk. Je ziet er met 1.76 heus niet uit als Beth Ditto.

Juist jurken -mits goede snit- zijn erg flatterend voor volle dames. Een pak is ook mooi hoor, maar nog veel lastiger om te krijgen in een maatje meer. Overigens zijn van die corrigende pantylets erg goed tegen vetrollen
pi_57603980
Ga in het vervolg Sonja Bakkeren .
pi_57604212
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Lieverd, mt 40 is de meest gangbare maat in NL. Het is doodnormaal, niets afwijkends, niet dik, niet mollig, niet onhandig.
Volgens mij heeft je hoofd zich nog niet aangepast aan je nieuwe vormen
Ik zeg ook niet dat ik niet tevreden ben met mijn eigen maat máár wél dat ik bij deze dame ontzettend leuk geslaagd ben vorig jaar. En dat ze er jurken had in alle soorten en maten.
Als een jurk je niet staat (ongeacht gewicht of vormen) moet je hem gewoon niet nemen, maar kijken kan geen kwaad. Ik denk dat als je fors bent, maar wel mooi in 'verhouding' bent, je best nog een prachtige jurk uit kunt kiezen

Vooral als je een prachtige mooie volle boezem hebt dan kunnen jurken, mits mooie rondingen, best tof zijn in maat 46 maar dat ligt natuurlijk aan de jurk. Je moet geen strakke lichaamvolgende jurk aan doen zeg maar
Ja doei.
pi_57605284
Weet iemand zo even snel waar mt 46 mee overeenkomt in engelse maten?
Op die site waar je ook je lichaamsvorm kunt uitzoeken zie ik een jurk die me wel leuk lijkt. Als is bruin natuurlijk wel een lastige kleur...

Zou zoiets kunnen bij dikheid?

dat voor 38 pond!
pi_57605635
die's mooi
Ja doei.
pi_57605708
quote:
Nu heb ik 2 grote problemen. 1 ik ben dik
Zelf inzien dat je vatsig bent is een pluspunt.
Dan ben je al halfverwege naar een fatsoenlijk figuur zegmaar!

Overigens is het bullshit dat je verplicht bent om acte de presence te geven op een bedrijfsfeest.
Als jij die dag geen zin hebt of andere dingen wil doen, waarom zou je dan tegen je zin in naar zo een suf feest gaan?
pi_57606156
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef NED het volgende:

[..]

Zelf inzien dat je vatsig bent is een pluspunt.
Doe eens normaal ofzo? Wat is er mis met dik zijn?

Het lijkt wel alsof we allemaal geobsedeerd zijn door het schoonheidsideaal van dunne mensen. Te zot eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')