Vertel...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghiihi kennen jullie die mop van het dikkerdje dat op sneakers naar een gala zou gaan?
Nou ja, in ieder geval heb je nog gezegd dat je zou gaan. Normaalgesproken post je standaard dat je niet kan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghiihi kennen jullie die mop van het dikkerdje dat op sneakers naar een gala zou gaan?
Wat ik in die reclame zie is het inderdaad een beetje van "Hier heb je een tent met een leuk printje"quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Die Dyanne Beekman feeks heeft echt ontzettend lelijke kleren voor wat dikkere mensen geproduceerd
Ik vind het wel een lekker wijf.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:34 schreef schatje het volgende:
Ik vind Dyanne Beekman zelf al vreselijk.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef GambitRS het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my god, dat ga je toch niet naar een gala aandoen? Leuk voor een sexy of kinky party, dat wel
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik de C&A binnen ben gestapt. Is het echt zo ergquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Die Dyanne Beekman feeks heeft echt ontzettend lelijke kleren voor wat dikkere mensen geproduceerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |