Ik vind het ook vreselijk als zo'n babietje maar blijft huilen terwijl je alles al geprobeerd hebt.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:34 schreef Moonah het volgende:![]()
Ik heb één avond gehad dat ik alleen thuis was en Thies maar blééf huilen. Dát vond ik al vreselijk....
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:33 schreef owlet het volgende:
Webkim, ken je het boekje regelmaat en inbakeren van Ria Blom? Dat heeft aardig wat mensen al kunnen helpen met huilende kindjes. Maar dan moet het lichamelijk ook wel helemaal in orde zijn en daar kan een osteopaat weer goed bij helpen. Succes!
En hoe voel jij je nu?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:26 schreef Webkim het volgende:Jullie zijn lief!
Mijn schoonmoeder was hier (niet dat ze een keuze had, ik belde: "Hierheen komen alsjeblieft. En snel.") en kreeg Thomas ook niet stil (had ik wel op gehoopt; ze heeft jaren als kraamhulp gewerkt).
Ze heeft Thomas resoluut boven in zijn ledikantje gelegd en nu einnnnndelijk slaapt -ie. Maar zijn vorige voeding is ook al haast 4 uur geleden, dus ik verwacht hem elk moment weer.![]()
Morgenvroeg bel ik de osteopaat. En de wijkverpleegkundige zou me ook morgenochtend bellen.
Ik zit beneden te wachten tot mijn pizza klaar is en Thomas ligt boven goed gevoed en lekker verschoond te huilen. Ik heb de babyfoon uitgezet en ga gewoon even lekker rustig eten. Of ik het nou hoor of niet maakt toch geen verschil. Ik haal hem na mijn warme hap wel weer naar beneden.quote:
Wow Pepijn, dat lusten veel volwassenen niet eensquote:Op zondag 30 maart 2008 18:07 schreef p_iglet het volgende:
Hier werden van de week de ansjovis en olijven van mijn bord gegraaid...
Zie PM en voor de rest: eet smakelijk!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:13 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik zit beneden te wachten tot mijn pizza klaar is en Thomas ligt boven goed gevoed en lekker verschoond te huilen. Ik heb de babyfoon uitgezet en ga gewoon even lekker rustig eten. Of ik het nou hoor of niet maakt toch geen verschil. Ik haal hem na mijn warme hap wel weer naar beneden.
Oh, hoe ik me voel? Moe, bloedonzeker en best een beetje geirriteerd. Komt morgen wel goed.
Arme Anna...quote:Op zondag 30 maart 2008 18:34 schreef Memmel het volgende:
Webkim, komt allemaal weer goed hoor! Hou vol! (maar het is idd kut als je er nu voor staat...)
Ik moet over een half uur bij de huisartspost zijn. Het leek de goede kant op de gaan met Anna d'r koorts, maar net was het weer 39,5 en nu vind ik het niet leuk meer en begin ik ongerust te worden.
dat was hij zekerquote:Op zondag 30 maart 2008 18:52 schreef Troel het volgende:
De doop was heel erg mooi,
ach ermquote:maar Ruben is compleet van slag op dit moment en ligt heel zielig in zijn bedje te huilen.
Dat vind ik idd ook een groot verschil Stiemie... heb er weinig problemen mee, zolang ik of mijn vriend het maar bepaald. En er niet zomaar zonder te vragen door anderen iets in gestopt wordt.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:28 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes ik geef Linde ook wel eens iets hoor. Laatst heeft ze bijvoorbeeld wat stukjes appel uit mijn appelgebakje gegeten. Maar dat vind ik dan bijvoorbeeld toch iets anders dan wanneer ze het van iemand anders krijgt. Mijn vriend en ik zijn haar ouders dus bepalen wij wat ze krijgt en wat niet. Ik vind het dus gewoon echt niet fijn als anderen eten in mijn kind gaan proppen. Stel dat ze bijvoorbeeld een allergische reactie krijgt, dan zou ik misschien niet eens weten waardoor dat gekomen is. En dan heb ik het nog geen eens over de slager die al 4 maanden geleden al een plakje worst wilde geven of over de lollie die ze laatst bij de kleermaker kreeg
Och arme .... dat doet zo'n zeerquote:Op zondag 30 maart 2008 19:37 schreef Memmel het volgende:
Nou, we zijn terug. Anna heeft in beide oren een middenoor-ontsteking
Ik heb nu een peniciline kuur en dan zou het snel beter moeten gaan.
Als er iets is dat ik eng vind, zijn het oorontstekingen. Mijn man heeft nl ooit eens in het zkh gelegen met een hersenvliesontsteking agv een oorontsteking.
Ik waak over Anna als een....bezorgde moeder over haar kindje!
Ja, een politiefotograaf heeft foto's gemaakt (door de kerkenraad geregeldquote:Op zondag 30 maart 2008 19:22 schreef Beaker het volgende:
Memmel, wat sneu dat Anna toch weer koorts heeft! Succes en beterschap voor het kleine meisje!
Troel, wat fijn dat de doop goed is gegaan en dat hij mooi was! Zien we er nog foto's van terug??
Daar kan je er best 4 van hebben.....quote:Op maandag 31 maart 2008 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Nienke kreeg gisterenavond om 23:15 de borst. Ze heeft vervolgens in d'r wieg tot 3:15 geslapen. En na de voeding heeft ze vervolgens tot vanmorgen 7:00 geslapen.
Kijk... dat zijn nog eens kinderen waar papa's blij van worden.
Als je er geen verstand van hebt, vind ik het vreemd dat je zo'n uitgesproken negatieve mening uit hier.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:55 schreef gr8w8 het volgende:
Osteopaat. Brrr. Ik heb daar echt geen vertrouwen in. Tere babylijfjes, onvolgroeid bot & kraakbeen, ai. Ook bij volwassenen niet trouwens. Maar da's mijn mening he, ik heb er geen verstand van.
'k Heb bewegingswetenschappen gestudeerd. Vandaar dequote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, vind ik het vreemd dat je zo'n uitgesproken negatieve mening uit hier.
Een osteopaat is geen bottenkraker. Juíst niet. Vanuit de osteopathie wordt er heel 'zacht' gewerkt. geen manipulaties, maar juist ruimte geven aan organen/botten die in de knel zitten.
Indertijd is het mij als volgt uitgelegd:
Stel je een doek voor waarin je een knoop hebt gedraaid, zodat er plooien ontstaan. Je komt bij je arts wegens klachten (hoofdpijn bv). Een reguliere arts zal meestal het strijkijzer pakken om de plooien glad te strijken. De knoop blijft echter bestaan, waardoor klachten op den duur terug komen. Een osteopaat maakt ruimte in de knoop, waardoor het lichaam die uit elkaar kan halen en de plooien verdwijnen.
Snaptu?
[...]
Kim, je geeft bv, dus ik weet niet hoe het daar zit, maar bij een flessekindje zou ik er, op zijn leeftijd, niet langer dan 3 uur tussen laten zitten. (Anders kom je niet uit met de hoeveelheidquote:Op maandag 31 maart 2008 17:09 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens naar zijn ogen!
Die zijn dicht.Hij ligt zo lekker rustig te maffen al vanaf drie uur.
Alleen vergeten te vragen of ik hem moet wekken voor een voeding, want knuistjes kluiven zit er nu niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |