Sasha, goedgekeurd, altijd fijn

Stiemie, vam harte met je verjaardag! Hopelijk hou je niet al te lang een schuldgevoel
Memmel, ook gefeliciteerd!
Gister was leuk. IEDEREEN lag te kwijlen over Eli

"Wat een leuk pakje? Waar heb je dat gekocht? Wat issie snoezig!! Wat een lieffie!! Wanneer mogen wij oppassen?" etc. En uiteraard heeft deze trotse mama ook een rondje gemaakt om mijn kind te showen

Dat de bruid ook een mooie jurk aanhad, was geloof ik van minder belang
eli was wel moe tijdens de eerste helft van de fotoshoot, dus het kostte wat moeite om een lachje eraf te krijgen. bij het ondertekenen van de huwelijksakte een flesje gegeven en meneer SNURKTE keihard door de speech heen (mijn zus en ik kwamen niet meer bij

zit je op de eerste rij te ginnegappen op het huwelijk van je vader

) en werd pas wakker een uur na het huwelijk of zo

's Avonds op het feest heeft hij ook gezellig bijgezeten en wat meegeknabbeld

Tijdens het dansen is de oppas wel met hem naar buiten gegaan, want die muziek was me te hard.
Kind was compleet uitgeteld van alle indrukken

Het kostte kennelijk even wat moeite om in slaap te komen, maar toen hij eenmaal sliep, was meneer ook compleet van de wereld. Normaal wordt hij al wakker als je met 1 vinger over zijn bol aait, nu is hij van campingbedje, naar maxi-cosi, in auto, naar huis, huis in, in bedje, zo doorgeslapen, en s ochtends lag hij precies zoals hij s nachts in bed was gelegd.

meestal gaat hij wel aan de "wandel" (lees: met zijn kop tussen de spijlen hangen)
maar het heeft hem dus geen kwaad gedaan al die prikkels.
we zijn er ook wel alert op geweest om hem niet teveel van hand tot hand te laten gaan, want al die bakvissende mensen is al heftig genoeg.
ik laad vanavond de foto's van mn camera op mijn compu, en meld me dan bij het fototopic

zo, nu weer verder werken