abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2008 @ 12:22:08 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57734674
Vanmorgen weer goedgekeurd op het cb.
2e rondje prikjes erin, hij huilde al een heel stuk minder dan de vorige keer en nu ligt hij lekker te spelen op zijn kleedje. Hopelijk valt het allemaal verder mee vandaag voor hem.
62,5 cm en 6580 gram.
Ze was zeer tevreden over hem, heel alert, vrolijk, babbelen, goed sterk in nek en rug. Fijn om te horen allemaal.
Hij heeft een klein beetje exceem op zijn bolletje dus daar heb ik lanette creme voor gehaald en dan maar even in de gaten houden, als het over een paar weken nog niet weg is, dan even langs de ha.

Zondag zijn we met z'n drietjes gaan zwemmen, zo leuk ook! Papa helemaal trots met zijn zoon het water in. Leuk hoor!

En dan morgen voor het echie naar het kdv. Onze kleine jongen wordt groot.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2008 @ 12:26:12 #252
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57734747
Nienke kreeg gisterenavond om 23:15 de borst. Ze heeft vervolgens in d'r wieg tot 3:15 geslapen. En na de voeding heeft ze vervolgens tot vanmorgen 7:00 geslapen.

Kijk... dat zijn nog eens kinderen waar papa's blij van worden.
  maandag 31 maart 2008 @ 12:49:05 #253
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57735169
Nienke
Klinkt als een geweldig kind!

BE, fijn dat ze zo tevreden was over Sasha, altijd leuk om te horen dat je kind het goed doet
Spannend, vanaf morgen breekt weer een geheel nieuwe fase aan...
.... met gevoel voor drama....
pi_57735460
Nienke, lieve slaapkop.. Nog maar 1 voeding per nacht. Je ouders zullen wel blij met je zijn

Sasha, fijn dat je bent goedgekeurd! Hij heeft ongeveer hetzelfde gewicht/lengte al Chris rond die tijd.. Gezellig tegen de bovenste lijntjes aan.

Kersje, hopelijk was het inderdaad het verwerken van die dag, en blijft het bij een nachtje onrust

[ Bericht 1% gewijzigd door Deepfreeze op 31-03-2008 13:21:02 ]
  maandag 31 maart 2008 @ 14:40:47 #255
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57737245
Nienke dat gaat zo goed zeg! Kan me voorstellen dat je ouders zo wel dubbel zo blij met je zijn

En Sasha weer goedgekeurd. Morgen alweer echt naar de opvang. Wat gaat het allemaal snel zeg

Kersjes we hadden vannacht wel even kunnen afspreken ofzo want Linde had hetzelfde slaapschema . Echt een prutnacht gehad. Eerst om half 2 eruit voor een speen, toen om half 4 ontroostbaar en maar een flesje gegeven. Toen ze om half 5 ein-de-lijk weer in bed lag, voor het eerst in 8 manaden niet meer de babyfoon aangezet (ze ligt in de kamer naast ons dus we hoorden haar zo ook wel dachten we) Om half zes werden we wakker van een Linde die echt aan het gillen was omdat ze haar hele bed ondergespuugd had en dat was blijkbaar al een tijdje geleden gebeurt want ze lag helemaal te rillen van de kou Toen hebben we samen maar een potje zitten brullen Zij omdat ze ziek was/is en ik vanwege mijn schuldgevoel...

Vanmorgen met haar naar de dokter geweest, maar haar griepje is waarschijnlijk na een weekje snotteren over zijn hoogtepunt heen dus moet het snel beter gaan.

Gelukkig had ik vandaag vrij genomen om lekker met zijn 3-en mijn verjaardag te vieren, maar dit is de eerste verjaardag waarop ik een middagdutje heb gedaan
  maandag 31 maart 2008 @ 14:40:59 #256
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57737249
Kan iemand mij vertellen of een oorontsteking doorbreekt ofzo? Dat er dus prut uit haar oren gaat komen? Ik merk nl dat ze er nog heel erge pijn aan heeft. Mijn moeder vroeg waarom de arts 'm niet doorgeprikt had om de druk te verlichten.

Vrienden van ons zijn vanmorgen papa en mama geworden. Zij was opgenomen met zw.sch. vergiftiging en vanmorgen werd de kleine meid gehaald met een keizersnede. 36 weken, dus dat valt gelukkig mee!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 31 maart 2008 @ 14:50:08 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57737395
Ik weet van anderen (oa. Lois) dat het altijd een enorme opluchting is als het doorbreekt idd. Maar of dat echt altijd moet wet ik niet eigenlijk.
  maandag 31 maart 2008 @ 14:56:27 #258
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57737505
als het eenmaal doorgebroken is, is het een opluchting omdat de druk eraf is ja, maar het doorbreken zelf doet echt vreselijk pijn dat betekent namelijk een scheurtje in je trommelvies

artsen doen doorprikken niet meer tegenwoordig, omdat het eigenlijk gevaarlijk is. (net zo gevaarlijk als het doorbreken btw)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 31 maart 2008 @ 15:01:39 #259
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57737619
Och arme Anna heel veel beterschap gewenst! Memmel

Hm.. Ethan had zeker ook een geheime afspraak met Linde en Devin.. om half 4 vannacht lag hij in zijn bed te huilen, niet krijsen en ook geen aandacht gemiep, maar echt heel zielig huilen. Geen idee waarom en na 15 minuten was hij ook weer in slaap en sliep gewoon door tot half 9, zo maf
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 31 maart 2008 @ 15:03:58 #260
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57737644
Sasha, goedgekeurd, altijd fijn
Stiemie, vam harte met je verjaardag! Hopelijk hou je niet al te lang een schuldgevoel
Memmel, ook gefeliciteerd!

Gister was leuk. IEDEREEN lag te kwijlen over Eli "Wat een leuk pakje? Waar heb je dat gekocht? Wat issie snoezig!! Wat een lieffie!! Wanneer mogen wij oppassen?" etc. En uiteraard heeft deze trotse mama ook een rondje gemaakt om mijn kind te showen
Dat de bruid ook een mooie jurk aanhad, was geloof ik van minder belang

eli was wel moe tijdens de eerste helft van de fotoshoot, dus het kostte wat moeite om een lachje eraf te krijgen. bij het ondertekenen van de huwelijksakte een flesje gegeven en meneer SNURKTE keihard door de speech heen (mijn zus en ik kwamen niet meer bij zit je op de eerste rij te ginnegappen op het huwelijk van je vader ) en werd pas wakker een uur na het huwelijk of zo
's Avonds op het feest heeft hij ook gezellig bijgezeten en wat meegeknabbeld Tijdens het dansen is de oppas wel met hem naar buiten gegaan, want die muziek was me te hard.

Kind was compleet uitgeteld van alle indrukken Het kostte kennelijk even wat moeite om in slaap te komen, maar toen hij eenmaal sliep, was meneer ook compleet van de wereld. Normaal wordt hij al wakker als je met 1 vinger over zijn bol aait, nu is hij van campingbedje, naar maxi-cosi, in auto, naar huis, huis in, in bedje, zo doorgeslapen, en s ochtends lag hij precies zoals hij s nachts in bed was gelegd. meestal gaat hij wel aan de "wandel" (lees: met zijn kop tussen de spijlen hangen)
maar het heeft hem dus geen kwaad gedaan al die prikkels.
we zijn er ook wel alert op geweest om hem niet teveel van hand tot hand te laten gaan, want al die bakvissende mensen is al heftig genoeg.

ik laad vanavond de foto's van mn camera op mijn compu, en meld me dan bij het fototopic
zo, nu weer verder werken
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 31 maart 2008 @ 15:08:40 #261
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57737714
Leuk Davinia, ben heel benieuwd naar de foto's!!

En Stiemie en Memmel natuurlijk gefeliciteerd (las er gewoon overheen.. )
Red de zeehond!
pi_57738283
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Nienke kreeg gisterenavond om 23:15 de borst. Ze heeft vervolgens in d'r wieg tot 3:15 geslapen. En na de voeding heeft ze vervolgens tot vanmorgen 7:00 geslapen.

Kijk... dat zijn nog eens kinderen waar papa's blij van worden.
Daar kan je er best 4 van hebben.....
pi_57738525

Ahgossie...

Cursus gehad van de wijkverpleegkundige en Thomas verzet zich nog hevig, met een boel decibellen. Maar wie weet blijkt het wel het wondermiddel waar ik op zat te wachten.

Osteopaat en inbakeren botsen qua opvattingen, dus we geven dit een paar dagen voor we besluiten wat we doen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_57738633
oh gossie....Hopelijk werkt het !

dat doet me denken aan heule kleine flensjes :

maandag 31 maart 2008 @ 15:57:00 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_57738642
Hij ziet er wel tevreden uit zo... toch?? Zeehondenbaby.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_57738840
Die flensjes toch!
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 31 maart 2008 @ 16:13:52 #267
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57738987
Thomas en de flensjes

Hopelijk werkt het, Webkim!
Red de zeehond!
pi_57739317
Hihi, beebies in cadeauverpakking

Davinia, ben nieuwsgierig naar de tuxedo foto's

Stiemie, gefeliciteerd met je verjaardag.

Memmel, helpt de paracetamol niet meer zo goed, of geen je die niet meer? Doorprikken zit je met infecties/oorbeschadigingen, dus dat doen ze liever niet. Geloof dat scheurtjes vaak nog beter helen. Maar voordat dat gebeurd moet de druk wel hoog worden. Hopelijk werd de penicilline snel.
Heb je al neusspray geprobeerd om haar neus (en buis van eustachius) open te krijgen? Dat geeft soms ook nog wel wat verlichting.
  maandag 31 maart 2008 @ 16:40:48 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57739556
Wat lief, die inbakerkindjes!

Webkim, dat zij qua opvattingen botsen hoeft toch niet veel uit te maken? Gewoon eruit halen wat jij prettig vindt.
Ik kan me voorstellen dat ze bijv. Thomas' nekkie even een beetje recht trekken maar dat hij tegelijkertijd ook gebaat is bij lekker stevig inpakken of inbakeren.

Maar goed, mss is het idd ook wel slim om eerst het een en dan het ander te proberen. Dan weet je wat welk effect heeft, dat is wel zo ja.
pi_57739602
Lief de flensjes en Thomas zo ingepakt. Hier ook de eerste paar weken een bakerzak/doek gebruikt en meteen was het doorslapen en niet meer 30 keer wakker worden van je eigen armpjes.

Veel succes Webkim...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_57740125

Kijk eens naar zijn ogen!
Die zijn dicht. Hij ligt zo lekker rustig te maffen al vanaf drie uur.
Alleen vergeten te vragen of ik hem moet wekken voor een voeding, want knuistjes kluiven zit er nu niet in.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 31 maart 2008 @ 17:28:31 #272
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57740539
lief! ik zou hem wel wekken kim, om het ritme er een beetje in te houden
Saartje
pi_57741020
Webkim, wat zou het fijn zijn als dit werkt voor je mannetje. Mooie foto met zn oogjes dicht
Fake it till you make it...
  maandag 31 maart 2008 @ 17:55:19 #274
15869 gr8w8
Better by design.
pi_57741208
Osteopaat. Brrr. Ik heb daar echt geen vertrouwen in. Tere babylijfjes, onvolgroeid bot & kraakbeen, ai. Ook bij volwassenen niet trouwens. Maar da's mijn mening he, ik heb er geen verstand van.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_57741633
Webkim ik zou hem ook wakker maken want anders loopt je hele schema de soep in straks vanavond...

Maar wat een lekker genietmoment moet dit voor jullie zijn.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')