abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2008 @ 11:34:52 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57711663

Ik heb één avond gehad dat ik alleen thuis was en Thies maar blééf huilen. Dát vond ik al vreselijk....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_57711688
Je hebt er a la minute niks aan maar heb je inbakeren al eens geprobeerd?
Sorry als ik met een tip aan kom die je allang geprobeerd hebt maar je weet maar nooit.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 30 maart 2008 @ 11:44:07 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_57711770
quote:
Op zondag 30 maart 2008 11:34 schreef Moonah het volgende:

Ik heb één avond gehad dat ik alleen thuis was en Thies maar blééf huilen. Dát vond ik al vreselijk....
Ik vind het ook vreselijk als zo'n babietje maar blijft huilen terwijl je alles al geprobeerd hebt.
Als ik me dan indenk wat het voor de moeder in kwestie moet inhouden...
pi_57711980
oh webkim wat rot dat Thomas zoveel huilt. je osteopaat idee lijkt me dan ook niet onverstandig. inbakeren was hier trouwens ook een uitkomst. sterkte ermee, extra vervelend dat je er nu veel alleen voor staat.

Troel, ik las dat Ruben vandaag gedoopt wordt. een mooie dag gewenst!
pi_57712021
Webkim, wat ontzettend rot. Ook dat je dan alleen thuis bent. Hopelijk kan je bij iemand terecht waar je even je verhaal kwijt kan. En misschien wordt Thomas wel weer rustiger als je zelf ook kalmeert.. Kleine kindjes nemen ongemerkt soms toch de spanning over..

Davinia, tnx voor de link. Heb even snel gekeken. Er staan leuke dingen op!
En veel plezier bij het huwelijk!
pi_57712144
Moonah, wat lief van je!
webkim, wat vreselijk naar dat hij zo blijft huilen joh ... daar word je zó wanhopig van !
sterkte
  zondag 30 maart 2008 @ 12:17:45 #207
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57712182
Oh Webkim Het is echt heel gewoon hoor dat je het na een tijdje niet trekt, dus voel je niet schuldig. Het huilen kan je echt zo aangrijpen En Moonah wat geweldig dat je langs wil gaan

Linde huilde in het begin wel eens 5 uur achter elkaar, nou ja eigenlijk was het meer gillen, schreeuwen, brullen. IIk heb mijn moeder wel eens gebelt met alleen de meedeling: JE! MOET! NU! METEEN! HIERHEEN! KOMEN! Gewoon omdat ik het niet meer trok en bang was voor de onmacht die ik voelde.Oh wat voelde ik me toen een slechte moeder, maar ik heb ontdekt dat het helemaal niet zo was. Dat het juist betekent dat je je kindje zo graag wil troosten dat je er zelf ongelukkig van wordt.

Gelukkig komt het uiteindelijk altijd weer goed. We kwamen er na een maand krijsen achter dat ze gewoon niet genoeg borstvoeding kreeg en dus honger had...
pi_57712197
Oh Webkim, wat vreselijk. Osteopaat en inbakeren is echt een goede tip, hopelijk kan het jullie helpen ik kan je de pacco-doeken aanraden
  zondag 30 maart 2008 @ 12:20:13 #209
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57712223
Ja inderdaad de pacco-doeken zijn geniaal Owlet.
  zondag 30 maart 2008 @ 12:29:45 #210
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57712368
Moonah! Dat is superlief van je.
Webkim, heel veel sterkte, kan me voorstellen dat je je rot voelt.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57713253
Ik heb ook een keer zo'n dag gehad dat Mikael alleen maar huilde. Na een paar uur heb ik jankend Kevins moeder gebeld dat ze Mikael op moest halen omdat ik in staat was hem op het balkon te zetten . Ze was nog nooit zo snel bij me
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57715507
voor webkim;

ik heb recente ervaringen met een osteopaat. Mijn zoontje is nu 5 1/2 maand en was vanaf vlak na de geboorte best een huilbaby. Veel krampjes en maar huilen.
Naar een osteopaat geweest. Waarschijnlijk door de snelle bevalling (2 1/2 uur) is zijn nek belast geraakt. En daardoor waarschijnlijk ook spanning op zijn buik wat resulteerde in krampjes.

Hij heeft 2 behandelingen gehad en 1 controle. Hij lacht nu veel meer, is niet meer zo paniekerig en schrikkerig, heeft geen krampjes meer en ook geen last meer van overstrekken.

Een osteopaat kan echt zoveel veranderen. Mijn zoontje lijkt gewoon echt een ander mens nu.

succes!
  zondag 30 maart 2008 @ 15:23:12 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_57715772
Webkim, gaat het weer een beetje?
Moonah, is het nog gelukt om even langs te gaan?
pi_57717029
Jullie zijn lief!

Mijn schoonmoeder was hier (niet dat ze een keuze had, ik belde: "Hierheen komen alsjeblieft. En snel.") en kreeg Thomas ook niet stil (had ik wel op gehoopt; ze heeft jaren als kraamhulp gewerkt).
Ze heeft Thomas resoluut boven in zijn ledikantje gelegd en nu einnnnndelijk slaapt -ie. Maar zijn vorige voeding is ook al haast 4 uur geleden, dus ik verwacht hem elk moment weer.

Morgenvroeg bel ik de osteopaat. En de wijkverpleegkundige zou me ook morgenochtend bellen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_57717168
Webkim, ken je het boekje regelmaat en inbakeren van Ria Blom? Dat heeft aardig wat mensen al kunnen helpen met huilende kindjes. Maar dan moet het lichamelijk ook wel helemaal in orde zijn en daar kan een osteopaat weer goed bij helpen. Succes!
pi_57717232
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:33 schreef owlet het volgende:
Webkim, ken je het boekje regelmaat en inbakeren van Ria Blom? Dat heeft aardig wat mensen al kunnen helpen met huilende kindjes. Maar dan moet het lichamelijk ook wel helemaal in orde zijn en daar kan een osteopaat weer goed bij helpen. Succes!
Heb het hier in de kast staan. Klinkt heel logisch wat de beste dame allemaal schrijft, maar die regelmaat, die is er echt al wel zo veel mogelijk. Toch eerst m'n mannetje maar eens laten nakijken. En wie weet is inbakeren wel iets, want vaak als -ie na een eeuwigheid er tegen vechten eindelijk toegeeft aan de slaap is -ie zo gespannen dat -ie zich binnen no-time weer wakker maait met zijn armen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_57717448
Och.... webkim toch Ik kan je helemaal geen raad geven alleen maar een

Moonah, ik vind je altijd al zo lief overkomen en nu ben ik helemaal overtuigd! Je bent een goed mens!

Jet is vandaag weer helemaal haar zelf Gisteren heeft ze tarly op met tomaat, courgette en kip .... heerlijk vond ze het Ook tomaat kan ze goed verdragen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 30 maart 2008 @ 17:24:03 #218
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57718089
Webkim, heel veel sterkte, En vind het super knap dat je hulp hebt ingeschakeld!!! Ik weet goed hoe je je voelt, had 2/3 weken gelden idd het ook gehad met Dennis, die huilde ook heel de dag en heel hysterisch. En ook ik heb tegen manlief gezegt dat ik zo onderhand af en toe een hekel had aan dennis, dat5 was voor mij ook het moment om op te bellen naar het consultatie bureau. Ben toen eerst naar de huisarts geweest om hem na te laten kijken en vervolgens na het consultatie bureau, waar ik toen idd een boekje van ria blom kreeg, en daar hebben wij heel erg veel aangehad. Sindsdien bakeren we dennis in en gaat ie zodra hij gaapt naar zijn bedje. We zijn nu 3 weken verder en ondertussen is hij een hele vrolijk en lieve baby. Dus zou je zeker aanraden om naar zo'n osteapaat te gaan en mischien daarnaast inbakeren en strak schema zodat ie precies weet waar hij aan toe is?
In ieder geval veel sucses!!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  zondag 30 maart 2008 @ 17:48:59 #219
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_57718521
Webkim, ik leef echt met je mee. Het is echt vreselijk als je de kleine niet stil krijgt! Ik hoop dat je wat opschiet met het inbakeren. (En ik kan me heel goed voorstellen dat je radeloos wordt!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 30 maart 2008 @ 17:49:30 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_57718536
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:26 schreef Webkim het volgende:
Jullie zijn lief!

Mijn schoonmoeder was hier (niet dat ze een keuze had, ik belde: "Hierheen komen alsjeblieft. En snel.") en kreeg Thomas ook niet stil (had ik wel op gehoopt; ze heeft jaren als kraamhulp gewerkt).
Ze heeft Thomas resoluut boven in zijn ledikantje gelegd en nu einnnnndelijk slaapt -ie. Maar zijn vorige voeding is ook al haast 4 uur geleden, dus ik verwacht hem elk moment weer.

Morgenvroeg bel ik de osteopaat. En de wijkverpleegkundige zou me ook morgenochtend bellen.
En hoe voel jij je nu?
  zondag 30 maart 2008 @ 17:59:59 #221
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57718736
Webkim, hoe gaat het nu?
Is Thomas al wat rustiger geworden na zijn slaapje?

Jet, kleine smulpaap

Devin heeft vanmiddag een mini-spekje gegeten
We waren op een verjaardag en een van de kindjes had zijn zakje spekjes laten vallen. Een klein zacht spekje van 2 cm groot verdween zo in Devin's mondje, smaksmak. Ook zat hij op een gegeven moment met zijn hand in het bakje eiersalade en hij likte zijn vingers gretig af. Ben ik nou zo'n rare, slechte moeder dat ik niet gelijk hysterisch reageer en het uit zijn mond peuter? Hij krijgt echt niet regelmatig snoep en andere slechte voeding, maar als hij eens in de zoveel tijd uit nieuwsgierigheid bijv. een hapje wil van mijn vla of broodje chocopasta, of een op de grond gevallen spekje oppeuzelt, dan vind ik dat prima.
.... met gevoel voor drama....
pi_57718818
Webkim, hopelijk gaat het snel beter met jou en Thomas.

Kersjes Waarom zou je dan raar en slecht zijn??

Volgens mij is het veel slechter om idd hysterisch te reageren en het uit zijn mond te peuteren. Dan wil hij het de volgende keer zeker.
Hier werden van de week de ansjovis en olijven van mijn bord gegraaid... Dat krijgt hij echt nog niet in grote hoeveelheden ivm het zout, maar proeven mag hij zeker. Dat mag hij eigenlijk van bijna alles wel.
pi_57718901
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En hoe voel jij je nu?
Ik zit beneden te wachten tot mijn pizza klaar is en Thomas ligt boven goed gevoed en lekker verschoond te huilen. Ik heb de babyfoon uitgezet en ga gewoon even lekker rustig eten. Of ik het nou hoor of niet maakt toch geen verschil. Ik haal hem na mijn warme hap wel weer naar beneden.
Oh, hoe ik me voel? Moe, bloedonzeker en best een beetje geirriteerd. Komt morgen wel goed.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 30 maart 2008 @ 18:30:54 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57719258
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:07 schreef p_iglet het volgende:
Hier werden van de week de ansjovis en olijven van mijn bord gegraaid...
Wow Pepijn, dat lusten veel volwassenen niet eens
Leuk he, P_iglet? Ik kan er echt van genieten om Devin nieuwe smaaksensaties te laten ondergaan, Gister een paar hapjes van ons toetje gehad (roomyoghurt met kersen) en vorige week heeft hij zich bijzonder vermaakt met een patatje. Dat spekje en die eiersalade waren vanmiddag niet voor hem bedoeld en schijnbaar vondzen ze het raar dat ik mijn kind iets laat eten dat ik hem niet zelf gegeven heb en waar hij eifgenlijk nog te jong voor is. Maar als hij het lekker vind, van mij mag hij hoor! Al is het alleen maar om zijn nieuwsgierigheid te bevredigen.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 30 maart 2008 @ 18:34:35 #225
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57719335
Webkim, komt allemaal weer goed hoor! Hou vol! (maar het is idd kut als je er nu voor staat...)

Ik moet over een half uur bij de huisartspost zijn. Het leek de goede kant op de gaan met Anna d'r koorts, maar net was het weer 39,5 en nu vind ik het niet leuk meer en begin ik ongerust te worden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')