alsjeblieft nietquote:Op zondag 7 september 2008 11:55 schreef Dos37 het volgende:
wordt tijd voor een unban van jorien anders wint tong
Nee, nee. Bruce blijft de statsfreak.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij was tegenwoordig toch van de stats, Ray?
Als ik het niet vergeet, ga ik er morgen wat aan doen.quote:
Je kunt natuurlijk een PM naar jezelf sturen hem niet openen zodat je hem morgen nog ziet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet, ga ik er morgen wat aan doen.
quote:Op zondag 9 november 2008 13:01 schreef Bruce117 het volgende:
Meer dan 100.000 post van tong80 in Voetbal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
quote:Op zondag 7 december 2008 20:02 schreef _Mike_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn leraren zullen er niet moeilijk over doen
![]()
Je hebt me geownt Grulez, gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 december 2008 20:21 schreef Grulez het volgende:
031. (008) 0377 Grulez
Beter dan de vorige keer.
En dik ookquote:Op zondag 7 december 2008 23:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt me geownt Grulez, gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |