6, 7, 8 en 11 ook. En in 9 en 10 zaten ook een paar geweldige afleveringen!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
Seizoen 1 t/m 5 was tof.
Dat plaatje van Kenny?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:02 schreef Xurk het volgende:
Ik vind die promo-screenshot van de derde aflevering al interessant genoeg om al heel veel zin erin te hebben
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Derde aflevering kan alleen maar beter zijn dan de tweede van seizoen 12.
*zucht*quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:25 schreef Ridley het volgende:
[..]
Dat plaatje van Kenny?
Als dat je al zo enthousiast maakt ben je wel een erg makkelijke klant.
Wat is het nuquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:40 schreef SemmeH het volgende:
Die met britney was echt te hard, maar verder ook niet interresant, nadat zingen met geen hoofd was de lol er al weer vanaf.
Was inderdaad niet echt geweldig. De enige momenten die ik echt leuk vond was de gezichten van Stan en Kyle nadat Britney zichzelf door haar hoofd schoot en de laatste scene in de supermarkt. Maar de volgende aflevering lijkt in ieder de potentie te hebben om leuker te worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef Lijpo het volgende:
De 2de aflevering was echt matig, helaas. Hopelijk gaat het niveau nog een beetje omhoog.
quote:AMSTERDAM - De populaire Amerikaanse tekenfilmserie South Park is volledig gratis te bekijken op internet. De studio die de serie uitbrengt, heeft alle afleveringen online gezet.
Naast de volledige afleveringen stelt South Park Studios ook zo'n drieduizend losse fragmenten beschikbaar. Anders dan de complete episodes kunnen die, net als bijvoorbeeld Youtube-filmpjes, worden geïntegreerd in andere websites, zoals blogs.
South Park wordt uitgezonden door tv-kanaal Comedy Central. Moederbedrijf Viacom verspreidt beelden uit zijn portfolio op internet via verschillende kanalen, zoals online tv-dienst Joost. South Park was via Joost overigens niet beschikbaar.
Reclame
Comedy Central en de makers van South Park, Matt Stone en Trey Parker, spraken vorig jaar af de inkomsten uit digitale verspreiding van de tekenfilms te delen. Op de site van South Park Studios worden afleveringen voorafgegaan door een kort reclamespotje.
Illegaal
Afleveringen van South Park behoren tot de populairste filmpjes die op internet illegaal werden uitgewisseld. Het besluit van South Park Studios lijkt dan ook slecht nieuws voor websites als AllSP.com, South Park Zone en Southparkx.net, die zich exclusief richten op de verspreiding van de beelden.
Ja ''direct'' online. Me reet. Dan komt ie natuurlijk pas vrijdag op internet ipv donderdag ochtend op de torrentsites. En ik heb hem liever als .avi zodat ik hem gewoon kan branden op dvd als het hele seizoen uit is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
En alles word binnenkort gewoon direct online gezet door de makers van SP
http://www.nu.nl/news/149(...)aal_op_internet.html
[..]
Gast, waar maak je je druk omquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ''direct'' online. Me reet. Dan komt ie natuurlijk pas vrijdag op internet ipv donderdag ochtend op de torrentsites.
Ja, echt tofquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kwaliteit is inderdaad prima op de officiële site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |