Maarja, zomer voor de deur. Ik verwacht dat het verbuik alleen maar zal dalen. We zitten nu op 40 kuub ofzo. Dan gaan we nooit de 1500 halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar kmoet er wel bij zeggen dat we er een beetje op gelet hebbenwe hebben geen enkele avond non stop de kachel aan gehad
maar gelukkig blijft het wel lekker hangen als de gordijnen en de deuren dicht zijn.
en we koken ( nog) niet op gasscheelt ook al een hoop natuurlijk
Waarschijnlijk gebaseerd op de vorige bewonersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het energiebedrijf was zo vriendelijk ons gasverbruik op 1500 kuub per jaar / 80 euro per maand ex transportkosten te schatten![]()
Alsof ik een eigen electracentrale op het balkon heb staan![]()
Toch maar even bijgesteld naar 500 kuub, wat waarschijnlijk nog alle grenzen over gaat (afgelopen maand in de winter zonder gordijnen 30 kuub verbruikt..)
Ben benieuwd of rnn dan eindelijk gaat betalen voor een pandquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:21 schreef Fredo55 het volgende:
Dit project is echt vet.![]()
http://timdebruijn.eu/Rotterdam%20updates/zalmhaven/render11.jpg
Hij word 3 meter hoger dan de Euromast.
mwa op gas koken is wel opzich wel makkelijker en relaxter dan die keramisch shizzle die ik nu heb. Maar verder is het wel aardig relaxt jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je doet alsof het een zege is...
Na enig aandringen!quote:Op zondag 30 maart 2008 01:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
en voor de duidelijkheid, ik zei wel goedenavond
Je hebt je konijn opgegeten?quote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
2 drambui
1x adhd
dus by far niet slecht
quote:Op zondag 30 maart 2008 01:10 schreef Duvel het volgende:
Jullie vielen op omdat jullie niet in de richting van al het feestvolk van de Maassilo liepen.
Mijn auto staat een kilometer verder door al die figuren.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]we zaten dr bij in de metro
erg he?
nee, die waren vanmorgen way to early wakkerquote:
Terugkomen van plaatsen die dat niet zijn natuurlijk!quote:Op zondag 30 maart 2008 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat moet je ook met een auto als je dag en nacht met het OV bereikbaar bent?
Stromend warm water heb je ook met gas..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa op gas koken is wel opzich wel makkelijker en relaxter dan die keramisch shizzle die ik nu heb. Maar verder is het wel aardig relaxt jaAltijd stromend warm water enzo
Heb je op konijntjes garantie?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
gelukkig was de dierenwinkel heel netjes en hadden we binnen een halve dag weer twee konijntjes. Hoop dat het met deze beter gaat ( ze ziet er zowieso een stuk sterker en groter uit )
Handig voor de rente-aftrek.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die schrijven olifanten af alszijnde onroerend goed
In principe wel jaquote:Op maandag 31 maart 2008 12:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stromend warm water heb je ook met gas..
wel grappig, ik kwam vorige week langs een dierenwinkel en toen dacht ik nog dat een konijn wel een relaxt huisdier zou zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
1 inwonertje minderBailey, het vosje, werd gister ineens helemaal slap.. Krap een uurtje later hadden we nog maar 1 bunny-roommate..
Konijnen zijn ook toffe huisdierenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel grappig, ik kwam vorige week langs een dierenwinkel en toen dacht ik nog dat een konijn wel een relaxt huisdier zou zijn.
Moet er nu nog even niet aan denken maar misschien tegen de zomer eens
Jaquote:Op maandag 31 maart 2008 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
is het dan geen boiler ipv een geiser?
had ik in zwolle ook, kon je nadat je met zn tweeën gedoucht had, niet meer afwassenquote:
quote:
true, maar dat kan ook aan de verzorging liggenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Konijnen zijn ook toffe huisdierenMoeten ze alleen niet na 9 dagen dood gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |