Het is voor woon-werkverkeer ... Alleen ik werk voor een uitzendbureauquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Overigens hoef je strippenkaarten volgens mij niet in te leveren voor de Belastingdienst. De vaste vergoeding is 45 cent per strip. Althans zo gaat dat bij mij op m'n werk.
Tenzij je het voor woon-werkverkeer hebt gebruikt, maar ook daar zijn vaste vergoedingen voor. Dan kan je werkgever je beter strippenkaarten geven die hij zelf gekocht heeft.
Dat maakt het al weer een stukje ingewikkelder.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is voor woon-werkverkeer ... Alleen ik werk voor een uitzendbureauIk moet reiskosten invullen op een formulier, dat 1x per week doorfaxen, en zo af en toe een enveloppe vol kaartjes enzo die kant op sturen.
Twee weken terug is de boor aangekomen naast het station, dus de tunnel is nu klaar. De lijn heet nu RR EL ofwel RandstadRail Erasmuslijn. Niet te verwarren met de al bestaande Erasmuslijn, waarmee die later een geheel gaat vormen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Randstadrail heet toch alleen randstadrail vanaf Blijdorp / na CS? Is die tunnel er al zo'n beetje? Ik dacht van wel maar aan het einde van het perron zie ik nog steeds beton![]()
Ik tel er maar drie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het metrostation op centraal krijgt vier sporen. Hier kun je alle tekeningen zien =>
uitstoot?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:55 schreef Fugie het volgende:
Hopelijk gaat dat ding snel onder de grond, dan ben ik er vanaf
Scheelt weer een hoop geluid en gore uitstoot enzo
Waarom boren ze dan niet gelijk door?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Twee weken terug is de boor aangekomen naast het station, dus de tunnel is nu klaar. De lijn heet nu RR EL ofwel RandstadRail Erasmuslijn. Niet te verwarren met de al bestaande Erasmuslijn, waarmee die later een geheel gaat vormen.
Het metrostation op centraal krijgt vier sporen. Hier kun je alle tekeningen zien =>
http://www.rotterdamcentr(...)30_DO_management.pdf
Ja, dat! Weleens rondgekeken vanaf spoor 1? Het is erg diep!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of worden de oude en de nieuwe lijn op de "oude" manier verbonden? (Bakken ingraven..).
Ik kom nooit op spoor 1quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat! Weleens rondgekeken vanaf spoor 1? Het is erg diep!
Ja klopt, er liggen heel veel diepe kuilen nu!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kom nooit op spoor 1Hoek van holland ofzo?
Sporen lager dan elf doe ik niet aan![]()
Maar achter de huidige metroingang licht ook een gigantisch diepe kuil ...
Wat kan er nou van die metro's afkomen? Wat koperslijpsel? Maar dan woon je zo ongeveer op het spoor!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja, die luchtdeeltjes die ervoor zorgen dat mijn balkon zwart wordt
Ja dat wel... Maar ja, dan moet eerst die tunnel klaar zijn. En dan kunnen we van de Slinge zo in één ruk naar Den Haag Centraal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef Fugie het volgende:
desondanks is het financieel technisch wel de bedoeling dat dat ding snel weggaat en ze de boogjes een nieuwe bestemming geven
Da's dan pech voor Den Haag en hoera voor de Slinge!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar zal Den Haag blij mee zijn, met de import van de Slinge
Straat op Zuid, voorzien van een metrostation dat in de toekomst het eindpunt wordt van RandstadRail Erasmuslijn.quote:
had ik al opgezocht iddquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Straat op Zuid, voorzien van een metrostation dat in de toekomst het eindpunt wordt van RandstadRail Erasmuslijn.
Verhuisdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:23 schreef parselmouth het volgende:
Hallo vanaf de Wijnhaven!
Een appartement voor 124.000 euro is sowieso al geen geld...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef KcA het volgende:
Haha dat appartement op de stationsingel (pagina 1). 124.000euro voor een oerlelijke flat met een verschrikkelijke interieur en waar je ook gratis tuig voor de deur heb wegens de avondwinkel. Nee dankje!
Er zijn vele andere leuke straten achter het station.
Zo'n tunnelboor werkt alleen diep onder de grond en de huidige metro ligt net onder de straat. Als je verder zou boren, dan zou het Groothandelsgebouw over het spoor komen te liggen....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom boren ze dan niet gelijk door?Of gaat de hele tunnel anders lopen? (Als in: Een nieuw station dat nu al gebouwd wordt ook voor de huidige lijn... en dan het huidige station opdoeken en de nieuwe open? Lijkt me dat het huidige station verbouwd gaat worden? )
Of worden de oude en de nieuwe lijn op de "oude" manier verbonden? (Bakken ingraven..).
Daar geef ik je gelijk in, maar ik vind het toch aan de prijzige kant als ik dit zie. Je heb betere woningen bij zuidplein voor 80.000euro. Maar je betaalt op de stationsingel natuurlijk ook voor de lokatiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een appartement voor 124.000 euro is sowieso al geen geld...
Ik loop er toch bijna dagelijks op alle tijdstippen van de dag en heb er nog nooit tuig zien rondhangen. Zelfs niet bij de naastgelegen shoarmatent. Hooguit een paar taxichauffeurs.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef KcA het volgende:
Haha dat appartement op de stationsingel (pagina 1). 124.000euro voor een oerlelijke flat met een verschrikkelijke interieur en waar je ook gratis tuig voor de deur heb wegens de avondwinkel. Nee dankje!
Er zijn vele andere leuke straten achter het station.
Ik werk er tegenover..en mijn vriendin woont in de zijstraat ervan..zij wordt constant lastig gevallen daar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik loop er toch bijna dagelijks op alle tijdstippen van de dag en heb er nog nooit tuig zien rondhangen. Zelfs niet bij de naastgelegen shoarmatent. Hooguit een paar taxichauffeurs.
Dat blijkt dan maar weer eensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:08 schreef KcA het volgende:
Ik werk er tegenover..en mijn vriendin woont in de zijstraat ervan..zij wordt constant lastig gevallen daar.
Maar ja, "tuig" is voor ieder weer anders
Zou wel een leuk plekje zijnquote:
Ik mag 's avonds niet op Zuid komen van m'n moederquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=wasserette+&sll=51.922461,4.457445&sspn=0.040389,0.114155&ie=UTF8&t=h&z=14&iwloc=E
?![]()
En anders op zuid, Wasserette zuid, 7KG wasgoed voor 4 euro incl poeier, met een half uur klaar
Is er niet iemand die met je mee kan danquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik mag 's avonds niet op Zuid komen van m'n moeder
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
Is er niet iemand die met je mee kan dan
Op west zat er ook 1quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik mag 's avonds niet op Zuid komen van m'n moeder
maar kmoet er wel bij zeggen dat we er een beetje op gelet hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het energiebedrijf was zo vriendelijk ons gasverbruik op 1500 kuub per jaar / 80 euro per maand ex transportkosten te schatten![]()
Alsof ik een eigen electracentrale op het balkon heb staan![]()
Toch maar even bijgesteld naar 500 kuub, wat waarschijnlijk nog alle grenzen over gaat (afgelopen maand in de winter zonder gordijnen 30 kuub verbruikt..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |