oehhh gaat zwaaienquote:Op maandag 24 maart 2008 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, volgens mij zag ik je net uit het raam kijken
Die stond er tijdens de sneeuw ook al hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 13:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dr staat een hele grote verhuiswagen op de stoep onder ons raam ..
De jumbo!quote:Op maandag 24 maart 2008 13:32 schreef pindos het volgende:
Zijn de winkels eigenlijk open vandaag?
Uhuh, Alexandrium || & ||| zijn vandaag openquote:Op maandag 24 maart 2008 13:32 schreef pindos het volgende:
Zijn de winkels eigenlijk open vandaag?
Wow, dat gaat er wel op vooruit! Ik heb dat appartement in m'n Funda lijstje opgeslagenquote:Op maandag 24 maart 2008 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
Eindelijk een plaatje gevonden van hoe de achterkant van CS er uit gaat zien
[ afbeelding ]
Altijd handig om te weten als je toevallig een appartement echt dichtbij het station zoekt en er wordt geadverteerd met dit uitzicht:
[ afbeelding ]
De Spar bij de Witte de With en die op de Glashaven dus echt niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meeste SPAR supermarkten zijn qua naam en stijl Super de Boer geworden...
Die staan niet voor niets in mn lijstje AH en Plus..
Ja, maar voor die prijs kun je er nog wel een leuke keuken inzetten en de badkamer opknappen. Het station wordt ca 20 meter hoog, dus je kan nog net vanaf de achtste verdieping er overheen kijken.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:46 schreef _Boo_ het volgende:
Wow, dat gaat er wel op vooruit! Ik heb dat appartement in m'n Funda lijstje opgeslagen, het is spuuglelijk maar wel goedkoop en praktisch als je elke dag met de trein gaat
Chipkaart werkt perfect in de bus. En je kan een mooi overzicht printen vanaf www.mijn-ovchipkaart.nl of bij elke oplaadautomaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ja die heb ik ook binnen numaar ik heb nog een te declareren strippenkaart die eerst vol moet + chpkaart reizen KAN ik niet declareren tenzij ik een mooi afschrift kan laten zien zoals voor mn abonnement. Daarnaast doet het chipgebeuren het toch nog lang niet (goed) in veel bussen?
Strippenkaart dus, verder dan 1 zone na centrum
De Spar op de Glashaven is juist heel erg mooi geworden na de verbouwing. Ik zal 'm gaan missen nu ik er niet meer in de buurt werk...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die 2 spars zijn wel erg tragisch ja
Gaan ze heel metrostation maashaven vervangen dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, maar voor die prijs kun je er nog wel een leuke keuken inzetten en de badkamer opknappen. Het station wordt ca 20 meter hoog, dus je kan nog net vanaf de achtste verdieping er overheen kijken.
Alleen de laatste paar reizen + dat mn werkgever hier voor de belastingdienst blijkbaar niets mee kan (ik kan ook in fotosoep een overzichtje makenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Chipkaart werkt perfect in de bus. En je kan een mooi overzicht printen vanaf www.mijn-ovchipkaart.nl of bij elke oplaadautomaat.
Overigens hoef je strippenkaarten volgens mij niet in te leveren voor de Belastingdienst. De vaste vergoeding is 45 cent per strip. Althans zo gaat dat bij mij op m'n werk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Alleen de laatste paar reizen + dat mn werkgever hier voor de belastingdienst blijkbaar niets mee kan (ik kan ook in fotosoep een overzichtje maken).
Ah, ik dacht alquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:36 schreef DutchTrain het volgende:
Ik bedoelde => https://www.ov-chipkaart.nl/mijnovchipkaart/ Daar kun je toch wel meer transacties zien
En ik had het over het Centraal Station, doelend op het uitzicht vanuit het appartement in het plaatje in dit topic.
Station Maashaven blijft voorlopig nog even zo, voor zover ik weet. Ook als RandstadRail er straks komt te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |