Ik mag 's avonds niet op Zuid komen van m'n moederquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=wasserette+&sll=51.922461,4.457445&sspn=0.040389,0.114155&ie=UTF8&t=h&z=14&iwloc=E
?![]()
En anders op zuid, Wasserette zuid, 7KG wasgoed voor 4 euro incl poeier, met een half uur klaar
Is er niet iemand die met je mee kan danquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik mag 's avonds niet op Zuid komen van m'n moeder
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
Is er niet iemand die met je mee kan dan
Op west zat er ook 1quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik mag 's avonds niet op Zuid komen van m'n moeder
maar kmoet er wel bij zeggen dat we er een beetje op gelet hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het energiebedrijf was zo vriendelijk ons gasverbruik op 1500 kuub per jaar / 80 euro per maand ex transportkosten te schatten![]()
Alsof ik een eigen electracentrale op het balkon heb staan![]()
Toch maar even bijgesteld naar 500 kuub, wat waarschijnlijk nog alle grenzen over gaat (afgelopen maand in de winter zonder gordijnen 30 kuub verbruikt..)
Maarja, zomer voor de deur. Ik verwacht dat het verbuik alleen maar zal dalen. We zitten nu op 40 kuub ofzo. Dan gaan we nooit de 1500 halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar kmoet er wel bij zeggen dat we er een beetje op gelet hebbenwe hebben geen enkele avond non stop de kachel aan gehad
maar gelukkig blijft het wel lekker hangen als de gordijnen en de deuren dicht zijn.
en we koken ( nog) niet op gasscheelt ook al een hoop natuurlijk
Waarschijnlijk gebaseerd op de vorige bewonersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het energiebedrijf was zo vriendelijk ons gasverbruik op 1500 kuub per jaar / 80 euro per maand ex transportkosten te schatten![]()
Alsof ik een eigen electracentrale op het balkon heb staan![]()
Toch maar even bijgesteld naar 500 kuub, wat waarschijnlijk nog alle grenzen over gaat (afgelopen maand in de winter zonder gordijnen 30 kuub verbruikt..)
Ben benieuwd of rnn dan eindelijk gaat betalen voor een pandquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:21 schreef Fredo55 het volgende:
Dit project is echt vet.![]()
http://timdebruijn.eu/Rotterdam%20updates/zalmhaven/render11.jpg
Hij word 3 meter hoger dan de Euromast.
mwa op gas koken is wel opzich wel makkelijker en relaxter dan die keramisch shizzle die ik nu heb. Maar verder is het wel aardig relaxt jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je doet alsof het een zege is...
Na enig aandringen!quote:Op zondag 30 maart 2008 01:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
en voor de duidelijkheid, ik zei wel goedenavond
Je hebt je konijn opgegeten?quote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
2 drambui
1x adhd
dus by far niet slecht
quote:Op zondag 30 maart 2008 01:10 schreef Duvel het volgende:
Jullie vielen op omdat jullie niet in de richting van al het feestvolk van de Maassilo liepen.
Mijn auto staat een kilometer verder door al die figuren.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]we zaten dr bij in de metro
erg he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |