nee, die waren vanmorgen way to early wakkerquote:
Terugkomen van plaatsen die dat niet zijn natuurlijk!quote:Op zondag 30 maart 2008 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat moet je ook met een auto als je dag en nacht met het OV bereikbaar bent?
Stromend warm water heb je ook met gas..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa op gas koken is wel opzich wel makkelijker en relaxter dan die keramisch shizzle die ik nu heb. Maar verder is het wel aardig relaxt jaAltijd stromend warm water enzo
Heb je op konijntjes garantie?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
gelukkig was de dierenwinkel heel netjes en hadden we binnen een halve dag weer twee konijntjes. Hoop dat het met deze beter gaat ( ze ziet er zowieso een stuk sterker en groter uit )
Handig voor de rente-aftrek.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die schrijven olifanten af alszijnde onroerend goed
In principe wel jaquote:Op maandag 31 maart 2008 12:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stromend warm water heb je ook met gas..
wel grappig, ik kwam vorige week langs een dierenwinkel en toen dacht ik nog dat een konijn wel een relaxt huisdier zou zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
1 inwonertje minderBailey, het vosje, werd gister ineens helemaal slap.. Krap een uurtje later hadden we nog maar 1 bunny-roommate..
Konijnen zijn ook toffe huisdierenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel grappig, ik kwam vorige week langs een dierenwinkel en toen dacht ik nog dat een konijn wel een relaxt huisdier zou zijn.
Moet er nu nog even niet aan denken maar misschien tegen de zomer eens
Jaquote:Op maandag 31 maart 2008 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
is het dan geen boiler ipv een geiser?
had ik in zwolle ook, kon je nadat je met zn tweeën gedoucht had, niet meer afwassenquote:
quote:
true, maar dat kan ook aan de verzorging liggenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Konijnen zijn ook toffe huisdierenMoeten ze alleen niet na 9 dagen dood gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |