quote:Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef Guuskeee het volgende:
van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
goed genoeg?
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:18 schreef Copycat het volgende:
Hoe zijn de reacties in de villa op Amanda's tenenkrommende S&S optreden?
Desiiquote:Op zondag 23 maart 2008 23:18 schreef Ziet het volgende:
[..]
wie deed er nog meer mee?
deissyy geloof ik he?
deze is best wel gelukt ja
eigenlijk heeft ie best een goede kop om wat smaller te zijn
Bedankt Zietquote:Op zondag 23 maart 2008 23:18 schreef Ziet het volgende:
[..]
wie deed er nog meer mee?
deissyy geloof ik he?
deze is best wel gelukt ja
eigenlijk heeft ie best een goede kop om wat smaller te zijn
Pfff dat wordt een hele klusquote:Op zondag 23 maart 2008 23:22 schreef Ziet het volgende:
oh dan was jij het niet Deisyy
dan was het iemand anders
een wedstrijd om de cap van Jaap te bewerken,
jaap slank maken
Guuskeequote:Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef Guuskeee het volgende:
van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
goed genoeg?
oh dan had ik het bijna goedquote:Op zondag 23 maart 2008 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff dat wordt een hele klus![]()
Ik lees net dat het Desii is, ik ben ook niet zo thuis in photoshoppen
zoek maar !quote:Op zondag 23 maart 2008 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Guuskeeveul mooier als de mijne.....
![]()
[ afbeelding ]
zullen we nog eentje colorizen....als je zin hebt, zoek ik er eentje
ik ook, snap al die ophef niet hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:28 schreef Varen het volgende:
In DGK vonden ze Spuiten en Slikken een saai programma
Het smaakte naar oor.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:40 schreef Deisyy het volgende:
Huub wil de oordruppels van Jaap in zijn oog doen![]()
maar proeft er eerst van.
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee... nenaaa....
dan stop ik maar met deze...
[ afbeelding ]
[..]
okee... nenaaa....
[ afbeelding ]
Nu het schaakbord en de dominostenen nog de deur uit en dan krijgen we misschien weer leuke streamsquote:Op zondag 23 maart 2008 23:45 schreef Ziet het volgende:
mooi, de computer doet het niet
[..]
okee... nenaaa....
[ afbeelding ]
Oeh... Jaap valt wel heel erg af van die pillenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee... nenaaa....
[ afbeelding ]
Hoe oud was ze ook weer?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:42 schreef Yavido het volgende:
En dat was het dan, nog eentje hier (mag van BQ)
[ afbeelding ]
Goedenavond overigens,quote:Op maandag 24 maart 2008 00:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat een pokkemuziek![]()
Kan iemand Mike in de vijver gooien? alvast naar dat toekomstige kraakpand van 'm sturen?
Huub voert zelf ook niets uit, hij zegt vanavond een paar keer Brian te willen pakken, maar hij doet helemaal niets. Ik heb trouwens alle hoop verloren dat er nog iets gaat gebeuren, ze zullen wel allemaal rustig de finale af wachten.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:02 schreef avonne het volgende:
ik denk eigenlijk niet dat Huub dit nou echt meent (dat hij zich te pletter ergert aan het "brady bunchen'). Ik denk dat hij het zegt om de streamers te pleasen of alert te houden.
Hij zal achter wel horen wat de fora zeggen.
Moet hij eens onder d'r pruik kijkenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:17 schreef Prospera het volgende:
Ze was kraakhelder volgens Brian.
Brian heeft toch zo'n 20 cm diepgang?quote:Op maandag 24 maart 2008 00:14 schreef Prospera het volgende:
Amanda trok het publiek erbij![]()
Brian: de vraagstelling had niet echt diepgang.
nee, jij wel![]()
Heeft hij d'r endeldarm mooi opgerektquote:Op maandag 24 maart 2008 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft toch zo'n 20 cm diepgang?
Even doorprikken?quote:Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heeft hij d'r endeldarm mooi opgerekt
Yep..... hier is dezelfde uit de jaren 60quote:Op maandag 24 maart 2008 00:18 schreef Guuskeee het volgende:
iemand kent deze actrice uit de jaren 50?
[ afbeelding ]
jaren 60? lijkt wel uit een film die zich in de toekomst afspeeld. heel coolquote:Op maandag 24 maart 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Yep..... hier is dezelfde uit de jaren 60
[ afbeelding ]
okeeej 2-0 voor Guuskeequote:Op maandag 24 maart 2008 00:37 schreef Ziet het volgende:
ik ga voor die van Guus
deze is wat te grijs
(al vind ik die rose haren wel weer leuk)
Nog 2 kleuren erbij en jullie hebben een Andy Warhol seriequote:Op maandag 24 maart 2008 00:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jaren 60? lijkt wel uit een film die zich in de toekomst afspeeld. heel cool
En ff de contouren op vet ja dan zekersquote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog 2 kleuren erbij en jullie hebben een Andy Warhol serie
Ik vond de laatste eigenlijk te dicht bij elkaar liggen om een keuze te kunnen makenquote:
zullen we dat doen Guuskee.... dan plakken we ze alle vier samen in één ..... gooien we ze op marktplaats en worden miljonairquote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
zo danquote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
miljonair worden? okee dan...quote:Op maandag 24 maart 2008 00:43 schreef Desii het volgende:
[..]
zullen we dat doen Guuskee.... dan plakken we ze alle vier samen in één ..... gooien we ze op marktplaats en worden miljonair
(doe ik er nog eentje met groen haar)
whahahaha, daar zitten sommige anderhalf jaar voor in de villa en wij doen het in 1 nachtje (zonder boetes, ruzies, sex... whahtever)
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:00 schreef mazaru het volgende:
Leuk die foto's![]()
Doen jullie dat met Photoshop?
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jaren '50 stijl foto
[ afbeelding ]
als jaap en nena kindjes zouden krijgen...quote:Op maandag 24 maart 2008 01:06 schreef Desii het volgende:
Gaaf Guuskee.... laat de miljoenen, miljoenen, miljoenen maar komen
Guuskeee tochquote:Op maandag 24 maart 2008 01:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als jaap en nena kindjes zouden krijgen...![]()
[ afbeelding ]
ik vind dit wel een apart topicquote:Op maandag 24 maart 2008 01:14 schreef avonne het volgende:
misschien een apart topic iets voor jullie?
hij is leukquote:Op maandag 24 maart 2008 01:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je nog een ideetje om te doen?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:17 schreef Desii het volgende:
[..]
hij is leuk![]()
![]()
![]()
Misschien kan Mazaru gifjes van de bevalling maken
Yep.... zullen we een blend maken van alle huidige bewonersquote:
God, het lijkt wel spitting image.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:42 schreef Yavido het volgende:
En dat was het dan, nog eentje hier (mag van BQ)
[ afbeelding ]
blend > samenvoeging van allemaalquote:Op maandag 24 maart 2008 01:21 schreef Ziet het volgende:
en een siggie?
totaal OT... maar dit is een signature (ofwel siggie)quote:Op maandag 24 maart 2008 01:21 schreef Ziet het volgende:
en een siggie?
Tweede paasdag en meer dan de helft van de bewonersquote:Op maandag 24 maart 2008 01:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
nu heb je meteen een idee over hoe leuk de streams zijn
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
nu heb je meteen een idee over hoe leuk de streams zijn
nieuwnieuws werkt zonder verslaggevers, een geselcteerd aantal gebruikers kunnen nieuws posten... vaak zooi.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:24 schreef Yavido het volgende:
omg, Mike in het nieuws: http://www.nieuwnieuws.nl(...)ijgt_eigen_huis.html
hoef je nu niet voor te bellenquote:Op maandag 24 maart 2008 01:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Peter doet vast ook wel mee..... en anders bel ik dgk-fan wel ff
tuurlijk.... geselliequote:Op maandag 24 maart 2008 01:24 schreef Ziet het volgende:
oké
ik snap alleen de signatuur nog niet
is dat een foto met de naam eronder ofzo?
misschien doe ik wel mee dan,
als het morgen pas klaar hoeft te zijn
ik vond hem wel leuk... mag nu ook hier...quote:Op maandag 24 maart 2008 01:29 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
pas op hoor anders worden er mensen boos
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kruip ook onder de lakens, lekker tijdens een afleveringetje van friends in slaap vallen...quote:Op maandag 24 maart 2008 01:30 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.... gesellie
waar gaan we voor een siggie of een blend??
ik lees het morgen wel bij..... truste
quote:
Nou ik moet zo echt naar bed. de V&D is hier morgen gewoon open en ik moetquote:
heje je eigen paaseieren ook geschilderd?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou ik moet zo echt naar bed. de V&D is hier morgen gewoon open en ik moet
er om 10 uur al zijn
daaaaaaar is ie weeeeeeerrrrrrrquote:Op maandag 24 maart 2008 01:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou ik moet zo echt naar bed. de V&D is hier morgen gewoon open en ik moet
er om 10 uur al zijn
Nee we zijn vandaag met de hele familie gaan bowlen enquote:Op maandag 24 maart 2008 01:36 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heje je eigen paaseieren ook geschilderd?
Zijn dat die muziek kenners die nu in bed liggen, terwijl de meest mooiste sonates van zn vingers rollen ?quote:
Het is technisch gezien allemaal bijna perfect hoor. Huub heeft echt eenquote:Op maandag 24 maart 2008 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat die muziek kenners die nu in bed liggen, terwijl de meest mooiste sonates van zn vingers rollen ?
Ik denk het jaquote:Op maandag 24 maart 2008 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat die muziek kenners die nu in bed liggen, terwijl de meest mooiste sonates van zn vingers rollen ?
Wat? Wordt dat zn nieuwe compositie?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef Prospera het volgende:
Brian in zijn slaap![]()
opschrijven, opschrijven opschrijven (pauze)
opschrijven opschrijven (pauze)
opschrijven
Of hij naar huis wil, weet ik niet. Wel herken ik iets ...... Als ik twee weken op vakantie ben geweest, sta ik ook vaak op zo'n manier vanaf een balkon of hotelraam te kijken tegen de tijd dat ik weer terug moet gaan. En niet alleen na een vakantie. Voor m'n werk zit ik vaak in het buitenland, soms lang. Ook dan betrap ik mezelf op zo'n momentje, gewoon uit het raam staren ........quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wil naar huis en staart naar de poort
Ja zoiets dacht ik ook te zienquote:Op maandag 24 maart 2008 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of hij naar huis wil, weet ik niet. Wel herken ik iets ...... Als ik twee weken op vakantie ben geweest, sta ik ook vaak op zo'n manier vanaf een balkon of hotelraam te kijken tegen de tijd dat ik weer terug moet gaan. En niet alleen na een vakantie. Voor m'n werk zit ik vaak in het buitenland, soms lang. Ook dan betrap ik mezelf op zo'n momentje, gewoon uit het raam staren ........
iddquote:
Ik snap die sig niet zo van jequote:
Meer animalplanet met die twee.....quote:Op maandag 24 maart 2008 08:18 schreef fredfik het volgende:
en de del en rat liggen alweer te neuken
quote:Op maandag 24 maart 2008 08:54 schreef beequeen het volgende:
Mooi hè HiDiHo, zo'n witte wereld?
[ afbeelding ]
Mogguh.
Van mij mag het allemaal off-topicquote:Op maandag 24 maart 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
Iedereen ligt nog op één oor in de villa en er zit een eend in de vijver.
Veel spannender gaat het vast niet worden vandaag en ik snap dat als er geen flikker gebeurt het offtopic-gehalte toeneemt. Maak me er zelf ook weleens schuldig aan. *steekt hand in eigen boezem*
Wel is het de laatste tijd wat veel en als er commentaar op komt dan wordt daar flauw op gereageerd. Het zou fijn zijn als er ook rekening wordt gehouden met de mensen die wel ontopic willen posten en met de mensen die alles nalezen.
De kleurplaat van Nena: Open daar een topic voor wat mij betreft en laat de huisvlijt daar zien. Maak er een leuk painttopic van maar hier doet het niet ter zake. Schroom niet om een topic te openen of om de sc binnen te stappen.
Niet mee eens dan graag verder in feedback.
Veel plezier bij de meubelboulevards vandaag!
En Thijs is aan de poets!quote:Op maandag 24 maart 2008 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij mag het allemaal off-topic![]()
Jij ook een fijne dag Noekje
Het zal me een (hema)worst wezenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:30 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen of die "doorbitch" vannacht is thuisgekomen, in de COS kan ik daar niks van terugvinden.
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:31 schreef HiDiHo het volgende:
Het zal me een (hema)worst wezen![]()
Morgen beequeen
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
, ik ben gewoon nieuwsgierig maar hij is er dus niet. Opgeruimd staat netjes.
Tis dus gewoon maandag voor de wannabees.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:43 schreef T-lex het volgende:
Wat een actie....dacht die blijven uitslapen vandaag.
Mikey al boven...
Huub en Claire in de douche...
Brian en Amanda nog in bed.
Ze koetsioeke'en weer heel wat af....en aan het lachje van Amanda te horen hebben ze er wel lol in.quote:
De andere douche nemenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze koetsioeke'en weer heel wat af....en aan het lachje van Amanda te horen hebben ze er wel lol in.
Ach je moet wat als je moet wachten tot H&C eindelijk is die douche uit komen.
Maar de Ikea is helemaal niet zo roze met glitters.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:52 schreef blomst het volgende:
Vorig jaar was de huishouding er ook op paasmaandag, nu ontbreekt Palma.
Mike hoopt vandaag naar ikea te gaan, door de week heeft hij geen tijd.
Zou Mike wel zelf de meubels uit mogen kiezen, of wordt het de smaak van Amanda wat er in zijn huis gaat komen?
de kinderafdeling ook niet?quote:Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar de Ikea is helemaal niet zo roze met glitters.
Nee, daar zijn de insecten nog steeds hip and happening.quote:
Gaat ze dat ook nog tegen die creep zelf vertellen?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt tegen Huub dat de kids van José heel erg geschrokken zijn van Brian, hoe hij tegen hun moeder tekeer ging.
Er werd zelfs op school over gesproken.
Finaal doorgeneuktquote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Dit ziet er toch echt niet uit.
[ afbeelding ]
Amanda is weer ziek, ze is misselijk en heeft overgegeven. Ze wil graag naar bed.
Maar Brian heeft het toch zo goed voor met alleenstaande moedersquote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt tegen Huub dat de kids van José heel erg geschrokken zijn van Brian, hoe hij tegen hun moeder tekeer ging.
Er werd zelfs op school over gesproken.
Ik kan me dat goed voorstellen, die idioot ging volledig uit zijn plaat.
Te rustigquote:Op maandag 24 maart 2008 11:43 schreef T-lex het volgende:
Wel lekker rustig aan het ontbijt zonder dat gebitch van Rachel/Ricardo.
Nope, ze heeft alle kans gehad in de slaapkamer maar geen woord tegen die rat. Volgens mij is ze bang voor hem en ik kan haar geen ongelijk geven.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
Gaat ze dat ook nog tegen die creep zelf vertellen?
Morning!
Maar nu nog niet, het is pas over een half uur, ze kan zomaar helemaal opgeknapt zijn tegen die tijdquote:Op maandag 24 maart 2008 12:01 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ze gaat stuk van de buikpijn en moest overgeven. Ze wil misschien autorijden afzeggen.
Je voorspelling van gisteren is wel uitgekomen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef mootie het volgende:
Maar nu nog niet, het is pas over een half uur, ze kan zomaar helemaal opgeknapt zijn tegen die tijd
Je meent het?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:11 schreef Dementor het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=medewerkers&id=10
Goh Bart van BB1 werkt samen met de broer van Claire...
Die ga ik onthouden ...quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef dieenebart het volgende:
You're so broke, you can't even pay attention!
Erg hè? Ik erger me mateloos aan dat domme gelach en gewiebel. Ik ben benieuwd wat dieenebart hierover te zeggen heeft.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef Disana het volgende:
Mijn god, hoe houdt Huub het uit met die infantiele Claire. Er komen niets dan domme zinnetjes en geluidjes uit.
Heb je die zelf verzonnen?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef dieenebart het volgende:
Ik erger me meer mateloos aan Jaap. Hij is degene die het spel op slot gooit. De hele dag zit de gast achter zijn pc en zit te wachten tot Huub Claire wegstemt. Ondertussen wordt er niets tegen A en B ondernomen. B en A krijgen zo alle ruimte om hun spel te spelen en zo worden zij steeds populairder.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè? Ik erger me mateloos aan dat domme gelach en gewiebel. Ik ben benieuwd wat dieenebart hierover te zeggen heeft.
nee, maar dat komt omdat ik geen zonnebank hebquote:Op maandag 24 maart 2008 12:58 schreef farscapevr6 het volgende:
wel eens onder de zonnebank gelegen als je buikpijn hebt????
oei oei, nog niet het bericht van Noekje gelezenquote:Op maandag 24 maart 2008 13:00 schreef Desii het volgende:
ik zoek nog een paar mooie (och mooi, dat hoeft niet perse, zal ) iig caps van Klara en Mandel voor de blendwedstrijd vanavond hier live in de COS
Nee. Is het heilzaam of maakt het de buikpijn juist erger?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:58 schreef farscapevr6 het volgende:
wel eens onder de zonnebank gelegen als je buikpijn hebt????
Geloof het of niet maar we moeten nog een maand wachten tot ze vetrekt.....quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef Starlie het volgende:
Flikker Claire er alsjeblieft uit, erger me mateloos aan dat mens met d'r domme gelach.. Al is het een scheet, Claire ligt dubbel..
ik wordt er 3x zo ziek vanquote:Op maandag 24 maart 2008 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Is het heilzaam of maakt het de buikpijn juist erger?
Oh wacht ik zal even lachen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:00 schreef Desii het volgende:
ik zoek nog een paar mooie (och mooi, dat hoeft niet perse, zal ) iig caps van Klara en Mandel voor de blendwedstrijd vanavond hier live in de COS
Ahhh.. ik dacht dat het knoopjes waren. Vond het ook al hele vreemde knoopjes. Maar wordt het een soort masker ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:40 schreef Disana het volgende:
Allemaal losse rondjes klei met een speld erin die niet aan elkaar vast zitten.
Lijkt me een leuke voor een nieuw topic maar niet voor de cos.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:00 schreef Desii het volgende:
Mijn god. Dat kind is dus echt met het busje uit de inrichting gehaald.....................quote:Op maandag 24 maart 2008 13:40 schreef Disana het volgende:
Volgens mij slaat het helemaal nergens op, dat wat Claire aan het fröbelen is. Allemaal losse rondjes klei met een speld erin die niet aan elkaar vast zitten. Maar ja, als je maar wat te doen hebt.
Ze komt morgen praten en het geblaf van Brian in de uitzending....ik geloof er niks van.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:16 schreef Scandalous het volgende:
Palma komt dus echt niet meer terug?![]()
(Ik ben trouwens zo benieuwd of Brian's geblaf tegen Palma in de uitzending komt )
Ah, dat wist ik nietquote:Op maandag 24 maart 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
Ze komt morgen praten en het geblaf van Brian in de uitzending....ik geloof er niks van.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:16 schreef Scandalous het volgende:
Palma komt dus echt niet meer terug?![]()
(Ik ben trouwens zo benieuwd of Brian's geblaf tegen Palma in de uitzending komt )
Ik moest wel lachenquote:Op maandag 24 maart 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
There is a rat in the kitchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |