Je meent het?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:11 schreef Dementor het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=medewerkers&id=10
Goh Bart van BB1 werkt samen met de broer van Claire...
Die ga ik onthouden ...quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef dieenebart het volgende:
You're so broke, you can't even pay attention!
Erg hè? Ik erger me mateloos aan dat domme gelach en gewiebel. Ik ben benieuwd wat dieenebart hierover te zeggen heeft.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef Disana het volgende:
Mijn god, hoe houdt Huub het uit met die infantiele Claire. Er komen niets dan domme zinnetjes en geluidjes uit.
Heb je die zelf verzonnen?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef dieenebart het volgende:
Ik erger me meer mateloos aan Jaap. Hij is degene die het spel op slot gooit. De hele dag zit de gast achter zijn pc en zit te wachten tot Huub Claire wegstemt. Ondertussen wordt er niets tegen A en B ondernomen. B en A krijgen zo alle ruimte om hun spel te spelen en zo worden zij steeds populairder.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè? Ik erger me mateloos aan dat domme gelach en gewiebel. Ik ben benieuwd wat dieenebart hierover te zeggen heeft.
nee, maar dat komt omdat ik geen zonnebank hebquote:Op maandag 24 maart 2008 12:58 schreef farscapevr6 het volgende:
wel eens onder de zonnebank gelegen als je buikpijn hebt????
oei oei, nog niet het bericht van Noekje gelezenquote:Op maandag 24 maart 2008 13:00 schreef Desii het volgende:
ik zoek nog een paar mooie (och mooi, dat hoeft niet perse, zal ) iig caps van Klara en Mandel voor de blendwedstrijd vanavond hier live in de COS
Nee. Is het heilzaam of maakt het de buikpijn juist erger?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:58 schreef farscapevr6 het volgende:
wel eens onder de zonnebank gelegen als je buikpijn hebt????
Geloof het of niet maar we moeten nog een maand wachten tot ze vetrekt.....quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef Starlie het volgende:
Flikker Claire er alsjeblieft uit, erger me mateloos aan dat mens met d'r domme gelach.. Al is het een scheet, Claire ligt dubbel..
ik wordt er 3x zo ziek vanquote:Op maandag 24 maart 2008 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Is het heilzaam of maakt het de buikpijn juist erger?
Oh wacht ik zal even lachen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:00 schreef Desii het volgende:
ik zoek nog een paar mooie (och mooi, dat hoeft niet perse, zal ) iig caps van Klara en Mandel voor de blendwedstrijd vanavond hier live in de COS
Ahhh.. ik dacht dat het knoopjes waren. Vond het ook al hele vreemde knoopjes. Maar wordt het een soort masker ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:40 schreef Disana het volgende:
Allemaal losse rondjes klei met een speld erin die niet aan elkaar vast zitten.
Lijkt me een leuke voor een nieuw topic maar niet voor de cos.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:00 schreef Desii het volgende:
Mijn god. Dat kind is dus echt met het busje uit de inrichting gehaald.....................quote:Op maandag 24 maart 2008 13:40 schreef Disana het volgende:
Volgens mij slaat het helemaal nergens op, dat wat Claire aan het fröbelen is. Allemaal losse rondjes klei met een speld erin die niet aan elkaar vast zitten. Maar ja, als je maar wat te doen hebt.
Ze komt morgen praten en het geblaf van Brian in de uitzending....ik geloof er niks van.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:16 schreef Scandalous het volgende:
Palma komt dus echt niet meer terug?![]()
(Ik ben trouwens zo benieuwd of Brian's geblaf tegen Palma in de uitzending komt )
Ah, dat wist ik nietquote:Op maandag 24 maart 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
Ze komt morgen praten en het geblaf van Brian in de uitzending....ik geloof er niks van.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:16 schreef Scandalous het volgende:
Palma komt dus echt niet meer terug?![]()
(Ik ben trouwens zo benieuwd of Brian's geblaf tegen Palma in de uitzending komt )
Ik moest wel lachenquote:Op maandag 24 maart 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
There is a rat in the kitchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |