En ff de contouren op vet ja dan zekersquote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog 2 kleuren erbij en jullie hebben een Andy Warhol serie
Ik vond de laatste eigenlijk te dicht bij elkaar liggen om een keuze te kunnen makenquote:
zullen we dat doen Guuskee.... dan plakken we ze alle vier samen in één ..... gooien we ze op marktplaats en worden miljonairquote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
zo danquote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
miljonair worden? okee dan...quote:Op maandag 24 maart 2008 00:43 schreef Desii het volgende:
[..]
zullen we dat doen Guuskee.... dan plakken we ze alle vier samen in één ..... gooien we ze op marktplaats en worden miljonair
(doe ik er nog eentje met groen haar)
whahahaha, daar zitten sommige anderhalf jaar voor in de villa en wij doen het in 1 nachtje (zonder boetes, ruzies, sex... whahtever)
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:00 schreef mazaru het volgende:
Leuk die foto's![]()
Doen jullie dat met Photoshop?
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jaren '50 stijl foto
[ afbeelding ]
als jaap en nena kindjes zouden krijgen...quote:Op maandag 24 maart 2008 01:06 schreef Desii het volgende:
Gaaf Guuskee.... laat de miljoenen, miljoenen, miljoenen maar komen
Guuskeee tochquote:Op maandag 24 maart 2008 01:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als jaap en nena kindjes zouden krijgen...![]()
[ afbeelding ]
ik vind dit wel een apart topicquote:Op maandag 24 maart 2008 01:14 schreef avonne het volgende:
misschien een apart topic iets voor jullie?
hij is leukquote:Op maandag 24 maart 2008 01:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je nog een ideetje om te doen?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:17 schreef Desii het volgende:
[..]
hij is leuk![]()
![]()
![]()
Misschien kan Mazaru gifjes van de bevalling maken
Yep.... zullen we een blend maken van alle huidige bewonersquote:
God, het lijkt wel spitting image.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:42 schreef Yavido het volgende:
En dat was het dan, nog eentje hier (mag van BQ)
[ afbeelding ]
blend > samenvoeging van allemaalquote:Op maandag 24 maart 2008 01:21 schreef Ziet het volgende:
en een siggie?
totaal OT... maar dit is een signature (ofwel siggie)quote:Op maandag 24 maart 2008 01:21 schreef Ziet het volgende:
en een siggie?
Tweede paasdag en meer dan de helft van de bewonersquote:Op maandag 24 maart 2008 01:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
nu heb je meteen een idee over hoe leuk de streams zijn
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
nu heb je meteen een idee over hoe leuk de streams zijn
nieuwnieuws werkt zonder verslaggevers, een geselcteerd aantal gebruikers kunnen nieuws posten... vaak zooi.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:24 schreef Yavido het volgende:
omg, Mike in het nieuws: http://www.nieuwnieuws.nl(...)ijgt_eigen_huis.html
hoef je nu niet voor te bellenquote:Op maandag 24 maart 2008 01:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Peter doet vast ook wel mee..... en anders bel ik dgk-fan wel ff
tuurlijk.... geselliequote:Op maandag 24 maart 2008 01:24 schreef Ziet het volgende:
oké
ik snap alleen de signatuur nog niet
is dat een foto met de naam eronder ofzo?
misschien doe ik wel mee dan,
als het morgen pas klaar hoeft te zijn
ik vond hem wel leuk... mag nu ook hier...quote:Op maandag 24 maart 2008 01:29 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
pas op hoor anders worden er mensen boos
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kruip ook onder de lakens, lekker tijdens een afleveringetje van friends in slaap vallen...quote:Op maandag 24 maart 2008 01:30 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.... gesellie
waar gaan we voor een siggie of een blend??
ik lees het morgen wel bij..... truste
quote:
Nou ik moet zo echt naar bed. de V&D is hier morgen gewoon open en ik moetquote:
heje je eigen paaseieren ook geschilderd?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou ik moet zo echt naar bed. de V&D is hier morgen gewoon open en ik moet
er om 10 uur al zijn
daaaaaaar is ie weeeeeeerrrrrrrquote:Op maandag 24 maart 2008 01:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou ik moet zo echt naar bed. de V&D is hier morgen gewoon open en ik moet
er om 10 uur al zijn
Nee we zijn vandaag met de hele familie gaan bowlen enquote:Op maandag 24 maart 2008 01:36 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heje je eigen paaseieren ook geschilderd?
Zijn dat die muziek kenners die nu in bed liggen, terwijl de meest mooiste sonates van zn vingers rollen ?quote:
Het is technisch gezien allemaal bijna perfect hoor. Huub heeft echt eenquote:Op maandag 24 maart 2008 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat die muziek kenners die nu in bed liggen, terwijl de meest mooiste sonates van zn vingers rollen ?
Ik denk het jaquote:Op maandag 24 maart 2008 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat die muziek kenners die nu in bed liggen, terwijl de meest mooiste sonates van zn vingers rollen ?
Wat? Wordt dat zn nieuwe compositie?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef Prospera het volgende:
Brian in zijn slaap![]()
opschrijven, opschrijven opschrijven (pauze)
opschrijven opschrijven (pauze)
opschrijven
Of hij naar huis wil, weet ik niet. Wel herken ik iets ...... Als ik twee weken op vakantie ben geweest, sta ik ook vaak op zo'n manier vanaf een balkon of hotelraam te kijken tegen de tijd dat ik weer terug moet gaan. En niet alleen na een vakantie. Voor m'n werk zit ik vaak in het buitenland, soms lang. Ook dan betrap ik mezelf op zo'n momentje, gewoon uit het raam staren ........quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wil naar huis en staart naar de poort
Ja zoiets dacht ik ook te zienquote:Op maandag 24 maart 2008 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of hij naar huis wil, weet ik niet. Wel herken ik iets ...... Als ik twee weken op vakantie ben geweest, sta ik ook vaak op zo'n manier vanaf een balkon of hotelraam te kijken tegen de tijd dat ik weer terug moet gaan. En niet alleen na een vakantie. Voor m'n werk zit ik vaak in het buitenland, soms lang. Ook dan betrap ik mezelf op zo'n momentje, gewoon uit het raam staren ........
iddquote:
Ik snap die sig niet zo van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |