Wat? Wordt dat zn nieuwe compositie?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef Prospera het volgende:
Brian in zijn slaap![]()
opschrijven, opschrijven opschrijven (pauze)
opschrijven opschrijven (pauze)
opschrijven
Of hij naar huis wil, weet ik niet. Wel herken ik iets ...... Als ik twee weken op vakantie ben geweest, sta ik ook vaak op zo'n manier vanaf een balkon of hotelraam te kijken tegen de tijd dat ik weer terug moet gaan. En niet alleen na een vakantie. Voor m'n werk zit ik vaak in het buitenland, soms lang. Ook dan betrap ik mezelf op zo'n momentje, gewoon uit het raam staren ........quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wil naar huis en staart naar de poort
Ja zoiets dacht ik ook te zienquote:Op maandag 24 maart 2008 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of hij naar huis wil, weet ik niet. Wel herken ik iets ...... Als ik twee weken op vakantie ben geweest, sta ik ook vaak op zo'n manier vanaf een balkon of hotelraam te kijken tegen de tijd dat ik weer terug moet gaan. En niet alleen na een vakantie. Voor m'n werk zit ik vaak in het buitenland, soms lang. Ook dan betrap ik mezelf op zo'n momentje, gewoon uit het raam staren ........
iddquote:
Ik snap die sig niet zo van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |