abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57626305
Jeps, niet zo vaak meer als in het begin. Maar vind het gewoon leuk om te doen
Al zie ik er geen verschil mee... Oh nee, dan moet ik maar weer eens de chips en patat laten staan.

Die 15 kilo, tja geen zin om daar over te hebben. Ik weet van mezelf dat het dom is enzo, maar ik ben nu eenmaal een EMO-eter, en kan daar niets aan doen. Ga proberen weer sterk te worden. En op welke manier dan ook, maakt mij niet uit, als het maar lukt.

Ik vind overigens de EGA helemaal niet streng. Ik hoef geen honger te lijden, en je kunt zelf bepalen wat en wanneer je eet. Maar niet teveel etc, zoals je levenspatroon alitjd zou moeten zijn.
Wat bij mij het meeste helpt, is 1x per week daarna toe om te wegen.
pi_57626659
waarom verkoop je dan herbalife als het bij jou niet werkt en je er eigenlijk ook niet achter staat???
Dat kan er bij mij niet helemaal in.
pi_57626748
Ik heb niets verkocht... En ben daar dan ook vanaf gestapt.
Weer eens een opwelling geweest van mij
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:15:43 #212
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57627128
- Kwakveense: 84.6 (84,4) (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,7 (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 86,5 (86,0) (85,4) (86,1)
- Levi: 89,0 (87,5) (87,9) (88,0)
- B-J: 89,5 (90,0) (90,4) (91,5)

schade van de pasen is 2 ons erbij...nou, dat valt me mee! officieel weeg ik op vrijdag... dan update ik ook hier op de pagina normaal gesproken, maar ik kan t ook wel twee keer in de week doen. op woensdag voor hier en vrijdag voor de andere weeglijsjtes (ik heb lijstjes nodig om door te gaan)

oeh vandaag een nieuwe broek gekocht...een gewone zwarte maat 46 (met streepje) van de WE, yay! echt stimulerend, ik zie er echt dunner in uit.. bikini's gepast bij de hunkemuller maar wilde nog niks kopen omdat k misschien voor de zomer nog wel wat afval...en omdat mn oude nu afzakt wil ik juist een nieuwe en dan heb ik dat wéér...

succes allemaal weer...ik moet weer rennen. (oh en hoera voor B-J! zo dichtbij je gezonde gewicht al!! wauw!)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57627153
wat jij nodig hebt is geen ega, geen herballife of geen dansdvd's, maar een goede psycholoog volgens mij...

zo gaat 't niet echt de goede kant op, dat heen en weer gespring, dan weer dit, dan weer dat, dan weer zus, dan weer zo...

Weet niet of 't misschien al zo is dat je bij een psych bent, maar als ik 't allemaal zo lees is dat het voornaamste wat je 'even' moet doen.. zelfvertrouwen krijgen, zodat je niet meer gaat emo-eten...
Ja doei.
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:25:38 #214
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57627355
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef ymme het volgende:
Ik vind overigens de EGA helemaal niet streng. Ik hoef geen honger te lijden, en je kunt zelf bepalen wat en wanneer je eet. Maar niet teveel etc, zoals je levenspatroon alitjd zou moeten zijn.
Wat bij mij het meeste helpt, is 1x per week daarna toe om te wegen.
Voor mij was het te streng, ik kon het niet inpassen in mijn leven zeg maar Ik kon het ook prima volhouden, heb alleen de eerste weken echt honger gehad, daarna was het een "eitje", maar het pastte toch niet helemaal bij mij. Ik hoop dat jij er flink mee afvalt!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57627657
Ik lees hier veel meer over uhm.. "wonderpoeders"
van dat herballife e.d. en in het slank topic niet echt..
vraag me af of het gezond is

Kwam een standje tegen van herballife en volgens mij had die vrouw zelf niet eens zo veel verstand van eten,
terwijl zij mij alles uit probeerde te leggen. Toen knapte ik al een beetje af..
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:38:21 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_57627689
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Kwam een standje tegen van herballife en volgens mij had die vrouw zelf niet eens zo veel verstand van eten,
terwijl zij mij alles uit probeerde te leggen. Toen knapte ik al een beetje af..
Nah, veel positiefs zul je er hier niet over horen hoor
disclaimer
pi_57627725
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nah, veel positiefs zul je er hier niet over horen hoor
ik noem herballife maar ik bedoel eigenlijk alles wat anders is dan een normaal gezond eetpatroon.
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:41:00 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57627741
Mijn dag:
cursus, de hele godganse dag cursus, de hele dag zitten wat ik absoluut niet gewend ben.
Toen ik naar huis reed wou ik patat met vette mayo en een varkensate. Toen ik eenmaal besloten had om dat gewoon te doen en bijna bij de snackbar was, hoefde het ineens niet meer zo nodig...
Ben naar huis gegaan, gelijk omgekleed, Evy gelopen, nu even wat eten (gegrilde kipfilet met wat diepvries roerbakgroente) , douchen en om half negen weer naar bed
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:43:42 #219
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57627780
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn dag:
cursus, de hele godganse dag cursus, de hele dag zitten wat ik absoluut niet gewend ben.
Toen ik naar huis reed wou ik patat met vette mayo en een varkensate. Toen ik eenmaal besloten had om dat gewoon te doen en bijna bij de snackbar was, hoefde het ineens niet meer zo nodig...
Ben naar huis gegaan, gelijk omgekleed, Evy gelopen, nu even wat eten (gegrilde kipfilet met wat diepvries roerbakgroente) , douchen en om half negen weer naar bed
hahaha, mooi is dat Wel goed eigenlijk, om dan toch een gezond alternatief te eten en te hardlopen!

Hoezo moet je zo vroeg naar bed, morgen weer erg vroeg op?
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:44:46 #220
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57627800
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik noem herballife maar ik bedoel eigenlijk alles wat anders is dan een normaal gezond eetpatroon.
Volgens mij eten de meesten (als het niet iedereen is ) hier gewoon gezond, eventueel met hulp van een groep of diëtist. Dus volgens mij valt het hier reuze mee met de wonderpoedertijes
pi_57627875
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Volgens mij eten de meesten (als het niet iedereen is ) hier gewoon gezond, eventueel met hulp van een groep of diëtist. Dus volgens mij valt het hier reuze mee met de wonderpoedertijes
oh dan zal ik de namen van die groep/dietisten wel voor wonderpoedertjes aan hebben gezien..
pi_57627973
ik heb een afspraak bij de dietiste eindelijk heb ik de stap gezet 3 april om half 11
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:51:21 #223
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57627979
Volgens mij doen alleen ymme en Riann aan zulke dingen.

Ow ja en ik af en toe Modifast en dat is puur omdat ik slecht andere dingen kan eten en dan is zo'n flesje makkelijk als je weg bent...
pi_57627998
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
wat jij nodig hebt is geen ega, geen herballife of geen dansdvd's, maar een goede psycholoog volgens mij...

zo gaat 't niet echt de goede kant op, dat heen en weer gespring, dan weer dit, dan weer dat, dan weer zus, dan weer zo...

Weet niet of 't misschien al zo is dat je bij een psych bent, maar als ik 't allemaal zo lees is dat het voornaamste wat je 'even' moet doen.. zelfvertrouwen krijgen, zodat je niet meer gaat emo-eten...
dat is eigenlijk ook wat ik je wil aanraden ymme. Je geeft je lijf niet de kans om ook maar aan iets te wennen, en je bent duidelijk een emotie eter. Ik zou als ik jou was kijken of je ergens psychologische hulp kan krijgen, dit kan echt een effect hebben om je dieet vol te houden, het maakt het een stuk makkelijker als je de juiste persoon kan vinden om je te helpen..

En dit zeg ik omdat ik me oprecht zorgen maak over jouw manier van lijnpogingen en jojoën..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57628051
o laat maar ik heb me een beetje slecht ingelezen
het viel me gewoon op omdat ik meer gewend ben van. o geen ongezond eten gegeten = dus ik ben afgevallen
en dat het hier (uiteraard) wat moeilijker gaat. en wat professioneler.
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 maart 2008 @ 18:56:50 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57628121
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Heel eerlijk... ik geloof niet in wonderpoedertjes, ik geloof in de wetenschap en in het gezegde 'Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook...'. Dus wat mij betreft kun je alleen maar blijvend afvallen als je je eet- en leefpatroon aanpast.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57628580
P.F.
Mijn succesvol afvallen is pas begonnen toen ik een half jaar in een eetstoornissengroep heb gezeten, en daar, naast het aanleren van een normaal eetpatroon, ook een heleboel therapeutisch geblaat om mijn oren heb gekregen, wat overigens wel heeft geholpen.
Ik val niet snel af, maar dit is wel iets wat ik de rest van mijn leven vol kan houden, en dan hoeft het van mij niet heel snel omlaag te gaan..
al moet ik soms best even heel hard slikken als mensen mij in sneltreinvaart voorbijracen op weg naar hun ideale gewicht
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:13:23 #228
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57628612
ik heb na alle stuengroepjes, eetlijstjes en dr phil boeken uiteindelijk ook het meeste gehad aan een paar keer met een psych praten... pas nu ik leer mezelf gerust te stellen zonde rhulp van anderen of eten, en zonder uitvluchten conforntaties aan te gaan kan ik snoep en slecht eten laten staan als ik er niet écht trek in heb en, nog belangrijker voor mijn levensgeluk, het af en toe wél eten zonder dat ik meteen weer aan t vreten en schransen sla en kilo's aan kom.

zo is er vanmiddag een bossche bol ingegaan *bloos* heerlijk, en het kón vandaag ook. vanavodn eet ik gewoon weer een gezonde maaltjd etc.
pi_57628762
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef teigan het volgende:
P.F.
Mijn succesvol afvallen is pas begonnen toen ik een half jaar in een eetstoornissengroep heb gezeten, en daar, naast het aanleren van een normaal eetpatroon, ook een heleboel therapeutisch geblaat om mijn oren heb gekregen, wat overigens wel heeft geholpen.
Ik val niet snel af, maar dit is wel iets wat ik de rest van mijn leven vol kan houden, en dan hoeft het van mij niet heel snel omlaag te gaan..
al moet ik soms best even heel hard slikken als mensen mij in sneltreinvaart voorbijracen op weg naar hun ideale gewicht
Ach die mensen die snel afvallen, komen daarna net zo snel weer aan
Daar moet je dan maar aan denken

En inderdaad het 'probleem' aanpakken is wel de beste methode, die wondermiddeltjes van Ymme werken maar even
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:46:27 #230
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57629550
ymme, ik ben net als jou, een emo eter, Ik ben laatst bij zo'n therapeut geweest en hij heeft me flik wakker geschud, helpt wel..

alleen nja met gewicht niet zo.. vandaag biefstuk met diepvriesgroente en verse peultjes...
ben benieuwd morgen...
The girl that lost her mind
pi_57630667
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

oh dan zal ik de namen van die groep/dietisten wel voor wonderpoedertjes aan hebben gezien..
Het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar volgens mij zijn wonderpoedertjes nooit een goed idee, maar is een goede dietiste voor mensen die niet zo gezond eten bijna een must!
Ik heb trouwens ook wel goede verhalen gehoord over de Weight Watchers e.d., dat werkt ook best goed omdat je heel erg gestimuleerd wordt je gedrag aan te passen.

Zelf val ik langzaam af, met common sense en sport. En nu ga ik nachos eten als avondeten
Mr CF is er dol op, en ik vond dat het wel mocht, ik heb zo vreselijk weinig gegeten de afgelopen dagen!
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:45:40 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57631315
Wonderpoedertjes, als ze werkten was nu iedereen slank en gelijk.. Nee, dat is ook niet alles.

Marijke, jij gaat goed zeg!
En ja morgen om 4.15 uur op maar da's niet erg, daarna weekend
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57632416
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Wonderpoedertjes, als ze werkten was nu iedereen slank en gelijk.. Nee, dat is ook niet alles.
Oprah zei ooit dat als er een wondermiddel bestond zij dat zou weten en hoe duur het ook was, zij het zou gebruiken. Dus mijn conclusie is dus dat het niet bestaat, want Oprah jojo't ook lekker verder.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:32:10 #234
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57632856
Poedertjes komen er hier niet in, al heb ik wel een tijd slimfast repen in mijn tas gehad om te voorkomen dat ik eten ging kopen. Werkte goed, want ze waren niet bijzonder lekker en ik kon zo de winkels op het station voorbij lopen.

Isa, heb je m'n pm gekregen ivm volgende week?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57632913
poedertjes
Ja doei.
pi_57633612
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:32 schreef YPPY het volgende:
Isa, heb je m'n pm gekregen ivm volgende week?
Ja, maar ik was nog niet echt aan antwoorden toe gekomen Ik ga je zo snel mogelijk een berichtje terugsturen!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:59:19 #237
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57636052
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Marijke, jij gaat goed zeg!
En ja morgen om 4.15 uur op maar da's niet erg, daarna weekend
Dankje
Jij bent ook al heel wat kwijt!

Jeetje, dat is vroeg he! Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag? En weekend is altijd goed
pi_57636135
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar ik was nog niet echt aan antwoorden toe gekomen Ik ga je zo snel mogelijk een berichtje terugsturen!!
Waarom verbaast me dat nou niets?
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:02:57 #239
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57636185
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]
Ik heb trouwens ook wel goede verhalen gehoord over de Weight Watchers e.d., dat werkt ook best goed omdat je heel erg gestimuleerd wordt je gedrag aan te passen.
Dat is voor mij de reden geweest om bij de WW te gaan. Had het al eens thuis gedaan, maar wou nu toch naar de groep. Je krijgt de eerste 4 weken iedere week een foldertje over een aantal onderwerpen, als voeding, beweging en gedrag. Ik merk echt dat ik evenwichtigere keuzes kan maken (die je overigens ook prima kunt maken zonder de WW ). Maar voor mij is die stimulans van een groep erg prettig
quote:
Zelf val ik langzaam af, met common sense en sport. En nu ga ik nachos eten als avondeten
Mr CF is er dol op, en ik vond dat het wel mocht, ik heb zo vreselijk weinig gegeten de afgelopen dagen!
Langzaam afvallen is zo slecht niet hoor, volgens mij hou je dan ook gemakkelijker het gewicht er af uiteindelijk! En af en toe nachos is niets mis mee Hebben ze lekker gesmaakt?
pi_57638966
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef octopussy het volgende:

Waarom verbaast me dat nou niets?
(incrowd-dingetje )
pi_57641602
Nou de EGA is dus ook geen wonderpoedertje.
Daarom ben ik dit gaan doen. (Heb dit 3 jaar terug ook al gedaan).
En Moblo, ik heb geen psycholoog nodig.

Ik vind dat ik zelf al weer aardig veel op de rails heb.
Na alle gebeurtenissen die in korte tijd zijn gebeurt, is het niet gek, dat iemand niet erg lekker in zijn vel zit.
Het is een heftige periode geweest, en is het nog. Maar misschien dat dit alles een mens alleen maar sterker maakt. Het duurt even, maar je leert ervan. Je leert hoe het leven daadwerkelijk in elkaar zit.
Je wordt volwassener etc. Het leven is hard, maar ooh zo mooi.

En ik vind het dan een klein beetje (mijn idee, mijn mening, kan het ook verkeerd begrijpen), een rot opmerking, dat ik alleen een psycholoog nodig heb.
  donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:04 #242
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57641727
je moet t niet als een belediging opvatten denk ik ymme, maar als goede raad.

er zijn mensen die zeggen dat íedereen om de zoveel tijd eens een goede doorloopbeurt bij een psych nodig heeft, of je nou problemen hetb of niet. dat vind ik ook wat overdreven, maar onderschat niet hoeveel het kan helpen om verkeerde gedachtenpatronen (die je vaak onbewust hebt) aan te pakken...
pi_57641768
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:27 schreef ymme het volgende:
Nou de EGA is dus ook geen wonderpoedertje.
Daarom ben ik dit gaan doen. (Heb dit 3 jaar terug ook al gedaan).
En Moblo, ik heb geen psycholoog nodig.

Ik vind dat ik zelf al weer aardig veel op de rails heb.
Na alle gebeurtenissen die in korte tijd zijn gebeurt, is het niet gek, dat iemand niet erg lekker in zijn vel zit.
Het is een heftige periode geweest, en is het nog. Maar misschien dat dit alles een mens alleen maar sterker maakt. Het duurt even, maar je leert ervan. Je leert hoe het leven daadwerkelijk in elkaar zit.
Je wordt volwassener etc. Het leven is hard, maar ooh zo mooi.

En ik vind het dan een klein beetje (mijn idee, mijn mening, kan het ook verkeerd begrijpen), een rot opmerking, dat ik alleen een psycholoog nodig heb.
Maar je hebt het al ooit eens gedaan en kennelijk heeft het niet gewerkt
Dus waarom nog een keer?

Het is duidelijk dat je hulpt nodig hebt om dit te kunnen maar denk dat je dat inderdaad beter bij een psycholoog (waar niets mis mee is) kan doen dan bij weer een tijdelijk dieet
pi_57642154
EGA is geen dieet.
Het helpt je je patroon te veranderen.
Dus ontbijten. lunch en dineer.
En met gezonden tussendoortjes.

Dus niets geen honger lijden, dieeten etc.
Elke week praat je over hoe de week verlopen is. Je zit dan met meer mensen, die ook graag gezond willen zijn etc. En je moet dan wegen. Zodat je per week je resultaten deelt met je mede mens en vooral jezelf.
Ik ga samen met een vriendin. En daar heb ik een grote steun aan.
pi_57642378
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:06 schreef ymme het volgende:
EGA is geen dieet.
Het helpt je je patroon te veranderen.
Dus ontbijten. lunch en dineer.
En met gezonden tussendoortjes.

Dus niets geen honger lijden, dieeten etc.
Elke week praat je over hoe de week verlopen is. Je zit dan met meer mensen, die ook graag gezond willen zijn etc. En je moet dan wegen. Zodat je per week je resultaten deelt met je mede mens en vooral jezelf.
Ik ga samen met een vriendin. En daar heb ik een grote steun aan.
Iemand hier vond het toch te streng?
En je hebt het al ooit eens gedaan, dus waarom zit je nu niet nog steeds in dat patroon?
pi_57642447
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:06 schreef ymme het volgende:
EGA is geen dieet.
Waarom geen WeightWatchers? (of een soortgelijke dieetclub) Die leren je een gezond eetpatroon aan, zonder rare fratsen van (bijna)geen koolhydraten enzo.

Oja, en over de psych... voel je niet aangevallen... zo is het niet bedoeld. Hulp zoeken moet ik ook nodig eens doen. Ik heb ook periodes dat ik het gevoel heb het allemaal prima aan te kunnen of periodes waarin ik het "weg relativeer", in de zin van: "kijk eens naar -die en die- uiteindelijk moet ik gewoon niet zeuren, ik heb het zo slecht nog niet".

Feit is alleen dat ik wel degelijk last heb van emo-eten en nog wat dingen waarvan ik weet dat ze een psychische oorzaak (kunnen) hebben. En ik schat zo in dat dat voor jou niet anders is. Ik "ken" je nu al een tijdje uit deze topics en ik denk eigenlijk dat je heel goed je best doet, maar je hóeft het niet alleen te doen. Er is niets mis met hulp zoeken. Maak het jezelf niet moeilijker dan nodig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57642487
dan vind je het maar een rotopmerking, maar het is het énige wat ik je kan en wil aanraden op dit moment ymme.
Je komt alles behalve stabiel over, hupt van het ene in het andere, boekt geen vooruitgang en wordt daar vervolgens ook weer chagerijnig van, want ervoor zorgt dat je weer in iets anders hupt, etc. etc. het circeltje is rond, zeg maar.. en dat vind ik naar om te zien, en dús raad ik je een psycholoog aan, en niet wéér een andere manier om af te vallen, want ik hebt 't vermoeden (en ik hoop écht dat ik 't mis heb) dat dit ook niet aanslaat als je daarin ook maar één tegenslag hebt..

Je hebt vanalles meegemaakt de laatste tijd, overlijden, etc. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Het is ook niet een haat-sneer naar je toe, dat ik zeg dat je naar een psych moet, maar bezorgdheid. Het gáát allemaal niet zo lekker op 't moment, en blijven aanmodderen is wel het laatste wat je nodig hebt nu..

dus doe ermee wat je wilt, maar ik stel mijn mening niet bij
Ja doei.
pi_57642515
Een psycholoog zoeken is imo een heel goed idee, ja. Wat Levi zegt. Ook gewoon om aan je lichaamsbeeld te werken.

Waarom voel je je in vredesnaam beledigd, ymme? Denk je dat psychologen alleen voor losers zijn die hun eigen boontjes niet kunnen doppen?
* ColdFeet loopt ook bij een psycholoog
pi_57642530
en verder:

vakantie naar Newcastle geboekt, nu nog hopen dat 't hotel plaats heeft

2 daagjes Engelend woei!!!!!
Ja doei.
pi_57642552
en nog verder: weer slapen
Ja doei.
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:29:59 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_57642567
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
Een psycholoog zoeken is imo een heel goed idee, ja. Wat Levi zegt. Ook gewoon om aan je lichaamsbeeld te werken.

Waarom voel je je in vredesnaam beledigd, ymme? Denk je dat psychologen alleen voor losers zijn die hun eigen boontjes niet kunnen doppen?
* ColdFeet loopt ook bij een psycholoog
Juh, ik ben zelfs een mental case met antidepressiva enzo
disclaimer
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:31:55 #252
30252 Soempie
Procreating
pi_57642604
@ MoBlo Door zo overtuigd te zeggen: 'wat jij nodig hebt..' & 'dan vind je het maar een rotopmerking' lijkt het in elk geval wel een sneer. Ik zeg niet dat je je mening bij moet stellen, maar misschien heeft het meer effect als je het iets minder bot brengt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57642643
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Juh, ik ben zelfs een mental case met antidepressiva enzo
Wel een leuke mental case

Maar ik ben zelf een beetje te laf om actie te ondernemen en écht naar en psych te gaan. Hik er al 2 jaar tegenaan. Net als een nieuwe tandarts zoeken, ben gewoon een beetje bang voor dat soort dingen. Weet niet zo goed waarom, maar de stap nemen beangstigt me gewoon.
***Levi was here***
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:34:54 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_57642670
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar ik ben zelf een beetje te laf om actie te ondernemen en écht naar en psych te gaan. Hik er al 2 jaar tegenaan. Net als een nieuwe tandarts zoeken, ben gewoon een beetje bang voor dat soort dingen. Weet niet zo goed waarom, maar de stap nemen beangstigt me gewoon.
Ow ja, dat is ook echt niet makkelijk, ik heb er jarenlang tegenaan gehikt. Pas toen zelfs mijn moeder er mee naar de dokter heeft durven gaan was ik om
disclaimer
pi_57642688
[op bed met laptop:') ]

misschien heb je gelijk, en excuses daarvoor dan, máár altijd maar knuffelig doen helpt soms niet.. misschien verkeerd, dat geef ik toe, maar ik wílde gewoon even 'hard' zijn omdat het me ergens écht wel aan het hart gaat.. en nou ja.. het is iig duidelijk

maar, als het de manier van vragen is, bij deze, excuses ymme, maar persoonlijk kan ik je alleen dit aanraden..
Ja doei.
pi_57642694
Mijn excuus Moterbloempje. Ik heb het verkeerd begrepen.
Ik snap de goede bedoeling, maar ik heb een sterke wil, en ga d'r proberen uit te komen, op mijn eigen krachten.
pi_57642733
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef ymme het volgende:
Ik snap de goede bedoeling, maar ik heb een sterke wil, en ga d'r proberen uit te komen, op mijn eigen krachten.
Maar meisje, dat hoeft toch helemaal niet. Je bent ook sterk als je om hulp durft te vragen....
***Levi was here***
pi_57642744
En zo'n steungroep heeft ook veel weg van psychologische ondersteuning natuurlijk.

Vind het ook echt wel een dieet met zoveel regeltjes 'zoveel gram koolhydraten per dag en 0 suikers, een lepel olie (GADVER!).
Ik denk niet dat ik heel uniek ben, en wanneer ik niet genoeg koolhydraten binnenkrijg, functioneer ik simpelweg veel slechter, daarom begrijp ik niet dat mensen die iets anders te doen hebben buiten afvallen een 0 KH dieet voor langere tijd aankunnen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57642770
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

OK, zo lang duurde het bij mij niet... Maar ik heb eerst een week moed verzameld om een verwijzing te vragen bij de huisarts, en vervolgens heeft het me echt weken gekost voordat ik durfde te bellen... Ik zette het nota bene elke dag op mijn to-dolist

Het is niet het leukste wat er is, naar de psycholoog. Maar het helpt (meestal) wel, en het effect gaat langer mee dan het zoveelste dieet!
No offence Ymme, ik loop hier sinds afgelopen zomer rond, en ik geloof dat ik je al met 4 of 5 nieuwe lijnpogingen heb zien beginnen. Elke keer hetzelfde liedje: 'nu moet het echt anders, en ik ga mijn schouders eronder zetten' etc.
pi_57642784
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef ymme het volgende:
naar een psych gaan zegt niks over de sterkte van je wil, meer over je bereidheid dat iemand je even onverbloemd een spiegel voorhoudt en je daarmee dingen kan tonen waarvan je zelf niet eens doorhad dat dat de verkeerde kant op gaat (of dreigt te gaan)

* omearos is serious basket case, inclusief opname in een kliniek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')