quote:
Is Het Keldertje dicht?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef Picchia het volgende:
De laatste tijd heb ik zoveel plaatjes. Alleen is er geen geschikte plek om ze te posten.
Lijkt wel een rockband.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:21 schreef Picchia het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom mogen wij dit niet horen?
Ik ben doende die staat te niet te doen, sigme.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:06 schreef sigme het volgende:
Nog altoos eeuwig student, Apropos? Of heb je het eraan moeten geven?
Hihi.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:18 schreef Monidique het volgende:
Gaat-ie weer met z'n 'te niet te doen'.
Hoe vreselijk is dit allesquote:Op zondag 23 maart 2008 19:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ben doende die staat te niet te doen, sigme.
Hopelijk kan ik nog een tweede studie doen, al even praktisch als mijn eerste.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe vreselijk is dit alles.
Veel kracht en wijsheid gewenst.
Wat heeft Rutte dan nog meer gestudeerd?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:24 schreef Monidique het volgende:
En daarna lijsttrekker van de VVD...
het klonk snedig.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:27 schreef Monidique het volgende:
Dat weet ik niet, hè, maar...
Dat was ook niet nodig.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:31 schreef Monidique het volgende:
Ik zie geen hoofdletter.
Dank.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:43 schreef Monidique het volgende:
Dat bepaal jij.
Gevoelig nummer.quote:
Wacht maar tot ze op jou verjaardag heb leggen knallen.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:54 schreef Picchia het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed nummer.
Staat dat er zo?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze op jou verjaardag heb leggen knallen.
Dat heeft ze waarschijnlijk ook gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ach, als ze het verzwegen hadden zouden meteen weer figuren als jij op staan die zeggen "zie je wel, complot van links'.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:02 schreef PJORourke het volgende:
De NOS opent het journaal met nieuws over de Fitna-website.Zijn ze helemaal gek geworden daar?
echte vrienden delen.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Iemand in de kou laten staan, da's pas communistisch.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
echte vrienden delen.
Sociaal-communistisch humanisme
Geen verrassende uitspraak voor iemand die met Amerikaanse propaganda is opgegroeid.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Iemand in de kou laten staan, da's pas communistisch.
Ik ben de vader van de Amerikaanse propaganda, dus die opmerking slaat op niks.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen verrassende uitspraak voor iemand die met Amerikaanse propaganda is opgegroeid.
Dan moet je bijslapenquote:Op zondag 23 maart 2008 20:38 schreef Apropos het volgende:
Welke zestig uren, sigme? Doorgaans word ik in zo'n periode minstens een maal met stramheid bezocht.
Uh, nee. Het is namelijk nieuws waarmee ze zelfs bij Hart van NL niks kunnen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Klopkoek het volgende:
Ach, als ze het verzwegen hadden zouden meteen weer figuren als jij op staan die zeggen "zie je wel, complot van links'.
Iedereen moet het gezag van kameraad Pot erkennen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:54 schreef Picchia het volgende:
Liberalisme is toch het makkelijkst om overtuigend te verdedigen. Die zijn gebaseerd op zulke lekkere algemeen geaccepteerde waarden. Begin elke zin met iedereen of ieder individu en klaar.
Ieder heeft zijn eigen verantwoordelijkheid in het erkennen van het gezag van kameraad Pot.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Iedereen moet het gezag van kameraad Pot erkennen.
Zo?
Vleierquote:
But for Fitna, I'm gonna carve him up real nice.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
I kill a communist for fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |