Gelijk besteld natuurlijk. Zojuist aangekomenquote:
Voor het lekkerste ijs heb je geen stroom nodig. Doe aan één zijde ijsklontjes uit de koeler of vriezer en keukenzout in de bal (Dit koelt. Het mixt niet met de overige ingrediënten) en bijvoorbeeld yoghurt, suiker en citroensap in de andere zijde. Dan kan het balspel beginnen. Rol de bal over. Na 20 tot 25 minuten heb je je eigen ijs.
De vertaling is sowieso niet geweldig. Maar je moet het ding een kwartier in beweging houden; welke beweging maakt niet uit zeggen ze.quote:
Van een webshop in 'buitenkookspullen'.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:22 schreef Biancavla het volgende:
Grappig. Waar heb je dat vandaan?
Ik ook, ik ook. Gezien het weer ga ik eerst maar eens appeltaart met vanilleijs maken, denk ik.quote:Ben benieuwd of het je gaat lukken er iets lekkers van te maken.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:37 schreef veldmuis het volgende:
'buitenkookspullen' 'avontuurlijk'
HOE KOM JE TIJDENS EEN AVONTUURLIJK BUITENKOOKDING AAN EEN ZAK VOL IJSKLONTJES?
Eh, okay, dat wist ik niet. Tnx.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, het is niet verplicht het ding te gebruiken op avonturen ver van de beschaving. Hoor.
Staat tegenover dat er goedkoop ijs uit komt. In elk geval; de ingredienten zijn niet duur en het kost geen stroom en het ding heeft niet veel ingewikkelde onderdelen dus zou even mee moeten kunnen gaan. Maar goed, eerst maar eens zien wat voor ijs eruit komt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:49 schreef Biancavla het volgende:
Oh, toch een beetje duur voor een geincadeautje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Het is niet zozeer een reactie, maar zout zorgt voor het verlagen van het vriespunt van water. Je sneeuw, wat dus 0 graden is, kan dan veel kouder worden, waardoor je water in je ijsmengsel bevriest.quote:Op zondag 23 maart 2008 09:44 schreef W1ZZ het volgende:
Wat leuk, op deze manier werd roomijs gemaakt vóór de uitvinding van de ijskast. Bakje met ingrediënten in een grotere bak met sneeuw zetten en dan zout door de sneeuw mengen. Dit veroorzaakt een reactie waardoor het mengsel heel snel heel koud wordt. Grappig dat iemand nu ineens heeft bedacht daar zo'n ijsmakertje van te klussen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |