Daar heb je dan weer kruiskop spijkers voorquote:
Ja, en niet zomaar een paar...... één toilet op vijf afgevaardigden... de Roemenen zitten met de handen in het haar. Ik zou gaan voor toiletstoelen voor de heren.....kunnen ze rustig door vergaderenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:39 schreef Polonium-120 het volgende:
aan het kruis genageld zijn is niet fijn![]()
En al helemaal niet met hoge nood. Nu eist de NAVO meer wc's voor top in Boekarest![]()
De dames geen klachten of krijgen die een plastuit of zijn er geen damesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en niet zomaar een paar...... één toilet op vijf afgevaardigden... de Roemenen zitten met de handen in het haar. Ik zou gaan voor toiletstoelen voor de heren.....kunnen ze rustig door vergaderen
Navo bijeenkomst skattie....geen dames...hooguit een paar manwijven of een stel van lichte zeden...ter lering ende vermaakquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
De dames geen klachten of krijgen die een plastuit of zijn er geen dames
Lui varken is ut. Beetje rond hangen 11 maandenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef Polonium-120 het volgende:
waar hangt de kerstman in deze tijd van het jaar uit![]()
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Navo bijeenkomst skattie....geen dames...hooguit een paar manwijven of een stel van lichte zeden...ter lering ende vermaak
zeg dat wel, de diplomatieke wereld is een smerig zooitjequote:
Nou ik heb die film gezien " The Passion of the Christ "quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:53 schreef Polonium-120 het volgende:
zou jezus dan toch sadomasochistische trekjes hebben gehad... na een beetje billenkoek, zweepslagen en geselingen een paar klemmen en spelden op verschillende lichaamsdelenwaarna, na een beetje knutselen, een kruis op maat wordt vervaardigt die als ultimo hulpstuk dient en je aan het kruis wordt genageld dan vind ik dat een fantastisch rollenspel
Whehehehe dat heb ik dus ook altijd.. En nu gewonnen dusquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
Goh ik had er ook eén geopend.
Die kan dus weer dicht.
welkom in de 21ste roemeniequote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en niet zomaar een paar...... één toilet op vijf afgevaardigden... de Roemenen zitten met de handen in het haar. Ik zou gaan voor toiletstoelen voor de heren.....kunnen ze rustig door vergaderen
Je kuit ....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
K met P!![]()
Zit ik heul verloren in de verkeerde te posten omdat die bug me zit te buggen!![]()
en ja, ik ben weer terug. En ja, mijn kuit doet raar...
't Was ook geen komedie toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb die film gezien " The Passion of the Christ "
Echt vrolijk word je er niet van
Oh JESUS verkeerd begrepenquote:
ja, ineens een steek en branderige pijn. Maar dat ging eigenlijk binnen een paar seconden weer weg. Dus nog 3x 3 minuten gerend. zit net ff een poosje en daarna ging lopen toch wel lastigquote:
spread your legs buurvrouwquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
K met P!![]()
Zit ik heul verloren in de verkeerde te posten omdat die bug me zit te buggen!![]()
en ja, ik ben weer terug. En ja, mijn kuit doet raar...
Echt niet?!quote:
you wishquote:
Oh ja dat geren van jequote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ineens een steek en branderige pijn. Maar dat ging eigenlijk binnen een paar seconden weer weg. Dus nog 3x 3 minuten gerend. zit net ff een poosje en daarna ging lopen toch wel lastig![]()
Maar, ff doorzetten..
Life of Brian ... Briljantquote:
Ik had naar Midas moeten luisterenquote:
Ohh uh op je kont blijven zitten ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik had naar Midas moeten luisteren![]()
En naar jou...![]()
![]()
precies...quote:
Goed bezig hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
precies...
Maar ja, eigenwijs hè.![]()
T zal wel meevallen. Het is immers vrijdag. zo een fles pijnstilling wijn, en dan loop ik weer als een kieviet
wat niet is kan nog komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed bezig hoorToch niet aan de ananassen he?
Yep das een mooie ... En dat ga ik dit jaar bewerkstelligen. Ff onder het mes en dan ren ik ook weerquote:
ff onder het mesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep das een mooie ... En dat ga ik dit jaar bewerkstelligen. Ff onder het mes en dan ren ik ook weer
ALs ze het willen doen JA GRAAG !!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff onder het mes![]()
Laat je een nieuwe heup zetten?
Kudt... voor mij hoef je het niet te doen hoor....al dat gebik en gebeitel in je onderlichaam....quote:
Ik wil je niet deprimeren. Is het niet zo dat ze daar zeer terughoudend mee zijn, omdat dit maar twee keer kan ofzo en een heup maar beperkt meegaat?? zou wel lekker voor je zijn om pijnvrij te zijn...quote:
Daarom wilden ze me niet helpen. Ik ben te jong (eindelijk ergens te jong voorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt... voor mij hoef je het niet te doen hoor....al dat gebik en gebeitel in je onderlichaam....![]()
En volgens mij ben je ook nog wel erg jong voor zo'n ingreep....of niet?
Pijn is waardeloos......quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom wilden ze me niet helpen. Ik ben te jong (eindelijk ergens te jong voor) Maar ik baal er nu echt van . Lopen is een drama.Pijn is een gewenning geworden En nu ben ik het echt zat
Euthanasie is er tochquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan me voorstellen dat je het een keer zat bent. Ze zouden eens iets moeten verzinnen voor jonge mensen met heupafwijkingen...
Nee ik sprak net een gozer op me werk.. Zelfde leeftijd als ik .. 2 nieuwe heupen gekregen . En die is super gelukkig en kan alles weer. Voor die tijd moesten zijn kids zijn sokken en schoenen aandoen .. En kreeg de tip van het ziekenhuis waar ie geholpen is. Hem is verteld dat die heup 25 jaar meegaat. Ik loop al een paar jaar bij het VU en daar gaat ie maar 15 jaar mee iid..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil je niet deprimeren. Is het niet zo dat ze daar zeer terughoudend mee zijn, omdat dit maar twee keer kan ofzo en een heup maar beperkt meegaat?? zou wel lekker voor je zijn om pijnvrij te zijn...
Moet ik daarvoor naar Frankrijkquote:
kijk maar uit voor je het weet hebben ze je een anus aangenaaid...quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kijk maar uit voor je het weet hebben ze je een anus aangenaaid...
Daar schijnt nog best mee te leven te zijn zo wordt mij dagelijks verteld...quote:
Ja zal best maar ik ben toch een vrouwtjes vrouwtjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar schijnt nog best mee te leven te zijn zo wordt mij dagelijks verteld...
ik zit er ook niet op te wachten hoor verders...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zal best maar ik ben toch een vrouwtjes vrouwtjeWil dat graag zo houden
En van me anus blijft iedereen af![]()
Dzjee, jij bent echt een erg, je wil niets delen......quote:
Storm pas maandag tochquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit er ook niet op te wachten hoor verders...![]()
Wat is het hier rustig. Stilte voor de storm?
mompelt iets over niet alles moeten willen delen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjee, jij bent echt een erg, je wil niets delen......![]()
Van je scampie's moet iedereen afblijven en nu ook al van je anus...
Dan klopt het wel dat het nu stil is dusquote:
Mijn scampies en anus zijn iid heiligquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjee, jij bent echt een erg, je wil niets delen......![]()
Van je scampie's moet iedereen afblijven en nu ook al van je anus...
Alsof er iemand zit te springen om je aambeien af te lebberen....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn scampies en anus zijn iid heilig
De rest niet WMCY![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef APK het volgende:
[DGK - 651] Naast de verwarming
Ze worden steeds onvriendelijker.
Een afscheidsboodschap is ook al teveel gevraagd.
Perfect timing for what?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi op tijd....perfecte timing..
Ach, ieder huis heeft zo z'n kruis....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef APK het volgende:
Ze worden steeds onvriendelijker.
Een afscheidsboodschap is ook al teveel gevraagd.
Met een beetje olie en knoflookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof er iemand zit te springen om je aambeien af te lebberen....
Als je er echt op staat, ik wil daar wel een vorkje prikken hoor....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met een beetje olie en knoflook![]()
of waren dat de scampies
sorry, serie-tijdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit er ook niet op te wachten hoor verders...![]()
Wat is het hier rustig. Stilte voor de storm?
Ik heb ze verdomme in de vriezer..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je er echt op staat, ik wil daar wel een vorkje prikken hoor....
als je er op staat hangt je darm er wel een heel end uitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je er echt op staat, ik wil daar wel een vorkje prikken hoor....
Prioriteitenquote:
5 dagen toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, 't is verdomd gemoedelijk de laatste zes dagen.....hoe dat nu toch opeens kan...
Ach, het schijnt dat ZDNGMW zich doodlacht als ze een ban heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, 't is verdomd gemoedelijk de laatste zes dagen.....hoe dat nu toch opeens kan...
Nou ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me er door moet slépen.quote:
Letterlijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, het schijnt dat ZDNGMW zich doodlacht als ze een ban heeft.
Dat er nog vele mogen volgen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
welke kijk je nu?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me er door moet slépen.
Maar heb de hoop dat het beter gaat worden. Nog 2 en dan moet het leuk zijn.
Ik geef ze nog anderhalf uur de kans
altijd weer die wederopstanding.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jerichoquote:
Hangt ervan af....quote:
Neuh, de paasgedachte zit inmiddels diep in mij.quote:
Iemand zou er voor kunnen zorgen dat het ZDNGMW verandert ZDWMIquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jericho!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jericho![]()
Hoge verwachtingen maar ongelovelijk saai! En de hoofdrolspeler lijkt sprekend op Brian en is net zo heldhaftig.
Bij mij ook, heb vanavond JCS besteld, komt morgen binnenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, de paasgedachte zit inmiddels diep in mij.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
En weer met pasenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
altijd weer die wederopstanding.
Laat je kruis es met rustquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
Brian en Jericho...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jericho![]()
Hoge verwachtingen maar ongelovelijk saai! En de hoofdrolspeler lijkt sprekend op Brian en is net zo heldhaftig.
Dus dat helpt ook niet mee
Zeg me dat het leuker wordt!quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Brian en Jericho...
Dat doet me ergens aan denken...
Heb je vorig jaar nog aan Karen gegeven, toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:40 schreef CarOnline het volgende:
Bij mij ook, heb vanavond JCS besteld, komt morgen binnen
Sorry...quote:
Ja, toen had ik em voor haar gekocht. Soundtrack heb ik al tijden maar de dvd zelf nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je vorig jaar nog aan Karen gegeven, toch?![]()
En dan zeggen: wat zie je er opgewekt uit!quote:
Doot moet ze!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef noekje het volgende:
Het spijt me, heb niet eens in fb gekeken. Scrolde snel door de lijst heen.
Omdat het goede vrijdag is zijn je zonden je vergeven...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef noekje het volgende:
Het spijt me, heb niet eens in fb gekeken. Scrolde snel door de lijst heen.
Nou, spannend dan. Of iig IETS wat me aan het scherm geplakt houdt!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk?
De hele fucking wereld is genuked!
Hééé jij was toch ook een ei (halfzacht) ofzo .. Tis jou feesiequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan zeggen: wat zie je er opgewekt uit!
hè glukkig...quote:
Probeer eens een tube velpon.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Of iig IETS wat me aan het scherm geplakt houdt!
Gauw m'n strik omdoen danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hééé jij was toch ook een ei (halfzacht) ofzo .. Tis jou feesie![]()
quote:
Over mixed signals gesproken. Nou, welke wordt het??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat het goede vrijdag is zijn je zonden je vergeven...
LOLquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan zeggen: wat zie je er opgewekt uit!
check de editquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
Over mixed signals gesproken. Nou, welke wordt het??
Ga lekker bij je Lost-bijbelcluppie mutsen als je Jericho niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:47 schreef CarOnline het volgende:
Nou, spannend dan. Of iig IETS wat me aan het scherm geplakt houdt!
Die van mij, en dat je dan in latex gekleed bent enzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef noekje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ga lekker bij je Lost-bijbelcluppie mutsen als je Jericho niet leuk vindt.![]()
Ik ben al bij 16.
iets zegt me dat het nu niet over een houten kruis op je rug gaat meer...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die van mij, en dat je dan in latex gekleed bent enzo.
Wurgsex is niet handig maar je weet er vast wel raad mee !!quote:
Dat smeert zoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer eens een tube velpon.....
Sjezus Noekje, het is pasen, dus het wordt na die kruisiging wel weer opgelost enzo... doodt is niet echt doodtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
WTF is creatief met ei?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Wurgsex is niet handig maar je weet er vast wel raad mee !![ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus Noekje, het is pasen, dus het wordt na die kruisiging wel weer opgelost enzo... doodt is niet echt doodt
'T hoort erbeiquote:
Wellus, wil jij effe tillen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
iets zegt me dat het nu niet over een houten kruis op je rug gaat meer...
Ja niks, één keer en dan ook goed. Heb een hekel aan Heintjes. Eerst zeggen dat je dood bent en opeens...boe. Zout dan ook maar op.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus Noekje, het is pasen, dus het wordt na die kruisiging wel weer opgelost enzo... doodt is niet echt doodt
Ja en dan geboeid luisteren zekerquote:
't Duurt maar een lang weekend.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leeft pasen écht bij jullie in de provincie?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
Zal blij zijn als pasen voorbij is.
Paaseitjes
Sorry, zit helemaal in het goede vrijdag thema...quote:
Schrijf nog eens, maar dan in hoofdletters.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kerken zaten vandaag vol.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Leeft pasen écht bij jullie in de provincie?
waarom.....iemand last van z'n ogenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Schrijf nog eens, maar dan in hoofdletters.
Welkequote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorry, zit helemaal in het goede vrijdag thema...![]()
En nu heb ik Queen in mijn hoofd....
Ogenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
waarom.....iemand last van z'n ogen
Duh !!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:09 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Geen privé info van mij plaatsen.
Jaaaaaah, da's leuk!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Welke
Killer Queen?
Of gaan we weer een gezamelijke Bohemian Rhapsody doen?
De paaseitjes welquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Leeft pasen écht bij jullie in de provincie?
Eerst aftellen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jaaaaaah, da's leuk!Bohemian Rapsody it is. Het is niet voor niks groundhogday
![]()
http://youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI
Innuendo natuurlijk...![]()
één twee durie!quote:
Kom kom, als je jolig kan doen over mijn ongeluk in een topic genaamd "Lobasca is een dronken hoer", dan moet je dat niveau hier toch ook kunnen halen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
waarom.....iemand last van z'n ogen
Ja... maar dan maken ze wel een boek over je, en een ziljard films, en, en, en, en ehm...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja niks, één keer en dan ook goed. Heb een hekel aan Heintjes. Eerst zeggen dat je dood bent en opeens...boe. Zout dan ook maar op.
Ooooops ga je het stokje overnemenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom kom, als je jolig kan doen over mijn ongeluk in een topic genaamd "Lobasca is een dronken hoer", dan moet je dat niveau hier toch ook kunnen halen.
quote:
Yep.quote:
Wipe-O En drukt d´r snorharen ffquote:
Lol eraf ofzo ..quote:
Ja dat had ik nou ook even.quote:
Die is wel leuk!quote:
Ga ik nog es datenquote:
Ben er alweer overheen. Niet letterlijk nemen he ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat had ik nou ook even.![]()
Wat zijn we toch gevoelig.
Héérlijk!! Ik heb hem net zitten kijken (de hele film) . Zeker het slotliedje. http://youtube.com/watch?v=1loyjm4SOa0quote:
Euh, nog een keer plus 1.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:35 schreef CarOnline het volgende:
Robbie![]()
Hoevaak heb je die nou gehoord inmiddels?
http://youtube.com/watch?v=Kmp3CTWt52Mquote:
quote:
Robbie!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Kmp3CTWt52M
deze vind ik ook leuk... swing when your winning is grijs gedraaid hier...
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
als jullie daar nou even samen over vechten dan gaan Rob en ik ff daten
Erg eigenlijk...quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben er alweer overheen. Niet letterlijk nemen he ?
Ik begrijp die ergernis niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Ja PK, het ligt aan mij omdat ik m'n ergernis niet voor me kon houden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Erg eigenlijk...![]()
dEUS is nog niet langsgeweest trouwens...![]()
Gert, ouwe chagerijn, je zit te verzaken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow joepie Soury gaat weer met de quotes klooien. Wordt het toch nog gezellig.
Gert, ik heb nog een verzoekje uitstaan
hallo, vmbo hier...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
[ link | [url=http://www.eslawrence.com/lg/7SUDS03HKT.jpg[/img]&[img]http://www.schoonmaakprodukten.be/uploads/producten/soda.jpg]afbeelding[/url] ]
Nee ik vloog uit de bocht. En mijn ergernis hoef je niet te begrijpen. Dat hier uit gaan leggen, is al weer te veel gedoe.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begrijp die ergernis niet.![]()
Sorry dat ik dit op het forum doe en niet privé, maar NMNS ging nergens uit de bocht.
Ik ben het een beetje zat.
Huh?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hallo, vmbo hier...![]()
doe s uitleggen
Hah, je bent zo gebonden als wat! Je kan heel niet met Robbie datenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Het opperhoofd zegt: time for bed...
en zo is het....
Die Suds, die had ik ff gemist. Maar hierna dus nooit meer, dat snap je...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
Ik zie twee plaatjes! Eentje van suds (whatever that may be, maar google biedt altijd de helpende hand) en eentje van een zak soda.
![]()
Voor de zekerheid dan maar, om mijn groundhogday-verplichting te vervullen:http://www.youtube.com/watch?v=h3r7Oo0Fs-8
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hah, je bent zo gebonden als wat! Je kan heel niet met Robbie daten![]()
Twas hier behoorlijk gezellig enzo.. ???? En nu foetsie..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik vloog uit de bocht. En mijn ergernis hoef je niet te begrijpen. Dat hier uit gaan leggen, is al weer te veel gedoe.
*met een gerust hart gaat slapen*quote:
Kan dat hele topic niet meer terugvinden....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom kom, als je jolig kan doen over mijn ongeluk in een topic genaamd "Lobasca is een dronken hoer", dan moet je dat niveau hier toch ook kunnen halen.
Trusten Buuv!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*met een gerust hart gaat slapen*
Slaap lekker Buufquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben gratis..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan dat hele topic niet meer terugvinden....![]()
wist ook niet dat ze er geld voor vroeg
En net moest ik het niet te letterlijk nemen, dat lol eraf.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas hier behoorlijk gezellig enzo.. ???? En nu foetsie..
You fine.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ohh please Gert .. Ga je nest in en doe de kurk erinquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En net moest ik het niet te letterlijk nemen, dat lol eraf.![]()
HET IS HIER NU GEWOON WEER GEZELLIG !![]()
Feelgood plaatje, zou dat helpen? Eigenlijk een dag te vroeg, maar ja.
Tweede glaasje wijn pas schat. Of bedoel je in mijn (originele) anus?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh please Gert .. Ga je nest in en doe de kurk erin
Straks een stuk metaal in bed........quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gratis..![]()
Maar dan krijg je ook niks
Sta ik weer es broodnodig op lange tenen te trappenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:12 schreef Polonium-120 het volgende:
voor het paasontbijt...
[ afbeelding ]
Oh wowquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:12 schreef Polonium-120 het volgende:
voor het paasontbijt...
[ afbeelding ]
... en daar hoort natuurlijk een bevrucht eitje bijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Sta ik weer es broodnodig op lange tenen te trappen
Ik ga er maar niet opinquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Straks een stuk metaal in bed........
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Tweede glaasje wijn pas schat. Of bedoel je in mijn (originele) anus?
Oh daar komt mijn hippocampus vandaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
over anussen wordt geen woord gerept, maar...
Wijn beschadigt brein meer dan bier
Uitgegeven: 17 maart 2008 15:31
Vooral vrouwen lopen de kans op een verkleinde hippocampus, zij drinken namelijk het meeste wijn
mooi om te lezen... een muis die er als de kippen bij isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:26 schreef Soury het volgende:
Jaap Fischer
Tekst en muziek: Joop Visser
.../
Maar de volgende dag at ik rijst met hele jonge kip of hen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:26 schreef Soury het volgende:
Toen het ei zei, toen het ei zei
Denk 'ns dat het een jongetje is
Dat je je gaat staan bakken
Denk 'ns dat het je broertje is
Dat zacht sist in de pan
Denk 'ns dat 'ie verkrampt uit angst
De rand probeert te pakken
En dat 'ie dan terug in de boter glijdt
Wat dan, wat dan ... ?
Ja leven is hard Caro..quote:
Nee ik ben een eiquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mooi om te lezen... een muis die er als de kippen bij is
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar komt mijn hippocampus vandaan
Ikke niet en een vette plak bacon erbij ... Jippiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me![]()
Ik hou het gewoon bij choco-eitjes
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke niet en een vette plak bacon erbij ... Jippie
Das mijn kist tief op te smalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:41 schreef Polonium-120 het volgende:
de SC is als een nagel aan mijn kist, ik denk dat ik moet slapen![]()
Had wel gezellig kunnen zijn. Maar ik hoop weer wakker te worden morgenquote:
Neem gerust je tijd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hier uit gaan leggen, is al weer te veel gedoe.
maak me maar wakker als je zin hebt in een spelletjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Had wel gezellig kunnen zijn. Maar ik hoop weer wakker te worden morgen![]()
Tip muizen houden niet zo van kaas. Zoetigheid is de truukquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
oke dan zet ik deze op ebay![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
maak me maar wakker als je zin hebt in een spelletje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
maak me maar wakker als je zin hebt in een spelletje![]()
[ afbeelding ]
Hebben we gedaan hoor, over de foon.quote:
Ga effe lekker dood als je het niet snapt met je overijsselse hersentjes.quote:
Sorry, je bent te intelligent voor mequote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ga effe lekker dood als je het niet snapt met je overijsselse hersentjes.
Morgen moet ik Milaan San Remo rijden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Begint het wielrennen al weer bijna Coos?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niks mis met mensen uit "de tuin van Nederland"
Ik hoop dat we in september weer zoiets krijgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:04 schreef APK het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=3YibugYfDXU&feature=related
Moet je de verwarming aanzetten.quote:
Staat aan. Maar mn dekbedje is warmerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:08 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je de verwarming aanzetten.![]()
Tosti geitenkaas/ tomaat.
Middag.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag!
Mooie plaatjes!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:32 schreef Polonium-120 het volgende:![]()
alleen voor mensen zonder hoogte vrees
Net m'n oude heer aan de lijn, die wenste mij fijne kerstdagen, weet je zeker dat de tijd niet kloptquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:52 schreef Polonium-120 het volgende:
21 maart 2008 20:41 Arnhem (alleen de tijd lijkt niet te kloppen)![]()
Heb inmiddels een correctie mogen ontvangen.....over 2007quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:46 schreef APK het volgende:
Sorry.![]()
En dan ook nog 450 eigen risico plus tandartsrekening terug, life is sweet.![]()
En digitale tv is ook prachtig.![]()
Ik ook, mijn as gaat meteen in de kliko.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben en blijf ook maar een gewone arme donder....wiens graf geheid, wegens geldgebrek, na tien jaar geruimd gaat worden......![]()
als hij hetzelfde parkeert zoals hij klok kijktquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Net m'n oude heer aan de lijn, die wenste mij fijne kerstdagen, weet je zeker dat de tijd niet klopt![]()
Bijna 80.....dan weet je het wel.....'t gaat allemaal niet zo soepeltjes meer....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als hij hetzelfde parkeert zoals hij klok kijkt
dat hij maar verder in goede gezondheid mag verkerenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijna 80.....dan weet je het wel.....'t gaat allemaal niet zo soepeltjes meer....
Mijn as moet bij het chemisch afval.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, mijn as gaat meteen in de kliko.
geef maar aan mij, dat verkoop ik zonder moeite voor 50¤ per gram.quote:
Daarvoor lever je dan wel een rietje er bij mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
geef maar aan mij, dat verkoop ik zonder moeite voor 50¤ per gram.
Fuck's sake!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:41 schreef Soury het volgende:
Via het bergpad van APK kwam ik deze tegen Brrrrrrrrrr![]()
http://www.liveleak.com/view?i=081_1204235810
Bowie is eigenlijk best een foute vogel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:41 schreef Py het volgende:
Daarvoor lever je dan wel een rietje er bij mag ik aannemen?![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=r44OFO-MNPo
Navond
Aaahquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:41 schreef Soury het volgende:
Via het bergpad van APK kwam ik deze tegen Brrrrrrrrrr![]()
http://www.liveleak.com/view?i=081_1204235810
Ietwat psychedelisch clipje niewaar?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Bowie is eigenlijk best een foute vogel.
Respectloos t.o. het leven kwam in me opquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aaah
Wat ongelovelijk eng! Dat weet zn moeder vast niet
Ga gewoon iets creatiefs doen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef Manu82 het volgende:
Het is hier ook meer dood dan levend!
Is het weer vrouwenavond?
Ben ik aan het doen, voetbal begint, weet nog niet of ik daar vrolijk van wordquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ga gewoon iets creatiefs doen!![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:44 schreef APK het volgende:
PSV Hiero: mms://streamwebtown.com/ajacied18
Dat je na afloop jankend voor de tv moge zitten.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aaah
Wat ongelovelijk eng! Dat weet zn moeder vast niet
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef Manu82 het volgende:
Het is hier ook meer dood dan levend!
Is het weer vrouwenavond?
wat zou je doen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
En als ik het wel wist deed ie het nooit meer
Meisjes doen dat toch niet? toch?!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
as dat mijn kind was, wilde ik het ook niet weten. Moet hier al bijna van kotsen van eng.
![]()
En als ik het wel wist deed ie het nooit meer
d'r benen breken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
wat zou je doen dan?
Uit je testament schrappen?
D'r? Ik dacht dat je alleen knullies had?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
d'r benen breken.![]()
![]()
maar even serieus: ik hoop échtéchtécht niet dat ze zulke dingen gaan doen.
Ja, ik begrijp er dus allemaal geen fuck meer van. Eigenlijk doet m'n knie niet echt pijn meer, kan hem alleen niet strekken en aan de binnenkant is er iets mis maar dat kon ze woensdag nog niet goed zien Nu zit ik met die halve gips/spalk poot, wat gigantisch jeukt de hele dag. Woensdag mag ik weer naar de trauma arts en dan is m'n knie hopelijk een keer dun genoeg om te kijken wat er nu precies mis mee is. Daarna weer even naar de gipskamer om m'n voet weer uit de spitsstand te krijgenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
hoe is het met je knie eigenlijk?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |