't Duurt maar een lang weekend.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus Noekje, het is pasen, dus het wordt na die kruisiging wel weer opgelost enzo... doodt is niet echt doodt
Leeft pasen écht bij jullie in de provincie?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
Zal blij zijn als pasen voorbij is.
Paaseitjes
Sorry, zit helemaal in het goede vrijdag thema...quote:
Schrijf nog eens, maar dan in hoofdletters.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, 't is verdomd gemoedelijk de laatste zes dagen.....hoe dat nu toch opeens kan...
Kerken zaten vandaag vol.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Leeft pasen écht bij jullie in de provincie?
waarom.....iemand last van z'n ogenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Schrijf nog eens, maar dan in hoofdletters.
Welkequote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorry, zit helemaal in het goede vrijdag thema...![]()
En nu heb ik Queen in mijn hoofd....
Ogenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
waarom.....iemand last van z'n ogen
Duh !!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:09 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Geen privé info van mij plaatsen.
Jaaaaaah, da's leuk!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Welke
Killer Queen?
Of gaan we weer een gezamelijke Bohemian Rhapsody doen?
De paaseitjes welquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Leeft pasen écht bij jullie in de provincie?
Eerst aftellen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jaaaaaah, da's leuk!Bohemian Rapsody it is. Het is niet voor niks groundhogday
![]()
http://youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI
Innuendo natuurlijk...![]()
één twee durie!quote:
Kom kom, als je jolig kan doen over mijn ongeluk in een topic genaamd "Lobasca is een dronken hoer", dan moet je dat niveau hier toch ook kunnen halen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
waarom.....iemand last van z'n ogen
Ja... maar dan maken ze wel een boek over je, en een ziljard films, en, en, en, en ehm...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja niks, één keer en dan ook goed. Heb een hekel aan Heintjes. Eerst zeggen dat je dood bent en opeens...boe. Zout dan ook maar op.
Ooooops ga je het stokje overnemenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom kom, als je jolig kan doen over mijn ongeluk in een topic genaamd "Lobasca is een dronken hoer", dan moet je dat niveau hier toch ook kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |