Doot moet ze!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef noekje het volgende:
[DGK - 651] Naast de verwarming
Het spijt me, heb niet eens in fb gekeken. Scrolde snel door de lijst heen.
Omdat het goede vrijdag is zijn je zonden je vergeven...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef noekje het volgende:
[DGK - 651] Naast de verwarming
Het spijt me, heb niet eens in fb gekeken. Scrolde snel door de lijst heen.
Nou, spannend dan. Of iig IETS wat me aan het scherm geplakt houdt!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk?
De hele fucking wereld is genuked!
Hééé jij was toch ook een ei (halfzacht) ofzo .. Tis jou feesiequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan zeggen: wat zie je er opgewekt uit!
hè glukkig...quote:
Probeer eens een tube velpon.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Of iig IETS wat me aan het scherm geplakt houdt!
Gauw m'n strik omdoen danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hééé jij was toch ook een ei (halfzacht) ofzo .. Tis jou feesie![]()
quote:
Over mixed signals gesproken. Nou, welke wordt het??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat het goede vrijdag is zijn je zonden je vergeven...
LOLquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan zeggen: wat zie je er opgewekt uit!
check de editquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
Over mixed signals gesproken. Nou, welke wordt het??
Ga lekker bij je Lost-bijbelcluppie mutsen als je Jericho niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:47 schreef CarOnline het volgende:
Nou, spannend dan. Of iig IETS wat me aan het scherm geplakt houdt!
Die van mij, en dat je dan in latex gekleed bent enzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef noekje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ga lekker bij je Lost-bijbelcluppie mutsen als je Jericho niet leuk vindt.![]()
Ik ben al bij 16.
iets zegt me dat het nu niet over een houten kruis op je rug gaat meer...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die van mij, en dat je dan in latex gekleed bent enzo.
Wurgsex is niet handig maar je weet er vast wel raad mee !!quote:
Dat smeert zoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer eens een tube velpon.....
Sjezus Noekje, het is pasen, dus het wordt na die kruisiging wel weer opgelost enzo... doodt is niet echt doodtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
WTF is creatief met ei?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Wurgsex is niet handig maar je weet er vast wel raad mee !![ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus Noekje, het is pasen, dus het wordt na die kruisiging wel weer opgelost enzo... doodt is niet echt doodt
'T hoort erbeiquote:
Wellus, wil jij effe tillen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
iets zegt me dat het nu niet over een houten kruis op je rug gaat meer...
Ja niks, één keer en dan ook goed. Heb een hekel aan Heintjes. Eerst zeggen dat je dood bent en opeens...boe. Zout dan ook maar op.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus Noekje, het is pasen, dus het wordt na die kruisiging wel weer opgelost enzo... doodt is niet echt doodt
Ja en dan geboeid luisteren zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |