Daar heb je dan weer kruiskop spijkers voorquote:
Ja, en niet zomaar een paar...... één toilet op vijf afgevaardigden... de Roemenen zitten met de handen in het haar. Ik zou gaan voor toiletstoelen voor de heren.....kunnen ze rustig door vergaderenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:39 schreef Polonium-120 het volgende:
aan het kruis genageld zijn is niet fijn![]()
En al helemaal niet met hoge nood. Nu eist de NAVO meer wc's voor top in Boekarest![]()
De dames geen klachten of krijgen die een plastuit of zijn er geen damesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en niet zomaar een paar...... één toilet op vijf afgevaardigden... de Roemenen zitten met de handen in het haar. Ik zou gaan voor toiletstoelen voor de heren.....kunnen ze rustig door vergaderen
Navo bijeenkomst skattie....geen dames...hooguit een paar manwijven of een stel van lichte zeden...ter lering ende vermaakquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
De dames geen klachten of krijgen die een plastuit of zijn er geen dames
Lui varken is ut. Beetje rond hangen 11 maandenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef Polonium-120 het volgende:
waar hangt de kerstman in deze tijd van het jaar uit![]()
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Navo bijeenkomst skattie....geen dames...hooguit een paar manwijven of een stel van lichte zeden...ter lering ende vermaak
zeg dat wel, de diplomatieke wereld is een smerig zooitjequote:
Nou ik heb die film gezien " The Passion of the Christ "quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:53 schreef Polonium-120 het volgende:
zou jezus dan toch sadomasochistische trekjes hebben gehad... na een beetje billenkoek, zweepslagen en geselingen een paar klemmen en spelden op verschillende lichaamsdelenwaarna, na een beetje knutselen, een kruis op maat wordt vervaardigt die als ultimo hulpstuk dient en je aan het kruis wordt genageld dan vind ik dat een fantastisch rollenspel
Whehehehe dat heb ik dus ook altijd.. En nu gewonnen dusquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:57 schreef Coos het volgende:
Goh ik had er ook eén geopend.
Die kan dus weer dicht.
welkom in de 21ste roemeniequote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en niet zomaar een paar...... één toilet op vijf afgevaardigden... de Roemenen zitten met de handen in het haar. Ik zou gaan voor toiletstoelen voor de heren.....kunnen ze rustig door vergaderen
Je kuit ....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
K met P!![]()
Zit ik heul verloren in de verkeerde te posten omdat die bug me zit te buggen!![]()
en ja, ik ben weer terug. En ja, mijn kuit doet raar...
't Was ook geen komedie toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb die film gezien " The Passion of the Christ "
Echt vrolijk word je er niet van
Oh JESUS verkeerd begrepenquote:
ja, ineens een steek en branderige pijn. Maar dat ging eigenlijk binnen een paar seconden weer weg. Dus nog 3x 3 minuten gerend. zit net ff een poosje en daarna ging lopen toch wel lastigquote:
spread your legs buurvrouwquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
K met P!![]()
Zit ik heul verloren in de verkeerde te posten omdat die bug me zit te buggen!![]()
en ja, ik ben weer terug. En ja, mijn kuit doet raar...
Echt niet?!quote:
you wishquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |