Oh ja dat geren van jequote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ineens een steek en branderige pijn. Maar dat ging eigenlijk binnen een paar seconden weer weg. Dus nog 3x 3 minuten gerend. zit net ff een poosje en daarna ging lopen toch wel lastig![]()
Maar, ff doorzetten..
Life of Brian ... Briljantquote:
Ik had naar Midas moeten luisterenquote:
Ohh uh op je kont blijven zitten ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik had naar Midas moeten luisteren![]()
En naar jou...![]()
![]()
precies...quote:
Goed bezig hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
precies...
Maar ja, eigenwijs hè.![]()
T zal wel meevallen. Het is immers vrijdag. zo een fles pijnstilling wijn, en dan loop ik weer als een kieviet
wat niet is kan nog komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed bezig hoorToch niet aan de ananassen he?
Yep das een mooie ... En dat ga ik dit jaar bewerkstelligen. Ff onder het mes en dan ren ik ook weerquote:
ff onder het mesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep das een mooie ... En dat ga ik dit jaar bewerkstelligen. Ff onder het mes en dan ren ik ook weer
ALs ze het willen doen JA GRAAG !!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff onder het mes![]()
Laat je een nieuwe heup zetten?
Kudt... voor mij hoef je het niet te doen hoor....al dat gebik en gebeitel in je onderlichaam....quote:
Ik wil je niet deprimeren. Is het niet zo dat ze daar zeer terughoudend mee zijn, omdat dit maar twee keer kan ofzo en een heup maar beperkt meegaat?? zou wel lekker voor je zijn om pijnvrij te zijn...quote:
Daarom wilden ze me niet helpen. Ik ben te jong (eindelijk ergens te jong voorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt... voor mij hoef je het niet te doen hoor....al dat gebik en gebeitel in je onderlichaam....![]()
En volgens mij ben je ook nog wel erg jong voor zo'n ingreep....of niet?
Pijn is waardeloos......quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom wilden ze me niet helpen. Ik ben te jong (eindelijk ergens te jong voor) Maar ik baal er nu echt van . Lopen is een drama.Pijn is een gewenning geworden En nu ben ik het echt zat
Euthanasie is er tochquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan me voorstellen dat je het een keer zat bent. Ze zouden eens iets moeten verzinnen voor jonge mensen met heupafwijkingen...
Nee ik sprak net een gozer op me werk.. Zelfde leeftijd als ik .. 2 nieuwe heupen gekregen . En die is super gelukkig en kan alles weer. Voor die tijd moesten zijn kids zijn sokken en schoenen aandoen .. En kreeg de tip van het ziekenhuis waar ie geholpen is. Hem is verteld dat die heup 25 jaar meegaat. Ik loop al een paar jaar bij het VU en daar gaat ie maar 15 jaar mee iid..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil je niet deprimeren. Is het niet zo dat ze daar zeer terughoudend mee zijn, omdat dit maar twee keer kan ofzo en een heup maar beperkt meegaat?? zou wel lekker voor je zijn om pijnvrij te zijn...
Moet ik daarvoor naar Frankrijkquote:
kijk maar uit voor je het weet hebben ze je een anus aangenaaid...quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kijk maar uit voor je het weet hebben ze je een anus aangenaaid...
Daar schijnt nog best mee te leven te zijn zo wordt mij dagelijks verteld...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |