Toch is het voor de posters volgens mij leuker, als ze in harmonie verder zingen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja op zich wel. Het ene topic was echter al zover terug gezakt in de index dat ik geen actie heb ondernomen.
Word je erg blij als ik een merge voor je aanvraag?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch is het voor de posters volgens mij leuker, als ze in harmonie verder zingen.
Kleine moeite, groot plezier. Is het aparte topic al weer in ere hersteldquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Word je erg blij als ik een merge voor je aanvraag?
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:57 schreef donroyco het volgende:
Moet er nog iets aangepast worden aan de header? Laat het me dan weten via PM
quote:Op woensdag 23 april 2008 08:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doe niet debiel. Als het even kan.
Hoelang wordt deze troll nog getolereerd? Ik ben helemaal voor leuke, blije, supergrappige posts. Maar deze trollkloon mag ondertussen wel weg, niet waar?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Irritant mannetje, jij bent. Met je zelfgenoegzame eigendunk die denkt dat er maar één route is naar de heilsstaat, een heilsstaat waar je eigen portemonnee voorop staat welteverstaan.
T werkt volgens mij weer.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over PM praten mag niet meer. Verboten!
Hij lijkt idd wel steeds radicaler te wordenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Hoelang wordt deze troll nog getolereerd? Ik ben helemaal voor leuke, blije, supergrappige posts. Maar deze trollkloon mag ondertussen wel weg, niet waar?
Ja, daar maakte ik een positieve opmerking over, maar iemand wiste dat vervolgens maar.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
T werkt volgens mij weer.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar maakte ik een positieve opmerking over, maar iemand wiste dat vervolgens maar.
Raar....
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef Chewie het volgende:
De verzorgingsstaat is onbetaalbaar aan het worden
Kan er wat gedaan worden aan de walgelijke manier van discusieren door Echtgaaf Scorpio & FJD?
Dat is het ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mmmm, ik zie in het topic een hoop gejij en stereotypering. Teleurstellend
Waarvoor van mijn kant excuses. Ik begin het op een gegeven moment ook gewoon leuk te vinden om iemand op discrepanties en rarigheden in een betoog te wijzen. Dat gebeurt niet altijd in even nette bewoordingen, daarom ben ik ook geen politicus, en het leidt tot een heleboel offtopic gedoe.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mmmm, ik zie in het topic een hoop gejij en stereotypering. Teleurstellend
Oorzaak-gevolg. Je kwam met een zeer abjecte stelling, en ja daarop had ik gereageerd. Dat we lessen moeten trekken uit het verleden, mijn beste. Ik wijs je ergens op, niet uit kwade wil. Je had ook kunnen besluiten om niet direct in een kramp te schieten.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef Scorpie het volgende:
EchtGaaf, niet zo huilen, je bent zelf begonnen met de Hitlervergelijking.
Ik wens je veel succes. Ik hoop dat je galbak mentaliteit nou eens voorgoed kan achterlaten.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:52 schreef FJD het volgende:
Dat gezegd hebbende zal ik m'n leven wederom gaan beteren, het ging al best lang goed
Prima plan. Sluit ik het topic wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Voorstel; we beginnen opnieuw met het topic, nieuwe OP , oude topic wordt gesloten.
Niet nodig.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Voorstel; we beginnen opnieuw met het topic, nieuwe OP , oude topic wordt gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |