hopelijk gaat het dan lukken!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ga een 10 rittenkaart nemen voor 45 euro
daar zit ook begeleiding in en het opstellen van een persoonlijk schema
Probeer eens te schaduwboxen met die gewichten in je handen of probeer met de training constant je handschoenen aan te houden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik doe aan muay thai maar dat gaat niet zo goed als je geen kracht hebt in je armen
ik heb dumbells van 0.5 kg. of is dat te zwaar![]()
biceps is zo voor je uit met gewichten en omhoog brengen?
Muah, ik kon het ook niet vroeger. En zonder een speciaal schema te volgen en voldoende te eten + sportschool druk ik nu 80 kg met de benchpress en kan ik 20x opdrukkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:56 schreef T3rr0r het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand zich geen enkele keer kan opdrukken eigenlijk
ja ik denk dat ik ook zo moet beginnenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:56 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Muah, ik kon het ook niet vroeger. En zonder een speciaal schema te volgen en voldoende te eten + sportschool druk ik nu 80 kg met de benchpress en kan ik 20x opdrukkenIk was begonnen met alleen de stang te drukken. Persoonlijk vind ik dit al heel wat.
En een weekje eerder kon je er tussen de 20 en 40....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Net 53 gedaan, toen zakte mijn armen in elkaar.
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:12 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
100 als ik op sta, 100 als ik ga slapen,
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
En een weekje eerder kon je er tussen de 20 en 40....
Opdrukken voor een man is ook heel anders dan voor een vrouw. Ik ken mensen die kunnen er zo 100+ achter elkaar maar ken geen vrouwen die ook meer dan 15 kunnen halen.
En als ik zoveel moeite doen dat ik door mijn armen zak dan kan ik wel iets meer dan 40, sorry dat ik dat er niet bij heb gezegd! Echt, mijn oprechte excuses.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:49 schreef LasTeR het volgende:
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat iemand zich niet minstens 5 keer op kan drukken... Laat staan één keer. Ik zou anders eens naar een personal trainer gaan in een fitness centre om zo misschien een schema voor je op te stellen.
Ik doe met gemak 20 en 40 als ik moeite doe, en dat is niet eens in topconditie...
Ik word geil van je hard to get gedrag.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:36 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]
Ga toch weg, leer eerst je arm maar op tillen newb
Als je ook nog even je eigen lichaamsgewicht erbij vermeld, want elke ecto kan makkelijk opdrukkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:12 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
100 als ik op sta, 100 als ik ga slapen,
80quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je ook nog even je eigen lichaamsgewicht erbij vermeld, want elke ecto kan makkelijk opdrukken
Ik vind het juist charmant.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gelezen![]()
![]()
Je gaat wel erg vaak achter elkaar kickboksen hoor! 3 dagen achter elkaar is niet goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Afspraak sportschool ging niet door!
Maar wel zondag/maandag/disndag/donderdag kickboksen
en misschien woensdag een soort kick fun maar dat is zonder sparren dus minder leukMaar wel boksen met gewichtjes en zo dus dat is dan wel weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |