Alleen jammer dat je meestal vanuit je benen tilt, met je armen tillen is iets heel anders.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben niet slap. Ik kan alleen niet opdrukken.
Ja boodschappen tassen kan ik tillen
ja m'n vader van 100 kilo kan ik optillen
ja grindtegels kan ik optillen
Dumpels naast je laten hangen en dan ellebogen buigen zodat dumbels bij je schouder/kin komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Welke oefening bedoel je?
Geduld... Je moet niet meteen resultaat verwachten. Gewoon rustig opbouwen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
godverdomme fok die wilskracht
met alle woede van de wereld kom ik nog niet omhoog
Begin eerst maar met één keer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Geduld... Je moet niet meteen resultaat verwachten. Gewoon rustig opbouwen.
Dumbell curls... Die trainen overigens vnl de biceps, die oefening moet je dus zeker niet als enige doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Dumpels naast je laten hangen en dan ellebogen buigen zodat dumbels bij je schouder/kin komen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:21 schreef El_Rolando het volgende:
Een kuil graaf je toch ook niet met behulp van een forum?
Daarnaast mag het niet bij welke vorm van boksen dan ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:46 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
en ik je ff flink in de Kloten trap met een low-kick? Ow wacht vrouwen hebben helemaal geen Ballen jammer genoeg.
O dan kan ik wel oneindig doorgaan met 0.5 kgquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Dumpels naast je laten hangen en dan ellebogen buigen zodat dumbels bij je schouder/kin komen.
Wat voor spier is bovenarm?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Even voor TS,
Opdrukken gebruikt vooral deze spieren,
Bovenarm
Borst
Onderrug
Wat van de drie ben ik?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Daarnaast mag het niet bij welke vorm van boksen dan ook.
Ga nou gewoon eerst lekker je borst, bovenrug en triceps op apparaten en met dumbbells trainen, liefst onder begeleiding van een trainer of instructeur zodat je niet onbewust smokkelt of een verkeerde houding aanmeet. Daarna beginnen met opdrukken op je knieën, evt met je knieën op een step ofzo. Moet goed gaan. Daarnaast denk ik dat je aan een fitnessinstructeur veel meer hebt dan aan een stel fokkers die doen of ze slim, stoer en mannelijk zijn.
Volg dit advies op en het komt zeker goed. Niet dat alle fitnessinstructeurs zo enorm veel verstand van zaken hebben, maar er lopen ook goede tussenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Daarnaast mag het niet bij welke vorm van boksen dan ook.
Ga nou gewoon eerst lekker je borst, bovenrug en triceps op apparaten en met dumbbells trainen, liefst onder begeleiding van een trainer of instructeur zodat je niet onbewust smokkelt of een verkeerde houding aanmeet. Daarna beginnen met opdrukken op je knieën, evt met je knieën op een step ofzo. Moet goed gaan. Daarnaast denk ik dat je aan een fitnessinstructeur veel meer hebt dan aan een stel fokkers die doen of ze slim, stoer en mannelijk zijn.
Heb je blessures? Nee? Fitnessinstructeur of misschien dat zelfs je bokstrainer een ALO-opleiding gevolgd heeft. Ik hoef voor mijn fitnessbegeleiding niks bij te betalen, maar bij veel goedkopere sportscholen is dat juist weer wel zo... Goed navragen dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat is dan beter.. fysio of fitness? En moet je ook extra betalen voor begeleiding?
Fysio krijg je alleen igv blessures.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat is dan beter.. fysio of fitness? En moet je ook extra betalen voor begeleiding?
Je hebt niets zwaarders? jezusquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O dan kan ik wel oneindig doorgaan met 0.5 kg
Zal eens kijken voor zwaardere gewichtjes..
Je noemt nu allemaal bewegingen waarbij je allemaal geen triceps / borst gebruikt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben niet slap. Ik kan alleen niet opdrukken.
Ja boodschappen tassen kan ik tillen
ja m'n vader van 100 kilo kan ik optillen
ja grindtegels kan ik optillen
maar opdrukken dus niet. en daar gaat dit topic over.
Ik ga een 10 rittenkaart nemen voor 45 euroquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb je blessures? Nee? Fitnessinstructeur of misschien dat zelfs je bokstrainer een ALO-opleiding gevolgd heeft. Ik hoef voor mijn fitnessbegeleiding niks bij te betalen, maar bij veel goedkopere sportscholen is dat juist weer wel zo... Goed navragen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |