Verstand kun je niet hebben van vetpercentages, maar ik weet wel wat zo ongeveer gezond is.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dank je voor de oefeningen
ik las ook ergens dat jij verstand had van vetpercentages?
ik schijn nu 25% te hebben
en wil liever 20% maar dat schijnt dan weer te mager te zijn
(maar ik ben niet breed/volopteus gebouwd dus volgens mij heb ik niet zoveel vet nodig)
waarom dat dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:41 schreef cultheld het volgende:
Tip: vraag aan iemand of ie je benen vasthoudt terwijl jij op probeert te drukken.
Ja, iemand tilt je benen op en dan ga jij opdrukken. Dat vind ik altijd wel fijn trainen.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
waarom dat dan?
of bedoel je in de lucht ? das kei moeilijk !
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had nu echt rugpijn bij trainen dus opdrukken wou niet zo
Oh check m'n armen
van sate prikkers naar dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buikspierlicht?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja die is een beetje sneu eh
Oh zijn trouwens foto's in buikspierlicht van een hele gunstige hoek
m'n armen zijn heul niet zo breed
Kan zijn dat je in je rug gaat hangen en hem hol maakt, dan kan dat een beetje een aanslag zijn op je spieren. Altijd je buik inhouden en dus de spanning op je buikspieren houden voor een mooie, rechte houding tijdens plankie en opdrukkenquote:Op maandag 7 april 2008 10:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Okee.. Wat leuk!
vanavond weer trainennn
alleen heb ik echt best wel rugpijn af en toe
kan dat door het (verkeerd) opdrukken komen?
Oh, daten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja alleen m'n rug hoorvoor de rest ben ik bol en rond
Moet je beter zoeken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik kan m'n spieren ook nog niet echt vinden!
Pics ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef Tinkepink het volgende:Grappig topic. Ik druk me op het moment 30 x achter elkaar op en merk niet dat mijn tieten verdwijnen, zoals sommigen hier zeggen. Sterker nog, ze worden juist mooier en gaan meer "staan". Ook mijn armen en buik worden slanker en strakker en vooral mooier. Echt gespierd zou ik mezelf nog niet noemen.
Een half jaar geleden kwam ik tot één keer opdrukken. Toen ben ik begonnen met eerst een beetje naar beneden te zakken en vanuit die positie weer omhoog. Op het moment dat ik dat 10 x achter elkaar kon, ging ik wat "dieper", todat ik "normaal" kon opdrukken. Nu voer ik het aantal steeds een beetje op.
Succes ermee iig!
Heb jij behoefte aan pics van een vrouw van 35quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij behoefte aan pics van een vrouw van 35? Laten we dat maar niet doen dus.
Ik kan je wel een stukje personal training geven. Beginnen we op handen en knieën.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en ik kan het nog steeds niet![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal het wel nooit kunnen
zeg hee, dat ziet er beter uit dan een skinny 16-jarige. en als Principessa ook die kant opgaatquote:Op zondag 4 mei 2008 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij behoefte aan pics van een vrouw van 35? Laten we dat maar niet doen dus.
Alleen ik kan dat beoordelen.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij heb ik een constructiefout of zo
Waarom begin je niet eerst met gewichtjes (pakken zout ofzo) zodat je armen wat sterker worden? En google eens op armverstevigingsoefeningen. Misschien heb je daar wat aan.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij heb ik een constructiefout of zo
Pakken zout van een kilo.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom begin je niet eerst met gewichtjes (pakken zout ofzo) zodat je armen wat sterker worden? En google eens op armverstevigingsoefeningen. Misschien heb je daar wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |