Okee.Lijkt me soms wel lastig die spierziektequote:Op donderdag 20 maart 2008 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
officieel begint het tentamen om half 7, maar Ik maak het tentamen op een laptop en daarom zit ik ook in het extra tijd hok, ik heb daardoor een half uur extra.Dat extra tijd hok is voor de dyslecten, ik ben alleen niet dyslectisch. Mijn handschrift is waardeloos, komt doordat ik een spierziekte en daardoor de motoriek wat minder is, als ik puur moet concentreren op het schrijven dan hou ik geen hand meer over en ben ik heel lang bezig. Dus daarom heb ik al vanaf groep 6 een laptop
het is trouwens de enige keer dit jaar dat ik om 18.00 tentamen heb.
quote:
Nja, ik wacht afquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe wordt dat in Argentinie gevierd zoiets. Veel intenser dan hier, lijkt me?
OKeequote:Op donderdag 20 maart 2008 18:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nja, ik wacht af
Wat ik tot nu toe gehoord heb is dat ze wel vasten hier thuis en het werk ligt echt bijna overal compleet stil tot dinsdag. Ze zijn hier over het algemeen inderdaad intensiever met het geloof dan in Nederland. Al valt dat in mijn gezin hier nog wel mee.
Ik wil Gargamel zien!quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:53 schreef RayMania het volgende:
Iemand anders nog wat speciaals te melden?.
Niks bijzonders hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf de link niet eens te openen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:20 schreef DarkShine het volgende:
Indien je in het vliegtuig naast iemand zit die u irriteert,
doe dan het volgende:
1. Open stil en kalm uw laptoptas.
2. Haal uw laptop er heel kalm uit.
3. Start hem op.
4. Verzeker u ervan dat uw naaste, die u irriteert, het scherm kan zien.
5. Sluit uw ogen en hef uw gezicht naar de hemel en mompel iets met
Allah, ahlahaha...
6. Klik dan op de volgende link http://tinyurl.com/e8efm
We hopen met je meequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef borisz het volgende:
Hoi
Micro heb ik denk ik net aan gehaald.
tja ik ben een licht gevalletje hoor, normaal zal je weinig aan mij zienquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:53 schreef RayMania het volgende:
Wat kut borisz, je bent de tweede in twee dagen waarvan ik hoor dat-ie een spierziekte heeft. Zo kom je nog eens wat te weten van elkaar... Iemand anders nog wat speciaals te melden?
.
Volgens mij is Gargamel stuk, zag net ipv een plaatje een foutmelding staan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:53 schreef RayMania het volgende:
Wat kut borisz, je bent de tweede in twee dagen waarvan ik hoor dat-ie een spierziekte heeft. Zo kom je nog eens wat te weten van elkaar... Iemand anders nog wat speciaals te melden?
.
Dat zalquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij is Gargamel stuk, zag net ipv een plaatje een foutmelding staan.
Hoegaarden?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
Tijd om witte donderdag nog te vieren met biertje, met een dikke WITTE kop
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
la trappe blond, die geeft ook een grote witte kop
festivals met slecht weer zijn juistquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:22 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Nog ff gedacht om naar Paaspop te gaan, maar dat gaat hem dus niet worden met zo'n weersvoorspelling
Is misschien wel zo, maar ik heb een hekel aan sneeuw (quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
festivals met slecht weer zijn juist
Op zich wel zin, maar ik heb geen muis hier, dus tekenen gaat lastig worden....quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
Iemand I-Sketch? Ik weet niks te doen op deze tijd, dus vermaak me.
Probeer het met je touchpad?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op zich wel zin, maar ik heb geen muis hier, dus tekenen gaat lastig worden....
quote:
Goeiemorgen Tongquote:
Ik signaleerde hem alleenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
En bans worden hier niet besproken!
Andere keer. Lijkt me wel weer eens leuk.quote:
Scheer je weg, blubbereend!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
En bans worden hier niet besproken!
Het is inderdaad niet Queen, maar 2 leden met een andere zanger. Maar toch kijk ik er enorm naar uit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als U2 zonder Bono
Je kan beter een zwemvakantie houden..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:50 schreef DIGGER het volgende:
I'm dreaming of a white easter.......
Laatste werkdag bij m'n huidge werkgever, per 1 April een nieuwe job
(Kan ik volgende week nog een langlauf vakantie houden in NL?)
Hagelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je kan beter een zwemvakantie houden..
Wat een regen..
Kan je niet beter uit de kleren blijven dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:58 schreef Ole het volgende:
ff aankleden en dan om half 10 bij de KNO arts..
Regen, regen en nog eens regen.quote:
Zo diep ging hij nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je niet beter uit de kleren blijven dan?
ja, het ging even goed tekeer inderdaad!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:43 schreef RayMania het volgende:
Wat een onweer hier vanochtend. Keiharde klappen!
Voorbode vanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:43 schreef RayMania het volgende:
Wat een onweer hier vanochtend. Keiharde klappen!
Je lijkt teleurgesteld...quote:
Leukquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:40 schreef Againzender het volgende:
Trekt even een sneeuwstoring over zeg
dit kan je geen bui meer noemen, sneeuwt nu al meer dan een half uur. Maar ja, het blijft niet liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
LeukDie kom ik ook nog wel tegen dan.
Welkom in de Nieuwe IJstijdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:52 schreef VoreG het volgende:
Pfffff gaat nergens over vandaag
Buiten schijnt het zonnetje, ik stap onder de douche, kom onder de douche vandaan, SNEEUWT HET! Is mijn douche stiekem een tijdmachine?.
Op naar de Gall & Gall dusquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:27 schreef borisz het volgende:
Rondje van Digger, trouwens de Guinness is in de aanbieding bij de Gall & Gall.
Wijs mij de weg naar de bar maar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Welkom in de Nieuwe IJstijd
Zal ik u rondleiden?
Hier precies hetzelfde... Alleen zou ik die God niet liefhebbende God willen noemen, maar Allah! Die heeft hier schuld aan!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:14 schreef RayMania het volgende:
Mijn liefhebbende god. "Even" wat ophalen in de stad, ik denk met de fiets te gaan. Zeik en zeiknat, water in m'n schoenen, jas doorweekt. En nu is het #(*$#*$ DROOG!
Godverdomme! Blij dat ik m'n telefoon niet meegenomen had, anders was-ie overleden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde... Alleen zou ik die God niet liefhebbende God willen noemen, maar Allah! Die heeft hier schuld aan!
hen je nog droge voeten, het schijnt nogal hoogwater te zijn aan de kustquote:
M'n signature gaat over de 250 tekens als ik jou toevoeg!quote:
ER STAAN MENSEN IN DIE SIG DIE GARGAMEL SPOTTEN TOEN DIE KANS 80% WAS EN NU IS DIE KANS 0,34% EN DAN WEIGER JE MIJ ER IN TE ZETTEN?!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
M'n signature gaat over de 250 tekens als ik jou toevoeg!.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:07 schreef RayMania het volgende:
Ik heb de kans later aangepast, omdat Gargamel te vaak gespot werd!
Kans 1 op 74 (1,35% kans): Da_Sandman, sjimz, EnGCatjuh, Rellende_Rotscholier, Gordon_Shumway, djnospinzone, kasper, Bruce117
Kans 1 op 295 (0,34% kans): appelsientje, -Vaduz-, Bos81, VoreG.
Maar het past niet!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat was even lekker om hard te lopen tussen de buien door, lekker zacht.
* BliksemSchigt heeft sinds een week conditie-opbouw/buikje wegtrainen plannen.
Net zoals jij met je studieplannen in september,quote:
Dat heb ik twee maanden volgehouden, vond ik best netjesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net zoals jij met je studieplannen in september,.
BS heeft een beertender, BS heeft een beertender.
Maart vorig jaar was het hetzelfde liedjequote:
Een beertender? Die mag ook ipv die 10 kratjes hoor. Al mag een doos goede wijn ook nog steedsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net zoals jij met je studieplannen in september,.
BS heeft een beertender, BS heeft een beertender.
Een rondje van een kwartier? Watje!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maart vorig jaar was het hetzelfde liedje. Maar de laatste tijd gaat het toch wel weer erg hard de verkeerde kant op, zeker met al die afgelastingen en dan is het sporten gewoon nihil
. En het is nog best lekker zo'n rondje van een kwartier om mee te beginnen, je hebt er een goed gevoel daarna.
Ik heb dit keer zelfs een schema voor een week!
Als ik nu een halfuur ga proberen, dan kom ik twee uur later pas terugquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een rondje van een kwartier? Watje!
Minimaal 45 minuten anders vind ik het de moeite niet waard, dat heb ik ook telkens geweten als ik terug kwam, half dood.
En wat nou als die AH-service het komt brengen, maar jij bent niet thuis? Dan zit ik dus!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een beertender? Die mag ook ipv die 10 kratjes hoor. Al mag een doos goede wijn ook nog steeds
Kom je het niet eens zelf brengen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wat nou als die AH-service het komt brengen, maar jij bent niet thuis? Dan zit ik dus!
Ik wil niks met Rotterdam(mers) te maken hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kom je het niet eens zelf brengen?
Geen idee, ik zit zelf ook nog te vissenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ik nu een halfuur ga proberen, dan kom ik twee uur later pas terug. Opbouwen
.
Welke proggies moet ik allemaal downloaden voor de N95? Ik kan nu gewoon op de bank internetten met mijn WiFi. Maar er is vast een betere en snellere dan degene die erop zit lijkt me?
Limburgquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet je waar ik oorspronkelijk vandaan kom?.
Ik zeg toch Rotterdam en Rotterdammersquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet je waar ik oorspronkelijk vandaan kom?.
Almere!!!quote:
Genoeg Afrikanen die met hun Ajax-trainingspak in de stad rondlopen hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zeg toch Rotterdam en Rotterdammers.
Die keer dat ik in Rotterdam was, scheet ik in m'n broek met een ajaxlogo op m'n tas.
De stap Weert Rotterdam is een zeer grote stap de goede kant op.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Blijft onderontwikkeld en achtergesteld.
Van Almere, naar Weert, naar Rotterdam
whehehehehe
Richting zeequote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De stap Weert Rotterdam is een zeer grote stap de goede kant op.
Niet alleen dat. Als je een keer in Weert bent geweest, weet je genoeg.quote:
Daar is wel eens kermis, though.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Als je een keer in Weert bent geweest, weet je genoeg.
Lekker taalgebruik voor een modquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef RayMania het volgende:
Zozo, kom je wel met één hele topic uit Klaagbaak, schele vis.
Die nog geen eens over OV gaat.
Die kermis is inderdaad wel te doen. Ik ben niet echt een kermisfan, daarom vergat ik het even.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar is wel eens kermis, though.
Verder ken ik alleen mensen uit Weert. Nooit zelf geweest. Limbolala
Toen was Ray nog geen modje, dus mocht hij dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lekker taalgebruik voor een modWeliswaar in KLB, maar toch
Ik heb nog geen één note jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lekker taalgebruik voor een modWeliswaar in KLB, maar toch
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb nog geen één note ja. Schele vis
.
Dat heeft Eend dan goed gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niet gedaan.
Ik heb hier een note voor gehad van blubbereend.
Oja, verdomdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen was Ray nog geen modje, dus mocht hij dat.
Toen je nog lief en onschuldig wasquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:55 schreef RayMania het volgende:
De tijd dat Ray nog een Raytjuh was, wat vliegt de tijd.
Is ie dat ooit geweest danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Toen je nog lief en onschuldig was
Toen hij nog een groen smurfje wasquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
Bos tekent allemaal vieze piemels!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:30 schreef RayMania het volgende:
Als ik m'n ogen toeknijp zie ik golfer erin!
Dat is toch normaal op Goede vrijdagquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Stap je om half 8 op de fiets om boodschappen te gaan doen. Zijn alle winkels gesloten.
Waarom heeft niemand me gewaarschuwd ?
NAC is gewoon heel goedquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Bah saaie avond
Hehe dan heb je mij nog nooit zien voetballenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Even terug op die tekening. Mocht het nog niet duidelijk zijn. Ook mijn motoriek is niet 100% al valt het in het niets bij de spierziekte van Borisz.
Die is al van Ofrany.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:12 schreef tong80 het volgende:
Net het doelpunt van het jaar door Molhoek voor NAC tegen Vitesse.
We moeten gewoon keihard een echte voetbalmeet houden waar gevoetbald wordt!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hehe dan heb je mij nog nooit zien voetballen
20 jaar geleden had je op me kunnen rekenenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
We moeten gewoon keihard een echte voetbalmeet houden waar gevoetbald wordt!
Acht man ofzo, op een veldje of in zo'n kooi. Kunnen we gelijk jouw motoriek zien.
In een kooi voel jij je wel thuis jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
We moeten gewoon keihard een echte voetbalmeet houden waar gevoetbald wordt!
Acht man ofzo, op een veldje of in zo'n kooi. Kunnen we gelijk jouw motoriek zien.
Ik weet wat je bedoeldquote:
Wij hebben ook elkaars bankrekeningnummerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, maar al m'n gegevens staat toch al op internet. Hier
, en ergens anders m'n complete adres
.
Ik weet waar je huis woont!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij hebben ook elkaars bankrekeningnummer
Ja echtquote:
Tuurlijk niet, hoe zou ik dat moeten wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Bewijs het maar via persoonlijkere wegen, want ik geloof het niet zo 1.2.3
OKee, gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hoe zou ik dat moeten weten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:44 schreef rubbereend het volgende:
Ook bij navraag heeft nog niemand me een grotere kunnen laten zien
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef RayMania het volgende:
Ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren.
[..]
trusten tongquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:55 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongelui en Golfer wilde ik zeggen.
Tot later vandaag
Ik vind het hier ook zaai gewordenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:55 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongelui en Golfer wilde ik zeggen.
Tot later vandaag
Laat??? De dag begint net lieverdquote:
Mijn hart maakt een sprongetjequote:
Ik doe niet aan kuddefeestenquote:Wel stil he, op stille zaterdag.![]()
Schuif hem maar in mijn gedoogzonetje hoorquote:Mag ik mijn auto bij jullie parkeren?
gewoon meer rondjes gevenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook zaai geworden
Maar kom nog wel ff wijnen wilde ik zeggen
Sukkel! Jij was keilang gestopt met rokenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:36 schreef Da_Sandman het volgende:
/evil me rookt nog even een peukie en gaat dan lekker slapen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:36 schreef Da_Sandman het volgende:
/evil me rookt nog even een peukie en gaat dan lekker slapen.
Heerlijke anekdote, bedankt BSquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god, wat is het toch een hel om op zaterdag boodschappen te doen. Bejaarden en huisvrouwen die 2 meter per halfuur weten te overbruggen; winkelwagens in de breedte van het pad parkeren. Maar ik kon wel door de zon fietsen!
quote:En wat is Cappuccino toch een briljant programma. 'Ik raakte echt door die documentaire gevaccineerd' :'D!
Een gastquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijke anekdote, bedankt BS![]()
[..]Zei de presentator dat of een gast?
Nee Frankie doet het tegenwoordig en voorlopig - Sjorsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een gast. Hij herhaalde het twee keer
.
Sjors was er niet.
Zie blogquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:15 schreef RayMania het volgende:
Het is hier geen dagboek.
Ik vraag me ook altijd af waarom mensen, die de hele fucking week de tijd hebebn om boodschappen te doen, naar het postkantoor te gaan etc. dat uitgerekend op die drukke tijden vrijdagavond of zaterdagmiddag staan te doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god, wat is het toch een hel om op zaterdag boodschappen te doen. Bejaarden en huisvrouwen die 2 meter per halfuur weten te overbruggen; winkelwagens in de breedte van het pad parkeren.
Leuke post, ongeloofwaardig als alibiquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:28 schreef DarkShine het volgende:
Word je vanacht, rond een uur of 3, wakker van alle sirenes... Nu doet de politie buurtonderzoek.
Was zeldzaam voor de vrijdagavond, een leuke match.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef tong80 het volgende:
3-3 bij Vitesse - NAC heerlijke wedstrijd
Reggina - Napoliquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iedereen kijkt Milaan-Sanremo?
Mwah, omdat jij het bent.quote:
Kan ik nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iedereen kijkt Milaan-Sanremo?
en sneeuw!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:45 schreef borisz het volgende:
Doe een weekje Colombia, daar kan je wel wielrennen zien
Tsja, het boeit alleen Europa...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:52 schreef tha_dark het volgende:
Schandalig eigenlijk dat zelfs ESPN of ESPN+ het niet uitzend
Ja vriendschappelijk. Ben niet zeker misschien afgelast. Ben niet wezen kijken. Wilde Milaan San Remo zien.quote:
Geweldig iddquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Doe mij maar iets sterks, iets ERG sterks....
Daar heb jij nooit last van!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:05 schreef SCH het volgende:
Ben je alweer door een vrouw verlaten Franky?
Je bent helemaal niet aangehouden. Niet liegen he!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Hahaha, nee was het dat maar.
Nee, ik heb vandaag een ontzettende kutdag.
Vanmorgen wordt ik door de politie aangehouden, bellen met mijn HANDSFREE headset, geven ze me een boete omdat ik niet handsfree zou hebben gebeld....130e.
Vanmiddag bij mijn ex geweest, die heeft een nieuwe vriend, die ik ook nog eens ken, ik totaal niet gematched had met haar. Dat viel ff zwaar eerlijkgezegd, niet zo zeer dat ze een nieuwe vriend had, maar juist hem (overigens is het een prima gast, daar niet van)... ow het is trouwens wel een jood!
Kortom, tijd voor iets sterks.
Watdefak?quote:
Even proberen dan maar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef RayMania het volgende:
Ik kan maar niet van die vierde (finale) winnen.
Ik heb de andere variant (dat je gewoon tegen drie spelers kan spelen) op den duur uitgespeeld met alle potjes nul punt tegenquote:
Eitje zeg, 11-2 tegen Stevic.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef RayMania het volgende:
Ik kan maar niet van die vierde (finale) winnen.
Zal het druk zijn met pasen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:10 schreef sjimz het volgende:
Straks maar weer werken
Paar jaar geleden ging de op één na beste platenzaak van Nederland, ELPEE in den Bosch, al failliet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:16 schreef borisz het volgende:
Toch jammer dat CD zaak Boudisque dicht gaat.
Boudisque is de oudste platenzaak van NL. Zit in Amsterdam maar houdt er mee op dus. Net een reportage gezien op at5. Die hebben tenminste nog muziek.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ging de op één na beste platenzaak van Nederland, ELPEE in den Bosch, al failliet.
Kwam er elke week en nam wel één of twee albums mee. Vanaf eind jaren 90 kwam ik er niet meer . Muziek was goedkoper te vinden. Doodzonde natuurlijk
Boudisque zit/zat ook in Utrecht volgens mijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Boudisque is de oudste platenzaak van NL. Zit in Amsterdam maar houdt er mee op dus. Net een reportage gezien op at5. Die hebben tenminste nog muziek.
zit. En ja ik ben er ook oorzaak van, de albums die ik koop koop ik ook online ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Boudisque zit/zat ook in Utrecht volgens mij
Ik kwam net de 1e ronde door, stond voor tegen zo'n Chinees, loopt ie vastquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:18 schreef borisz het volgende:
OP EEN LAPTOP ZONDER NORMALE MUIS IS HET NIET TE DOEN DAT TAFELTENNISSPELLETJE
edit: sorry for caps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |