Okee.Lijkt me soms wel lastig die spierziektequote:Op donderdag 20 maart 2008 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
officieel begint het tentamen om half 7, maar Ik maak het tentamen op een laptop en daarom zit ik ook in het extra tijd hok, ik heb daardoor een half uur extra.Dat extra tijd hok is voor de dyslecten, ik ben alleen niet dyslectisch. Mijn handschrift is waardeloos, komt doordat ik een spierziekte en daardoor de motoriek wat minder is, als ik puur moet concentreren op het schrijven dan hou ik geen hand meer over en ben ik heel lang bezig. Dus daarom heb ik al vanaf groep 6 een laptop
het is trouwens de enige keer dit jaar dat ik om 18.00 tentamen heb.
quote:
Nja, ik wacht afquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe wordt dat in Argentinie gevierd zoiets. Veel intenser dan hier, lijkt me?
OKeequote:Op donderdag 20 maart 2008 18:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nja, ik wacht af
Wat ik tot nu toe gehoord heb is dat ze wel vasten hier thuis en het werk ligt echt bijna overal compleet stil tot dinsdag. Ze zijn hier over het algemeen inderdaad intensiever met het geloof dan in Nederland. Al valt dat in mijn gezin hier nog wel mee.
Ik wil Gargamel zien!quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:53 schreef RayMania het volgende:
Iemand anders nog wat speciaals te melden?.
Niks bijzonders hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf de link niet eens te openen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:20 schreef DarkShine het volgende:
Indien je in het vliegtuig naast iemand zit die u irriteert,
doe dan het volgende:
1. Open stil en kalm uw laptoptas.
2. Haal uw laptop er heel kalm uit.
3. Start hem op.
4. Verzeker u ervan dat uw naaste, die u irriteert, het scherm kan zien.
5. Sluit uw ogen en hef uw gezicht naar de hemel en mompel iets met
Allah, ahlahaha...
6. Klik dan op de volgende link http://tinyurl.com/e8efm
We hopen met je meequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef borisz het volgende:
Hoi
Micro heb ik denk ik net aan gehaald.
tja ik ben een licht gevalletje hoor, normaal zal je weinig aan mij zienquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:53 schreef RayMania het volgende:
Wat kut borisz, je bent de tweede in twee dagen waarvan ik hoor dat-ie een spierziekte heeft. Zo kom je nog eens wat te weten van elkaar... Iemand anders nog wat speciaals te melden?
.
Volgens mij is Gargamel stuk, zag net ipv een plaatje een foutmelding staan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:53 schreef RayMania het volgende:
Wat kut borisz, je bent de tweede in twee dagen waarvan ik hoor dat-ie een spierziekte heeft. Zo kom je nog eens wat te weten van elkaar... Iemand anders nog wat speciaals te melden?
.
Dat zalquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij is Gargamel stuk, zag net ipv een plaatje een foutmelding staan.
Hoegaarden?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
Tijd om witte donderdag nog te vieren met biertje, met een dikke WITTE kop
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
la trappe blond, die geeft ook een grote witte kop
festivals met slecht weer zijn juistquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:22 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Nog ff gedacht om naar Paaspop te gaan, maar dat gaat hem dus niet worden met zo'n weersvoorspelling
Is misschien wel zo, maar ik heb een hekel aan sneeuw (quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
festivals met slecht weer zijn juist
Op zich wel zin, maar ik heb geen muis hier, dus tekenen gaat lastig worden....quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
Iemand I-Sketch? Ik weet niks te doen op deze tijd, dus vermaak me.
Probeer het met je touchpad?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op zich wel zin, maar ik heb geen muis hier, dus tekenen gaat lastig worden....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |