Ach, Nathanael weer een keer huilend uit huis......quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle bewoners en personeel.... oh shit..... dan krijgen we Nathanael en Natasia ook weer terug![]()
Herstel: alle bewoners en personeel waarvan de naam niet met Na begint
Ik heb vandaag nog een filmpje gezien van het gesprek tussen die twee. Die Brian is echt zwaar gestoord en moet preventief geruimd wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:34 schreef Varen het volgende:
Niet froceren zegt Brian tegen Amanda, zometeen
Yep, maar dan kan Nena wel komenquote:
Zal haar ook niet missen hoor.Vraag me wel eens af hoe alles was gegaan als Bart,Nena enzo gewoon gebleven waren.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, maar dan kan Nena wel komen![]()
Daarbij, een stressvolle omgeving als die villa is sowieso niet goed voor een zwangere vrouw... en als het moet kan ik nog wel 20 excuses bedenken waarom Nadia niet hoeft te komen
ikke welquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal haar ook niet missen hoor.Vraag me wel eens af hoe alles was gegaan als Bart,Nena enzo gewoon gebleven waren.
En Stephan...quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal haar ook niet missen hoor.Vraag me wel eens af hoe alles was gegaan als Bart,Nena enzo gewoon gebleven waren.
Dat deed hij op college ook altijd. Dan liep hij rond, en dan ineens kwam hij WEER met iets BRILJANTSquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:41 schreef Varen het volgende:
Brian denkt altijd beter, als hij rondloopt
Dan moet hij eens met zijn gitaartje gaan LOPEN, misschien kan hij dan wel spelen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deed hij op college ook altijd. Dan liep hij rond, en dan ineens kwam hij WEER met iets BRILJANTS
tik, tak, tik, tak....quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
Brian hangt weer de jaloerse aap uit.
En hoe het spel had verlopen als Brian direkt na het gooien van de wijn exit was geweest .quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wie zat er nu weer te dicht bij Dellie dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
Brian hangt weer de jaloerse aap uit.
Als de wijn een exit voor Brian was geweest, dan had Nena Brian niet geschopt en was Amanda er nooit ingekomenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:57 schreef blomst het volgende:
[..]
En hoe het spel had verlopen als Brian direkt na het gooien van de wijn exit was geweest .
Of Amanda haar thee gooien exit was geweest.
Ruud, Ruud, Ruud toch... die post van mij was een reactie op een "dan kan Nadia ook niet komen" post...quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het ging om deze combinatie:
"Yep, maar dan kan Nena wel komen "
"Zal haar ook niet missen hoor."
Misverstandje dus.![]()
Oepsquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ruud, Ruud, Ruud toch... die post van mij was een reactie op een "dan kan Nadia ook niet komen" post...
Dus uiteraard ging het over Nadia... die hele 2 regels daaronder gingen ook over redenen waarom Nadia sowieso niet zou moeten komen (ongeacht de eerste letters van haar naam)...
Maar goed....... We hebben alweer veel te veel woorden aan Nadia vuil gemaakt, laten we daar maar mee ophouden, ze is het niet waard.
Wat zou het leuk zijn als Nena nog een maandje kwam logeren hè........ en dan bij de volgende Popoll allemaal "Nena" naar 3040 sturen
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:15 schreef Borga het volgende:
Redactie, mogen wij de vijver in beeld
Zou wel een mooi idee zijn en dat oud wannabees dan hun stemmen aan een finalist moeten geven.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ruud, Ruud, Ruud toch... die post van mij was een reactie op een "dan kan Nadia ook niet komen" post...
Dus uiteraard ging het over Nadia... die hele 2 regels daaronder gingen ook over redenen waarom Nadia sowieso niet zou moeten komen (ongeacht de eerste letters van haar naam)...
Maar goed....... We hebben alweer veel te veel woorden aan Nadia vuil gemaakt, laten we daar maar mee ophouden, ze is het niet waard.
Wat zou het leuk zijn als Nena nog een maandje kwam logeren hè........ en dan bij de volgende Popoll allemaal "Nena" naar 3040 sturen
zo zie je maar weer, gebruik nooit rode wijn .quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de wijn een exit voor Brian was geweest, dan had Nena Brian niet geschopt en was Amanda er nooit ingekomen![]()
GVD, wat is het toch kut dat ze dat toen niet gelijk goed gestraft hebben..... het hele programma naar de klote door een glas wijn
Volgzaam, braaf ja knikken en af en toe pijpen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]`
En Huub doet of ie het begrijpt want ja het is en blijft natuurlijk slechts een vrouw en ons is alom bekend hoe Huub denkt dat vrouwen moeten zijn ...
Een verbazend gebrek aan anatomische kennis bij amanda over het mannelijke geslachtsdeel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe serieus (en on-t) ik zie Huub met die nieuwe aan de draaitafel en Claire in gesprek met Wicawdo, Mikey, en die nieuwe butler. Komt daar nog iets zinnigs/snoods uit (heb geen geluid)
simpel mens is dat toch.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Een verbazend gebrek aan anatomische kennis bij amanda over het mannelijke geslachtsdeel.
Ze dacht dat er twee gaten in moesten zitten een voor het sperma en een voor de pis. Hoe het bij vrouwen zat wist ze ook niet want ze had nog nooit met een spiegeltje gekeken.
Je neemt me in de malingquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Een verbazend gebrek aan anatomische kennis bij amanda over het mannelijke geslachtsdeel.
Ze dacht dat er twee gaten in moesten zitten een voor het sperma en een voor de pis. Hoe het bij vrouwen zat wist ze ook niet want ze had nog nooit met een spiegeltje gekeken.
quote:
Nee, natuurlijk niet. Dat is vies.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:23 schreef pullup het volgende:
[.knip.]
''want ze had nog nooit met een spiegeltje gekeken''.
Die muts is ook rijp voor opname, is 26 naar het schijnt, laat zich al naaien vanaf haar dertiende en weet nog steeds niet waar Abraham zijn mosterd uit komt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Amanda is echt vreemd ik heb haar ook een keer horen melden dat ze nog nooit gemasturbeerd had omdat ze altijd een vriendje gehad heeft
Dat is weer eens wat anders dan zijn bllenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef Varen het volgende:
Ricardo toont zijn talenknobbel
TIS ECHT ONVOORSTELBAARquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee echt, ze wist niet hoe een vrouw inelkaar zat.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee echt, ze wist niet hoe een vrouw inelkaar zat.
Als ze die foto ziet denkt ze vast dat het bij Appie Heijn bij de vleeswaren ligtquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam deze nog tegen in mijn archief ... Misschien dat ze daar iets aan heeft..
daar mist het plasbuisje, dus leert ze nog niets.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam deze nog tegen in mijn archief ... Misschien dat ze daar iets aan heeft..
Waarschijnlijk is ze idd vergeten dat het haar eigen verklootte strot is...quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze die foto ziet denkt ze vast dat het bij Appie Heijn bij de vleeswaren ligt![]()
Maar er gaat net zo goed een pik met sperma buisje isquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:46 schreef blomst het volgende:
[..]
daar mist het plasbuisje, dus leert ze nog niets.
Doe mij maar 2 kilo'tjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De herseninhoud van Amanda bestaat uit de poep van een amoebe.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tot vandaag vond ik Amanda een beetje dom en soms zielig.. Nu vind ik dat een amoebe beledigd wordt als de herseninhoud van Amanda vergeleken wordt met die van dat eencellig diertje.![]()
Heel triest eigenlijk![]()
Kwartje valt nuquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze idd vergeten dat het haar eigen verklootte strot is...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kwartje valt nu![]()
![]()
Leg je twee kilo apart voor Borga![]()
( @ Borga, ik dacht ook iets anders te zien![]()
)
Dan is ie toch geslaagd !! En doe mij maar 4 pondjes minder ...quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kwartje valt nu![]()
![]()
Leg je twee kilo apart voor Borga![]()
( @ Borga, ik dacht ook iets anders te zien![]()
)
Nieuw gezichtje aan het DGK-firmament?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:00 schreef booo het volgende:
Tommy is leeeeeuk!
Deze versiertrucs zijn wel heel erg trouwens
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ie toch geslaagd !! En doe mij maar 4 pondjes minder ...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:06 schreef Borga het volgende:
Spoelt de band van Deep Throat terug
Ja! Volg dgk al best lang, en een paar keer streams gehad. Maar dit keer toch maar wat langerquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nieuw gezichtje aan het DGK-firmament?![]()
Misschien niet , maar ik zit hier niet rond de klok![]()
Krijg je er wel snor en baard bij !! Wees gewaarschuwd!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:06 schreef Borga het volgende:
Spoelt de band van Deep Throat terug
Hoi!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef booo het volgende:
[..]
Ja! Volg dgk al best lang, en een paar keer streams gehad. Maar dit keer toch maar wat langerEn normaal lees ik hier altijd, maar posten is leuker, haha
Bedanktquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je er wel snor en baard bij !! Wees gewaarschuwd!
Welkomquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef booo het volgende:
[..]
Ja! Volg dgk al best lang, en een paar keer streams gehad. Maar dit keer toch maar wat langerEn normaal lees ik hier altijd, maar posten is leuker, haha
Welkomquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef booo het volgende:
[..]
Helleu. Willkommen neue kleine schöne freundin!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef booo het volgende:
[..]
Ja, haha. Ik weet't. Achja!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom![]()
Is DGK bijna afgelopen en kom je nu pas posten, maar ja beter laat dan nooit
Je moet toch wat als je nu streams hebt, die zijn ook niet zo interessant op het moment....quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Is DGK bijna afgelopen en kom je nu pas posten, maar ja beter laat dan nooit
Welkom Booquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef booo het volgende:
[..]
doei kahaarinquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je nu streams hebt, die zijn ook niet zo interessant op het moment....![]()
Ik ga er vantussen,bye all!
Er valt inderdaad niet veel te beleven op de streamsquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je nu streams hebt, die zijn ook niet zo interessant op het moment....![]()
Ochochochquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Welkom Boo![]()
Beloof je wel dat je eerst je huiswerk doet voordat je je hier meldt en dat je niet gaat spijbelen omdat het hier zo Fokking gezellig is?
Truste Kahaarinquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, jij ook alquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er valt inderdaad niet veel te beleven op de streams![]()
Toedeloe
doei Deiyyquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er valt inderdaad niet veel te beleven op de streams![]()
Toedeloe
Ik zwaai ook wat afquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
vandaag doe ik alleen nog maar zwaaien![]()
Loenatik de moeviequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:27 schreef mootie het volgende:
Waarom geeft Wicawdo Jaap borstvoeding?
Misschien pijpt hij lekkerder dan Eric.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub lonkt naar Tommy...!?
Jottumquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
Leuk......Ze gaan doooooomienooooooooowen
Even helemaal niet, want ik zie haar nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Hoe kijkt iedereen hier eigenlijk tegen Claire aan?
die linkse zwerver heeft z'n "schop-je-vriendin-de-douchecel-in"-clownspakkie aanquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
2 zwervers doen aan Domino
Ik snap Claire niet en welkom hier.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Vriendelijk, lief meisje maar ongeschikt voor de kooiquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Oh ja. Dat is toch dat blonde meisje van Huub ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Ik ging niet weg, ik zei toedeloe tegen Kahaarin.quote:
Over het algemeen negatief, ze doet niks, weet niet hoe ze zich op moet stellen en fungeert eigenlijk alleen maar als neukertje voor Huubke.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef joep.t het volgende:
sympathieke gozer die Tommie
Tommie is leukquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef joep.t het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging niet weg, ik zei toedeloe tegen Kahaarin.
Ik zit hier tegen beter weten in te wachten tot de streams vanavond leuk worden
Wie???quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
brian is gewoon jaloers op huub: hij wil ook dat zijn vriendin nooit iets zegt en hem nooit tegenspreekt, en ook absoluut geen kans op de winst heeftquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:36 schreef booo het volgende:
Goed, duidelijk. Hahah
Van mij mag ze eruit, maar dat zal deze ontslagronde wel niet gebeuren
Ik zie een tweede ijsblokjes incident van Lange Frans Kabouter Huub opkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub weer sterke verhalen over zn uitjes en dat ie het publiek in wou springen om een vent voor zn bek te slaan .... Wie was er nu altijd Para ?
Pas maar op. de laatste keer dat dat over iemand getypt werd was in BB6 en die gast won gewoonquote:
Ohhhh dat vond ik ook zo'n walgelijke gladjakker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Pas maar op. de laatste keer dat dat over iemand getypt werd was in BB6 en die gast won gewoon
Vergeet Bwian Amanda Held Huub en CL air E niet. (Ik neig naar Jaapquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum![]()
Ik zeg schaakborden, dominostenen en speelkaarten de villa uit.
Daar kwam echt niets zinnigs uit, vergeleken met hem is Claire een toonbeeld van eloquentiequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh dat vond ik ook zo'n walgelijke gladjakker.
Brrrrrrrrrrrrrr
Met zijn ehhhh ehhhh ehhhh ehhhhhh
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
brian is gewoon jaloers op huub: hij wil ook dat zijn vriendin nooit iets zegt en hem nooit tegenspreekt, en ook absoluut geen kans op de winst heeft
Dat gesprek dat ik vandaag op een filmpje gezien hebquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
brian is gewoon jaloers op huub: hij wil ook dat zijn vriendin nooit iets zegt en hem nooit tegenspreekt, en ook absoluut geen kans op de winst heeft
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Vergeet Bwian Amanda Held Huub en CL air E niet. (Ik neig naar Jaap)
Truste Ruudquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis nog wel vroeg, voor een aantal van jullie, maar voor mij is het morgen heeeeeel vroeg.
.
@chufi, je moet van zeer goede huize komen om kans te maken op een bruidje![]()
Truste Fok!![]()
![]()
Heb wel een koopflat en een vaste baan boven modaal als dat mag.. Is dat genoeg?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis nog wel vroeg, voor een aantal van jullie, maar voor mij is het morgen heeeeeel vroeg.
.
Truste Fok!![]()
![]()
Ik gun het Huub wel, alleen beter knettert hij Claire er zo snel mogelijk uit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gunde het Jaap ook, maar ben daar van terug gekomen, Jaap hangt alleen achter zijn pc en er komt verder niets uit.
Het zal me echt een worst zijn wie de finale wint, als het Brian maar niet is.
You are still in the running to become Hollands next top modelquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb wel een koopflat en een vaste baan boven modaal als dat mag.. Is dat genoeg?
truste ruudjequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
.
Truste Fok!![]()
![]()
huub moet winnenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef booo het volgende:
[..]
Ik gun het Huub wel, alleen beter knettert hij Claire er zo snel mogelijk uit.
Curva, THX and goodnite Ruud, slaap zequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
You are still in the running to become Hollands next top model![]()
![]()
ik vind der helemaal nix..... begin me te ergeren aan der onnozelheid.... en dat domme lachjequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Maar dat hoooooofd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huub moet winnendaarom moet hij claire er ook inhouden... dubbele backup in de finale, kan niet mooier!!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
.
Truste Fok!![]()
![]()
idd... leuk jong... mag hem welquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef joep.t het volgende:
Heintje is nog wakkerquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huub moet winnendaarom moet hij claire er ook inhouden... dubbele backup in de finale, kan niet mooier!!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heintje is nog wakkerHuubke gaat eruit
Wie er wint weet niemand, maar dat etterbakje gaat stof happen, Brain (!) wordt TBSser
ik begrijp utquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ach, schoonheid zit van binnen![]()
![]()
backup is nu gewoon het belangrijkste...
Zonder een goede backup is je leven zo gewist, vertrouw vooral niet op Breienquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ach, schoonheid zit van binnen![]()
![]()
backup is nu gewoon het belangrijkste...
ja, ja, zeker, dat klopt ja, zeker, ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ik begrijp ut
Klara ookwant die begrijpt alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |