Waarschijnlijk is ze idd vergeten dat het haar eigen verklootte strot is...quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze die foto ziet denkt ze vast dat het bij Appie Heijn bij de vleeswaren ligt![]()
Maar er gaat net zo goed een pik met sperma buisje isquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:46 schreef blomst het volgende:
[..]
daar mist het plasbuisje, dus leert ze nog niets.
Doe mij maar 2 kilo'tjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam deze nog tegen in mijn archief ... Misschien dat ze daar iets aan heeft..
De herseninhoud van Amanda bestaat uit de poep van een amoebe.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tot vandaag vond ik Amanda een beetje dom en soms zielig.. Nu vind ik dat een amoebe beledigd wordt als de herseninhoud van Amanda vergeleken wordt met die van dat eencellig diertje.![]()
Heel triest eigenlijk![]()
Kwartje valt nuquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze idd vergeten dat het haar eigen verklootte strot is...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kwartje valt nu![]()
![]()
Leg je twee kilo apart voor Borga![]()
( @ Borga, ik dacht ook iets anders te zien![]()
)
Dan is ie toch geslaagd !! En doe mij maar 4 pondjes minder ...quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kwartje valt nu![]()
![]()
Leg je twee kilo apart voor Borga![]()
( @ Borga, ik dacht ook iets anders te zien![]()
)
Nieuw gezichtje aan het DGK-firmament?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:00 schreef booo het volgende:
Tommy is leeeeeuk!
Deze versiertrucs zijn wel heel erg trouwens
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ie toch geslaagd !! En doe mij maar 4 pondjes minder ...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:06 schreef Borga het volgende:
Spoelt de band van Deep Throat terug
Ja! Volg dgk al best lang, en een paar keer streams gehad. Maar dit keer toch maar wat langerquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nieuw gezichtje aan het DGK-firmament?![]()
Misschien niet , maar ik zit hier niet rond de klok![]()
Krijg je er wel snor en baard bij !! Wees gewaarschuwd!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:06 schreef Borga het volgende:
Spoelt de band van Deep Throat terug
Hoi!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef booo het volgende:
[..]
Ja! Volg dgk al best lang, en een paar keer streams gehad. Maar dit keer toch maar wat langerEn normaal lees ik hier altijd, maar posten is leuker, haha
Bedanktquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je er wel snor en baard bij !! Wees gewaarschuwd!
Welkomquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef booo het volgende:
[..]
Ja! Volg dgk al best lang, en een paar keer streams gehad. Maar dit keer toch maar wat langerEn normaal lees ik hier altijd, maar posten is leuker, haha
Welkomquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef booo het volgende:
[..]
Helleu. Willkommen neue kleine schöne freundin!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef booo het volgende:
[..]
Ja, haha. Ik weet't. Achja!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom![]()
Is DGK bijna afgelopen en kom je nu pas posten, maar ja beter laat dan nooit
Je moet toch wat als je nu streams hebt, die zijn ook niet zo interessant op het moment....quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Is DGK bijna afgelopen en kom je nu pas posten, maar ja beter laat dan nooit
Welkom Booquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef booo het volgende:
[..]
doei kahaarinquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je nu streams hebt, die zijn ook niet zo interessant op het moment....![]()
Ik ga er vantussen,bye all!
Er valt inderdaad niet veel te beleven op de streamsquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je nu streams hebt, die zijn ook niet zo interessant op het moment....![]()
Ochochochquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Welkom Boo![]()
Beloof je wel dat je eerst je huiswerk doet voordat je je hier meldt en dat je niet gaat spijbelen omdat het hier zo Fokking gezellig is?
Truste Kahaarinquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, jij ook alquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er valt inderdaad niet veel te beleven op de streams![]()
Toedeloe
doei Deiyyquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er valt inderdaad niet veel te beleven op de streams![]()
Toedeloe
Ik zwaai ook wat afquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
vandaag doe ik alleen nog maar zwaaien![]()
Loenatik de moeviequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:27 schreef mootie het volgende:
Waarom geeft Wicawdo Jaap borstvoeding?
Misschien pijpt hij lekkerder dan Eric.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub lonkt naar Tommy...!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |