quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:15 schreef Borga het volgende:
Redactie, mogen wij de vijver in beeld
Zou wel een mooi idee zijn en dat oud wannabees dan hun stemmen aan een finalist moeten geven.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ruud, Ruud, Ruud toch... die post van mij was een reactie op een "dan kan Nadia ook niet komen" post...
Dus uiteraard ging het over Nadia... die hele 2 regels daaronder gingen ook over redenen waarom Nadia sowieso niet zou moeten komen (ongeacht de eerste letters van haar naam)...
Maar goed....... We hebben alweer veel te veel woorden aan Nadia vuil gemaakt, laten we daar maar mee ophouden, ze is het niet waard.
Wat zou het leuk zijn als Nena nog een maandje kwam logeren hè........ en dan bij de volgende Popoll allemaal "Nena" naar 3040 sturen
zo zie je maar weer, gebruik nooit rode wijn .quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de wijn een exit voor Brian was geweest, dan had Nena Brian niet geschopt en was Amanda er nooit ingekomen![]()
GVD, wat is het toch kut dat ze dat toen niet gelijk goed gestraft hebben..... het hele programma naar de klote door een glas wijn
Volgzaam, braaf ja knikken en af en toe pijpen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]`
En Huub doet of ie het begrijpt want ja het is en blijft natuurlijk slechts een vrouw en ons is alom bekend hoe Huub denkt dat vrouwen moeten zijn ...
Een verbazend gebrek aan anatomische kennis bij amanda over het mannelijke geslachtsdeel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe serieus (en on-t) ik zie Huub met die nieuwe aan de draaitafel en Claire in gesprek met Wicawdo, Mikey, en die nieuwe butler. Komt daar nog iets zinnigs/snoods uit (heb geen geluid)
simpel mens is dat toch.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Een verbazend gebrek aan anatomische kennis bij amanda over het mannelijke geslachtsdeel.
Ze dacht dat er twee gaten in moesten zitten een voor het sperma en een voor de pis. Hoe het bij vrouwen zat wist ze ook niet want ze had nog nooit met een spiegeltje gekeken.
Je neemt me in de malingquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Een verbazend gebrek aan anatomische kennis bij amanda over het mannelijke geslachtsdeel.
Ze dacht dat er twee gaten in moesten zitten een voor het sperma en een voor de pis. Hoe het bij vrouwen zat wist ze ook niet want ze had nog nooit met een spiegeltje gekeken.
quote:
Nee, natuurlijk niet. Dat is vies.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:23 schreef pullup het volgende:
[.knip.]
''want ze had nog nooit met een spiegeltje gekeken''.
Die muts is ook rijp voor opname, is 26 naar het schijnt, laat zich al naaien vanaf haar dertiende en weet nog steeds niet waar Abraham zijn mosterd uit komt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Amanda is echt vreemd ik heb haar ook een keer horen melden dat ze nog nooit gemasturbeerd had omdat ze altijd een vriendje gehad heeft
Dat is weer eens wat anders dan zijn bllenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef Varen het volgende:
Ricardo toont zijn talenknobbel
TIS ECHT ONVOORSTELBAARquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee echt, ze wist niet hoe een vrouw inelkaar zat.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee echt, ze wist niet hoe een vrouw inelkaar zat.
Als ze die foto ziet denkt ze vast dat het bij Appie Heijn bij de vleeswaren ligtquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam deze nog tegen in mijn archief ... Misschien dat ze daar iets aan heeft..
daar mist het plasbuisje, dus leert ze nog niets.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam deze nog tegen in mijn archief ... Misschien dat ze daar iets aan heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |