Jottumquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
Leuk......Ze gaan doooooomienooooooooowen
Even helemaal niet, want ik zie haar nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Hoe kijkt iedereen hier eigenlijk tegen Claire aan?
die linkse zwerver heeft z'n "schop-je-vriendin-de-douchecel-in"-clownspakkie aanquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
2 zwervers doen aan Domino
Ik snap Claire niet en welkom hier.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Vriendelijk, lief meisje maar ongeschikt voor de kooiquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Oh ja. Dat is toch dat blonde meisje van Huub ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Ik ging niet weg, ik zei toedeloe tegen Kahaarin.quote:
Over het algemeen negatief, ze doet niks, weet niet hoe ze zich op moet stellen en fungeert eigenlijk alleen maar als neukertje voor Huubke.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef joep.t het volgende:
sympathieke gozer die Tommie
Tommie is leukquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef joep.t het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging niet weg, ik zei toedeloe tegen Kahaarin.
Ik zit hier tegen beter weten in te wachten tot de streams vanavond leuk worden
Wie???quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
brian is gewoon jaloers op huub: hij wil ook dat zijn vriendin nooit iets zegt en hem nooit tegenspreekt, en ook absoluut geen kans op de winst heeftquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:36 schreef booo het volgende:
Goed, duidelijk. Hahah
Van mij mag ze eruit, maar dat zal deze ontslagronde wel niet gebeuren
Ik zie een tweede ijsblokjes incident van Lange Frans Kabouter Huub opkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub weer sterke verhalen over zn uitjes en dat ie het publiek in wou springen om een vent voor zn bek te slaan .... Wie was er nu altijd Para ?
Pas maar op. de laatste keer dat dat over iemand getypt werd was in BB6 en die gast won gewoonquote:
Ohhhh dat vond ik ook zo'n walgelijke gladjakker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Pas maar op. de laatste keer dat dat over iemand getypt werd was in BB6 en die gast won gewoon
Vergeet Bwian Amanda Held Huub en CL air E niet. (Ik neig naar Jaapquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum![]()
Ik zeg schaakborden, dominostenen en speelkaarten de villa uit.
Daar kwam echt niets zinnigs uit, vergeleken met hem is Claire een toonbeeld van eloquentiequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh dat vond ik ook zo'n walgelijke gladjakker.
Brrrrrrrrrrrrrr
Met zijn ehhhh ehhhh ehhhh ehhhhhh
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
brian is gewoon jaloers op huub: hij wil ook dat zijn vriendin nooit iets zegt en hem nooit tegenspreekt, en ook absoluut geen kans op de winst heeft
Dat gesprek dat ik vandaag op een filmpje gezien hebquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
brian is gewoon jaloers op huub: hij wil ook dat zijn vriendin nooit iets zegt en hem nooit tegenspreekt, en ook absoluut geen kans op de winst heeft
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Vergeet Bwian Amanda Held Huub en CL air E niet. (Ik neig naar Jaap)
Truste Ruudquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis nog wel vroeg, voor een aantal van jullie, maar voor mij is het morgen heeeeeel vroeg.
.
@chufi, je moet van zeer goede huize komen om kans te maken op een bruidje![]()
Truste Fok!![]()
![]()
Heb wel een koopflat en een vaste baan boven modaal als dat mag.. Is dat genoeg?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis nog wel vroeg, voor een aantal van jullie, maar voor mij is het morgen heeeeeel vroeg.
.
Truste Fok!![]()
![]()
Ik gun het Huub wel, alleen beter knettert hij Claire er zo snel mogelijk uit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gunde het Jaap ook, maar ben daar van terug gekomen, Jaap hangt alleen achter zijn pc en er komt verder niets uit.
Het zal me echt een worst zijn wie de finale wint, als het Brian maar niet is.
You are still in the running to become Hollands next top modelquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb wel een koopflat en een vaste baan boven modaal als dat mag.. Is dat genoeg?
truste ruudjequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
.
Truste Fok!![]()
![]()
huub moet winnenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef booo het volgende:
[..]
Ik gun het Huub wel, alleen beter knettert hij Claire er zo snel mogelijk uit.
Curva, THX and goodnite Ruud, slaap zequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
You are still in the running to become Hollands next top model![]()
![]()
ik vind der helemaal nix..... begin me te ergeren aan der onnozelheid.... en dat domme lachjequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Maar dat hoooooofd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huub moet winnendaarom moet hij claire er ook inhouden... dubbele backup in de finale, kan niet mooier!!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
.
Truste Fok!![]()
![]()
idd... leuk jong... mag hem welquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef joep.t het volgende:
Heintje is nog wakkerquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huub moet winnendaarom moet hij claire er ook inhouden... dubbele backup in de finale, kan niet mooier!!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heintje is nog wakkerHuubke gaat eruit
Wie er wint weet niemand, maar dat etterbakje gaat stof happen, Brain (!) wordt TBSser
ik begrijp utquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ach, schoonheid zit van binnen![]()
![]()
backup is nu gewoon het belangrijkste...
Zonder een goede backup is je leven zo gewist, vertrouw vooral niet op Breienquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ach, schoonheid zit van binnen![]()
![]()
backup is nu gewoon het belangrijkste...
ja, ja, zeker, dat klopt ja, zeker, ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ik begrijp ut
Klara ookwant die begrijpt alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |