Misschien pijpt hij lekkerder dan Eric.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub lonkt naar Tommy...!?
Jottumquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
Leuk......Ze gaan doooooomienooooooooowen
Even helemaal niet, want ik zie haar nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Hoe kijkt iedereen hier eigenlijk tegen Claire aan?
die linkse zwerver heeft z'n "schop-je-vriendin-de-douchecel-in"-clownspakkie aanquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
2 zwervers doen aan Domino
Ik snap Claire niet en welkom hier.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Vriendelijk, lief meisje maar ongeschikt voor de kooiquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Oh ja. Dat is toch dat blonde meisje van Huub ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
Ik ging niet weg, ik zei toedeloe tegen Kahaarin.quote:
Over het algemeen negatief, ze doet niks, weet niet hoe ze zich op moet stellen en fungeert eigenlijk alleen maar als neukertje voor Huubke.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef joep.t het volgende:
sympathieke gozer die Tommie
Tommie is leukquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef joep.t het volgende:
sympathieke gozer die Tommie
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging niet weg, ik zei toedeloe tegen Kahaarin.
Ik zit hier tegen beter weten in te wachten tot de streams vanavond leuk worden
Wie???quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef booo het volgende:
brian is gewoon jaloers op huub: hij wil ook dat zijn vriendin nooit iets zegt en hem nooit tegenspreekt, en ook absoluut geen kans op de winst heeftquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:36 schreef booo het volgende:
Goed, duidelijk. Hahah
Van mij mag ze eruit, maar dat zal deze ontslagronde wel niet gebeuren
Ik zie een tweede ijsblokjes incident van Lange Frans Kabouter Huub opkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub weer sterke verhalen over zn uitjes en dat ie het publiek in wou springen om een vent voor zn bek te slaan .... Wie was er nu altijd Para ?
Pas maar op. de laatste keer dat dat over iemand getypt werd was in BB6 en die gast won gewoonquote:
Ohhhh dat vond ik ook zo'n walgelijke gladjakker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Pas maar op. de laatste keer dat dat over iemand getypt werd was in BB6 en die gast won gewoon
Vergeet Bwian Amanda Held Huub en CL air E niet. (Ik neig naar Jaapquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jottum![]()
Ik zeg schaakborden, dominostenen en speelkaarten de villa uit.
Daar kwam echt niets zinnigs uit, vergeleken met hem is Claire een toonbeeld van eloquentiequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh dat vond ik ook zo'n walgelijke gladjakker.
Brrrrrrrrrrrrrr
Met zijn ehhhh ehhhh ehhhh ehhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |