Ik moet al kotsen als ik al fantaseer hoe iemand gespiest wordt door 1000 satestokjes....quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:39 schreef Rosbief het volgende:
Ik begrijp het verband tussen jouw maag en 'een goede manier van sterven' niet helemaal?
Wauw, dat is fucking creatief!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:40 schreef Lexjuuuh het volgende:
Nou hier hadden we het net over ronald baaten die een aantal jaren geleden is vermoord in Heerlen.
Ze hebben eerst zijn enkels gebroken en hem met zijn buik over een rioolput gelegd om vervolgens zo lang er op te springen en stampen tot hij dubbelklapte en de put in gleed, daar heeft hij waarschijnlijk nog een dag of 3 geleefd om vervolgens te sterven. fucking sick! geen pretje lijkt me dat.
Dat is wel heel erg bruut ja. Wat had hij geflikt om dat te verdienen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:40 schreef Lexjuuuh het volgende:
Nou hier hadden we het net over ronald baaten die een aantal jaren geleden is vermoord in Heerlen.
Ze hebben eerst zijn enkels gebroken en hem met zijn buik over een rioolput gelegd om vervolgens zo lang er op te springen en stampen tot hij dubbelklapte en de put in gleed, daar heeft hij waarschijnlijk nog een dag of 3 geleefd om vervolgens te sterven. fucking sick! geen pretje lijkt me dat.
Akelig! Wel een goede afsluiting voor een achtervolgingsscene...quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:40 schreef Lexjuuuh het volgende:
Je brengt mij op een idee.... voor de winnaar maak ik een tekening met paint waarin hij op die manier dood gaat en de moordenaar is in alle gevallen Pennywise the clown, cool of niet?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:55 schreef Rosbief het volgende:
Krijgt de winnaar zijn zelf bedachte dood cadeau?
Zeg jij met infantiele klotekapselquote:
De smerige kringspierverwennerquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik klikte op jouw topic, kreeg een raar telefoontje dat ik over 7 dagen dood ga. thnx ts
Ja.. idd... ik moet nodig een nieuwe foto plaatsen... het kapsel in mijn fobo is natuurlijk waardeloos...quote:
Ik had het over TS natuurlijk!quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
doe eens liev. ik ga over 7 dagen didde jah
Eensch! Ga maar weg, tot je een nieuw kapsel hebtquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:31 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja.. idd... ik moet nodig een nieuwe foto plaatsen... het kapsel in mijn fobo is natuurlijk waardeloos...
mensen die zich druk maken om hun kapsel, zit je in de gayscene ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:31 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja.. idd... ik moet nodig een nieuwe foto plaatsen... het kapsel in mijn fobo is natuurlijk waardeloos...
Geloof jij alles wat in de Taptoe staat?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:14 schreef Beelzebufo het volgende:
De bambo laat zich, naar het schijnt, NIET tegenhouden in de groei...
Vlad Dracula was er ook erg goed in. Stompe kant van de paal rectaal inbrengen om de veroordeelde vervolgens net zo lang te laten staan tot de paal de schedel bereikt had.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:48 schreef katerwater het volgende:
gespiest worden. Je weet wel hoe.
Bij sommige indianengroepen doen ze dat heeeel traag.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:53 schreef c0nd0r het volgende:
Een topic openen om vervolgens gelyncht te worden door users?
Suicide by FOK!kers?
Taptoe zegt me niets?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat in de Taptoe staat?
Kan geregeld worden, hoe laat?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef starla het volgende:
Een natuurlijke dood.
Damnnnnnquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:39 schreef MiVer het volgende:
Lekker donker topic. Slik.
Horen afbeeldingen bij....
Ling Chi - execution by slow cutting
[ afbeelding ]
Historische foto hiervan....
[ afbeelding ]
http://listverse.com/hist(...)ethods-of-execution/
Heb ik speciaal voor jou een nieuwe foto gemaakt, ga fobo checken dan...quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:51 schreef -SL- het volgende:
[..]
Eensch! Ga maar weg, tot je een nieuw kapsel hebt
Dit is niet echt wat we noemen "vooruitgang"quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:44 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor jou een nieuwe foto gemaakt, ga fobo checken dan...
Ik hoop dat je een grapje maakt over dat laatste.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:07 schreef makkie88 het volgende:
zelfmoord omdat hans van der tocht weer op tv komt
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:35 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.nothingtoxic.c(...)uth_Africa_from_1985
Deze vond ik ook niet kijken als je een zwakke maag hebt.
het is een filmpje dat laat zien wat volkswoede allemaal kan doen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:27 schreef sweetlady-o het volgende:
....... en daarna levend kapot geslaan met een hamer........
wft ga maar eens downloaden kopen denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:10 schreef MiVer het volgende:
De film Carver (2008) (V) http://www.moviemeter.nl/film/48562
Komen de tieners in aanraking met makers van snuff movies. Geen zachte dood daar....
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Carver dus....
Ah, ook een liefhebber dusquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wft ga maar eens downloaden kopen denk ik
A la The Scorpion King?quote:5: iemand vastbinden op een hoop rooie mieren. (mieren ook vervangen door bijen na een hoeveelheid gif ga je dood)
Nou het was een toendertijd 16 jarig rotjoch, het had iets te maken met junks en geld.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg bruut ja. Wat had hij geflikt om dat te verdienen?
Dan sta je trouwens mooi voor paalquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef SnIpY het volgende:
Simpel...
Je kleed een man uit, richt een pistool op hem en zorg dat de trekker in verbinding staat met zen lul...
dan een mooie madam rond hem laten dansen... altijd fun ^^
Lijkt me vrij sterk dat dit in werkelijkheid zo spectaculair gaat eigenlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
Uit de film Kiss of the Dragon: naaldje in iemands nek steken, die persoon kan zich dan niet bewegen en al het bloed loopt naar z'n kop toe totdat het z'n neus en mond uitkomt en z'n kop ontploft
Donder op of ik maak je hyves bekend...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:34 schreef Jekoos het volgende:
www.electricretard.com een bron van inspiratie[ afbeelding ]
slotje
ga meewerken aan saw5quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:08 schreef Gitanki het volgende:
De akeligste dood lijkt me als je iemand jarenlang compleet krankzinnig weet te treiteren door allerlei gemene geintjes met degene uit te halen, vergelijkbaar met het druppelen op je hoofd, maar altijd weer anders en onvoorspelbaar en altijd tot het randje maar er niet over, want degene moet wel blijven leven.
Het persoon dagenlang wakker houden, 'm bijna laten uitdrogen door degene op een paar meter van een fles water te zetten die hij dankzij een ingewikkelde constructie nét niet kan grijpen, enzovoorts.
Het liefst jaren lang.
Tot diegene zo ver is dat ie uit wanhoop z'n polsen openknaagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |