quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:27 schreef sweetlady-o het volgende:
....... en daarna levend kapot geslaan met een hamer........
wft ga maar eens downloaden kopen denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:10 schreef MiVer het volgende:
De film Carver (2008) (V) http://www.moviemeter.nl/film/48562
Komen de tieners in aanraking met makers van snuff movies. Geen zachte dood daar....
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Carver dus....
Ah, ook een liefhebber dusquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wft ga maar eens downloaden kopen denk ik
A la The Scorpion King?quote:5: iemand vastbinden op een hoop rooie mieren. (mieren ook vervangen door bijen na een hoeveelheid gif ga je dood)
Nou het was een toendertijd 16 jarig rotjoch, het had iets te maken met junks en geld.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg bruut ja. Wat had hij geflikt om dat te verdienen?
Dan sta je trouwens mooi voor paalquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef SnIpY het volgende:
Simpel...
Je kleed een man uit, richt een pistool op hem en zorg dat de trekker in verbinding staat met zen lul...
dan een mooie madam rond hem laten dansen... altijd fun ^^
Lijkt me vrij sterk dat dit in werkelijkheid zo spectaculair gaat eigenlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
Uit de film Kiss of the Dragon: naaldje in iemands nek steken, die persoon kan zich dan niet bewegen en al het bloed loopt naar z'n kop toe totdat het z'n neus en mond uitkomt en z'n kop ontploft
Donder op of ik maak je hyves bekend...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:34 schreef Jekoos het volgende:
www.electricretard.com een bron van inspiratie[ afbeelding ]
slotje
ga meewerken aan saw5quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:08 schreef Gitanki het volgende:
De akeligste dood lijkt me als je iemand jarenlang compleet krankzinnig weet te treiteren door allerlei gemene geintjes met degene uit te halen, vergelijkbaar met het druppelen op je hoofd, maar altijd weer anders en onvoorspelbaar en altijd tot het randje maar er niet over, want degene moet wel blijven leven.
Het persoon dagenlang wakker houden, 'm bijna laten uitdrogen door degene op een paar meter van een fles water te zetten die hij dankzij een ingewikkelde constructie nét niet kan grijpen, enzovoorts.
Het liefst jaren lang.
Tot diegene zo ver is dat ie uit wanhoop z'n polsen openknaagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |