Ik moet al kotsen als ik al fantaseer hoe iemand gespiest wordt door 1000 satestokjes....quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:39 schreef Rosbief het volgende:
Ik begrijp het verband tussen jouw maag en 'een goede manier van sterven' niet helemaal?
Wauw, dat is fucking creatief!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:40 schreef Lexjuuuh het volgende:
Nou hier hadden we het net over ronald baaten die een aantal jaren geleden is vermoord in Heerlen.
Ze hebben eerst zijn enkels gebroken en hem met zijn buik over een rioolput gelegd om vervolgens zo lang er op te springen en stampen tot hij dubbelklapte en de put in gleed, daar heeft hij waarschijnlijk nog een dag of 3 geleefd om vervolgens te sterven. fucking sick! geen pretje lijkt me dat.
Dat is wel heel erg bruut ja. Wat had hij geflikt om dat te verdienen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:40 schreef Lexjuuuh het volgende:
Nou hier hadden we het net over ronald baaten die een aantal jaren geleden is vermoord in Heerlen.
Ze hebben eerst zijn enkels gebroken en hem met zijn buik over een rioolput gelegd om vervolgens zo lang er op te springen en stampen tot hij dubbelklapte en de put in gleed, daar heeft hij waarschijnlijk nog een dag of 3 geleefd om vervolgens te sterven. fucking sick! geen pretje lijkt me dat.
Akelig! Wel een goede afsluiting voor een achtervolgingsscene...quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:40 schreef Lexjuuuh het volgende:
Je brengt mij op een idee.... voor de winnaar maak ik een tekening met paint waarin hij op die manier dood gaat en de moordenaar is in alle gevallen Pennywise the clown, cool of niet?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:55 schreef Rosbief het volgende:
Krijgt de winnaar zijn zelf bedachte dood cadeau?
Zeg jij met infantiele klotekapselquote:
De smerige kringspierverwennerquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik klikte op jouw topic, kreeg een raar telefoontje dat ik over 7 dagen dood ga. thnx ts
Ja.. idd... ik moet nodig een nieuwe foto plaatsen... het kapsel in mijn fobo is natuurlijk waardeloos...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |