quote:
Mjah ik heb nu 7 zaterdagen gewerkt waarvan 4 keer HAH. Maar heel af en toe zeiden ze toen ik begonquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:37 schreef Saekerhett het volgende:
Kan me niet herinneren dat er ooit zoveel zaterdagen met HAH waren. Vorig jaar helemaal niks (alleen met kerst), en vandaag was al de derde keer afgelopen 5 weken. HAH
Alles wat je extra werkt moet je gewoon opschrijven, zo werkt dat bij ons teminste.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:41 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Mjah ik heb nu 7 zaterdagen gewerkt waarvan 4 keer HAH. Maar heel af en toe zeiden ze toen ik begon
Als dit zo blijft ga ik toch ernstig nadenken over een ander baantje, want ik werk nu iedere keer ruim een uur voor niets..
Edit: of betalen ze het nu ineens tochze zeiden dat dit niet betaald werd, de uitlooptijd. Maar ik heb deze maand ineens wel geld voor extra uren ontvangen
Heb je geen link naar dat artikel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk dat er nog afwisseling is, want binnen het bedrijf worden mensen tegenwoordig meer op vaste wijken ingezet.
Kwam net het volgende tegen op Nu.nl:
[ afbeelding ]
De concurrentie is niet altijd even bedreven in het bezorgen van post
http://www.nufoto.nl/2008(...)ngeval-oost-souburg/quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:34 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Heb je geen link naar dat artikel?:P
Ja. 3 wijken stellen, twee grote wijken gelopen. Veel zieken bij ons en een nietkomenopdagertquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:51 schreef Beach het volgende:
[..]
krijg je het ook betaald?
![]()
5.40 begonnen; 12 uur klaar.
Het is idd goed raak de laatste tijdquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:41 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Mjah ik heb nu 7 zaterdagen gewerkt waarvan 4 keer HAH. Maar heel af en toe zeiden ze toen ik begon
De komende VIER weken?!?! Ik heb het sowieso nog nooit meegemaakt dat er 2 weken achter elkaar hah was op zaterdag.quote:Op zondag 27 april 2008 11:49 schreef Sjoewe het volgende:
Bij ons de komende 4 weken wel helaas.
Ik vind het zo sloeberig dat HaH.
Pinksteren eind meiquote:Op zondag 27 april 2008 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is idd goed raak de laatste tijdMaar maak je geen zorgen, normaal gesproken zal je tot de volgende feestdagen geen HaH meer zien op zaterdag.
jippi, nog weer sneller HAHquote:
Ze staken alleen op het sorteercentrum. Ik moet morgen gewoon werken. Met een beetje pech wordt dat bijna alleen HaH rondbrengen.quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef sempron2400 het volgende:
En dan die stakingen, morgen staken de postbodes in Rotterdam. Nu denk ik dat het alleen om de stad Rotterdam gaat en niet om het hele rayon.
Maar: morgen staken, betekent vrijdag al gauw tot 20.00 uur werken, met de feestdagen in het achterhoofd. Wat dat betreft hebben buschauffeurs het gemakkelijker als ze gaan staken: de dag erop is het weer ‘business as usual’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |